Wat klaag je dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:29 schreef Creatix het volgende:
[..]
Echt? Nooit opgevallen na 3 seizoenen!
4de Seizoen zitten we nu.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:37 schreef Berend. het volgende:
Ik wil weer beginnen, had alles afgekeken vorige jaar. Bij welke season zitten we nu?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:19 schreef pendi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lafayette
Misschien is er wel een panter zwanger geraakt na de serieverkrachting van Jason...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:26 schreef outcast_within het volgende:
Sta er wel van te kijken dat dat hele panter gebeuren verdwenen is.
Maar goed mss wel beter zo, anders houden ze geen normale mensen meer over.
Is voor de meiden he. Kijk het werkt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:11 schreef DeMessias het volgende:
Tot nu toe heb ik alle afleveringen gezien. Seizoen 4 is tot nu toe waardeloos. Eric is een romantisch poesje geworden, net zoals het kleffe verhaal tussen Hoyt en Jessica/Jason. De heksen zijn de minst interessante nieuwe slechterikken, met vooral een voor mij ongeloofwaardige Marnie/Antonia en het "behekste zoontje". Spanning is er niet. Er is geen supersterke vampier meer zoals Russell of Godric.
Ik mis de actie. True Blood begint zo klef te worden als Twilight.
Dat was meteen ook het enige positieve nieuws aan deze aflevering.. Nou voorruit ook de laatste 10 sec a la Matrix style opkomen.quote:
De dood van Sams broer was ook positief.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:20 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Dat was meteen ook het enige positieve nieuws aan deze aflevering.. Nou voorruit ook de laatste 10 sec a la Matrix style opkomen.
Deze aflevering is kenmerkend voor dit seizoen waardeloos...
Duurde veel te lang en begrijp niet echt de nut van de verhaallijn nu. Die panters moeten ook nog een x terug in het verhaal..quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:35 schreef DeMessias het volgende:
[..]
De dood van Sams broer was ook positief.
Dacht wel dat ze een heks was ja, dat kan er ook nog wel bij. Anders graag Tara liever gister dan morgen uit de serie.quote:Is Tara nu wel of geen heks?Ik meen me te herinneren dat ze bij de eerste heksenbijkomst erbij gekomen was omdat ze enkel meeging met Lafayette.
Ja vampieren zijn altijd sexy en cool enzo. hemel ze maar op. Als ik een vampieren serie zou maken ging het oevr een vieze lelijke hobo-vampier. yeahquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef Luuksor het volgende:
Sowieso wel toffe eindshot met de vier vampiers en hun wapens
Ik vind bill een beetje uit de toon in zo'n hip/stoer pak. Misschien is het zijn huidskleur/bolle kop.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef Luuksor het volgende:
Echt zo'n SWAT teamquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef Luuksor het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |