ik ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:16 schreef Vivi het volgende:
Oeh..heb net ep 5 gekeken en nu al last van True Blood Withdrawal
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:05 schreef June. het volgende:
Eric moet weer badass worden, dit softe heeft nu wel te lang geduurd..
Nergens mee. Gewoon de eerste 2,3 eps kijken. Vind je het niks dan kap je ermee, vind je het leuk dan ga je ermee door.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:15 schreef donald_dick het volgende:
Met welke andere serie moet/kan ik True Blood vergelijken?
Met de Twilight films alleen dan voor 18+quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:15 schreef donald_dick het volgende:
Met welke andere serie moet/kan ik True Blood vergelijken?
flikker op dat is een beledigingquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Met de Twilight films alleen dan voor 18+
Twilight is pure kanker waar je gratis Aids bijkrijgt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou, praat maar even normaal ja?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:46 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Twilight is pure kanker waar je gratis Aids bijkrijgt.
Hij heeft gewoon gelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nou, praat maar even normaal ja?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben toevallig nu weer de Twilights aan het kijken en het is prima te doen hoor
Ga is even de hele trilogie kijken danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:46 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Twilight is pure kanker waar je gratis Aids bijkrijgt.
Euh.....*facepalm*quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Shapeshifters vampieren romancequote:
Als je alles waar een vampier en een romance in zit over 1 kam wil scheren wel ja, maar dat is complete onzin.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Shapeshifters vampieren romanceof je het nou leuk vind of niet tis vergelijkbaar.
bull shit in buffy zit het ook allemaal die er ook maar bij halen dan ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Shapeshifters vampieren romanceof je het nou leuk vind of niet tis vergelijkbaar.
omg! hoe durf je true blood te vergelijken met twilight? ga ff in n hoekje staan en je schamen! foei!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |