Ik krijg de indruk dat die vooral bij die lelijke pop hoort.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja cute baby en een duivel zit erin
Eens, Eric en Sookie is echt suf met dat zoete gedoe! Lafayette is wel echt baasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Echt, wanneer wordt Eric weer normaal en laten ze die zoetsappigescènes eruit? ACTIE wil ik. En meer Pam, want die is grappig
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:19 schreef pendi het volgende:
voor de mensen die de afgelopen afl. nog niet gezien hebben, ff spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
Goed bezig!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:19 schreef pendi het volgende:
voor de mensen die de afgelopen afl. nog niet gezien hebben, ff spoiler
Ja dat is iets handigerquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:25 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik lees altijd pas weer in dit topic als ik alle eps heb gezien!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:54 schreef Malahide het volgende:
[..]ooh! goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:21 schreef wonderer het volgende:
Vond dat plotje met die baby best ontroerend eigenlijk.
Ik hoop niet dat dat nu al afgelopen is... anders deed het echt totaal nergens toequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:21 schreef wonderer het volgende:
Vond dat plotje met die baby best ontroerend eigenlijk.
Denk dat Jesus ook de geest uit Marnie gaat halen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat nu al afgelopen is... anders deed het echt totaal nergens toe
Ja vampieren zijn preuts..quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wilde Jessica d'r tieten zien! Houdt ze er gvd een hand voor!![]()
Goeie! Hier sluit ik me bij aan!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:46 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Denk dat Jesus ook de geest uit Marnie gaat halen.
Het was wel een uitgebreid plotpunt om te laten zien dat Lafayette een medium is ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat nu al afgelopen is... anders deed het echt totaal nergens toe
En dan gaat Angelica (toch?) in Lafayette en dan moet Lafayette dood of zo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:46 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Denk dat Jesus ook de geest uit Marnie gaat halen.
Antonia! Kijk maar uit, ze werd aardig pissig over haar naam.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het was wel een uitgebreid plotpunt om te laten zien dat Lafayette een medium is ja.
[..]
En dan gaat Angelica (toch?) in Lafayette en dan moet Lafayette dood of zo.
De baby is toch niets mis mee, alleen die pop had nog de geest van dat mens bij zich.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Liever had Mavis die duivel van een bebe gehouden
Ben blij dat ze die tieten in de bewaardoos hebben gezet. Kunnen ze mooi gebruiken als het komkommer tijd is.quote:
Die baby is wel iets mis mee. Laat ogen bloeden, zet huizen in de fik, kan geesten zien, en de zoon van iets duisters.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:01 schreef Baszh het volgende:
[..]
Antonia! Kijk maar uit, ze werd aardig pissig over haar naam.
[..]
De baby is toch niets mis mee, alleen die pop had nog de geest van dat mens bij zich.
Dat was inderdaad wel een behoorlijk onnatuurlijk verkrampte move. Als ze niet gezien mogen worden film die scene dan wat anders.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wilde Jessica d'r tieten zien! Houdt ze er gvd een hand voor!![]()
eensch, volgens mij krijgen we die nooit te zien...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel een behoorlijk onnatuurlijk verkrampte move. Als ze niet gezien mogen worden film die scene dan wat anders.
Bitch zo praat die homo nu eenmaal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:14 schreef Creatix het volgende:
Jessica was bloedmooi toen ze de deur open dee voor Jason.![]()
Maar ik ben blij dat het hele misterie rond de baby hopelijk weg is en dat Lafayette weer normaal is, en gelijk die geest met "bitch" beantwoorden
Hooker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:08 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Bitch zo praat die homo nu eenmaal.
Echt? Nooit opgevallen na 3 seizoenen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:08 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Bitch zo praat die homo nu eenmaal.
Wat klaag je dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:29 schreef Creatix het volgende:
[..]
Echt? Nooit opgevallen na 3 seizoenen!
4de Seizoen zitten we nu.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:37 schreef Berend. het volgende:
Ik wil weer beginnen, had alles afgekeken vorige jaar. Bij welke season zitten we nu?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:19 schreef pendi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lafayette
Misschien is er wel een panter zwanger geraakt na de serieverkrachting van Jason...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:26 schreef outcast_within het volgende:
Sta er wel van te kijken dat dat hele panter gebeuren verdwenen is.
Maar goed mss wel beter zo, anders houden ze geen normale mensen meer over.
Is voor de meiden he. Kijk het werkt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:11 schreef DeMessias het volgende:
Tot nu toe heb ik alle afleveringen gezien. Seizoen 4 is tot nu toe waardeloos. Eric is een romantisch poesje geworden, net zoals het kleffe verhaal tussen Hoyt en Jessica/Jason. De heksen zijn de minst interessante nieuwe slechterikken, met vooral een voor mij ongeloofwaardige Marnie/Antonia en het "behekste zoontje". Spanning is er niet. Er is geen supersterke vampier meer zoals Russell of Godric.
Ik mis de actie. True Blood begint zo klef te worden als Twilight.
Dat was meteen ook het enige positieve nieuws aan deze aflevering.. Nou voorruit ook de laatste 10 sec a la Matrix style opkomen.quote:
De dood van Sams broer was ook positief.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:20 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Dat was meteen ook het enige positieve nieuws aan deze aflevering.. Nou voorruit ook de laatste 10 sec a la Matrix style opkomen.
Deze aflevering is kenmerkend voor dit seizoen waardeloos...
Duurde veel te lang en begrijp niet echt de nut van de verhaallijn nu. Die panters moeten ook nog een x terug in het verhaal..quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:35 schreef DeMessias het volgende:
[..]
De dood van Sams broer was ook positief.
Dacht wel dat ze een heks was ja, dat kan er ook nog wel bij. Anders graag Tara liever gister dan morgen uit de serie.quote:Is Tara nu wel of geen heks?Ik meen me te herinneren dat ze bij de eerste heksenbijkomst erbij gekomen was omdat ze enkel meeging met Lafayette.
Ja vampieren zijn altijd sexy en cool enzo. hemel ze maar op. Als ik een vampieren serie zou maken ging het oevr een vieze lelijke hobo-vampier. yeahquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef Luuksor het volgende:
Sowieso wel toffe eindshot met de vier vampiers en hun wapens
Ik vind bill een beetje uit de toon in zo'n hip/stoer pak. Misschien is het zijn huidskleur/bolle kop.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef Luuksor het volgende:
Echt zo'n SWAT teamquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef Luuksor het volgende:
Vastketenen is ineens niet meer nodig? Ze kunnen niet langer behekst worden?quote:
Ze waren overdag toch vastgeketend? 's Nachts is daar immers geen reden toe, geen zon om ingestuurd te worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:12 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Vastketenen is ineens niet meer nodig? Ze kunnen niet langer behekst worden?
De logica van True Blood is me ver zoek. Seizoen 2 en 3 waren subliem, 4 een dieptepunt.
Je hebt helemaal gelijk. Tweede vraag dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze waren overdag toch vastgeketend? 's Nachts is daar immers geen reden toe, geen zon om ingestuurd te worden.
Jawel. Daarom zaten ze ook vastgeketend... overdag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:12 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Vastketenen is ineens niet meer nodig? Ze kunnen niet langer behekst worden?
Ik vond 2 veel erger dan deze.quote:De logica van True Blood is me ver zoek. Seizoen 2 en 3 waren subliem, 4 een dieptepunt.
"Torchwood: outside the government, beyond the police; tracking down alien life on Earth, and arming the human race against the future. The Twenty-First Century is when it all changes. And you've gotta be ready."quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Vampires? Fuck yeah!
Is dat geen vos?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:14 schreef Vlindur het volgende:
Ja, maar die rottende hond had er nou echt niet tussen gehoeven. Ik spoel het altijd door maar blijf die hond maar zien![]()
Ik kijk daar altijd even weg, omdat ik het goor vindquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:14 schreef Vlindur het volgende:
Ja, maar die rottende hond had er nou echt niet tussen gehoeven. Ik spoel het altijd door maar blijf die hond maar zien![]()
Erg storend idd. "VvvvamPaijurs!"quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Bill een 'bolle kop' ? oh puhlease.
Ik vind die toon van Myrna die Antonia nadoet ook iets té..
Volgens mij was het een vosquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:14 schreef Vlindur het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
Zitten hier niet in scandinavie he. Nadat jason is serieverkrachtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Misschien is er wel een panter zwanger geraakt na de serieverkrachting van Jason...
De eerste keer dacht ik IEUWquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:14 schreef Vlindur het volgende:
Omdat Eric en Tara niet zo vlotten?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Even een vraagje. Waarom heeft Pam eigenlijk beef met Tara?
Omdat Pam niet zo van haar nieuwe look hield, die Tara mee veroorzaakt heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Even een vraagje. Waarom heeft Pam eigenlijk beef met Tara?
Waar is die nieuwe look eigenlijk? Of gaan we er vanuit dat ze nu inderdaad om het uur injecties in haar giegeltje propt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:07 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Omdat Pam niet zo van haar nieuwe look hield, die Tara mee veroorzaakt heeft.
Ik vind haar juist briljant acterenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:04 schreef DeMessias het volgende:
Myrna = Marnie![]()
Slechtste actrice in True Blood. Nuja, nog 2 of 3 afleveringen en ze is dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |