mm ja schatje schiet maar op zit lekker te soppen hier wil alles over je borstkas heen wrijvenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kon hem niet vindenIk zoek nog even en anders maak ik wel een nieuwe
Goh. Jammer.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Doe maar.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Geil geworden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:06 schreef nattewaterlelie het volgende:
[..]
mm ja schatje schiet maar op zit lekker te soppen hier wil alles over je borstkas heen wrijven
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik post hem in dit topic als deze post 5 keer gequote word
Wacht, eerst even heel hard lachen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Come to daddy chloroform![]()
![]()
Straks post ik er 1 zonder broek dan vergaat het lachen je wel!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wacht, eerst even heel hard lachen.
Deze boiquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Döppelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Straks post ik er 1 zonder broek dan vergaat het lachen je wel!
zonder onderbroekje? ik wil je piemeltje tussen mijn vetlapjes heen en weer voelen gaan sgtjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bluf.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wordt verstandig, wordt agnost!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:14 schreef Iustinianus het volgende:
Als er een God was, dan was dit nooit gebeurd [ afbeelding ] .
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik post hem wel als ik jij een foto maakt met jezelf en ergens mijn naam erop
Jouw naam op mij of ergens op de foto?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik post hem wel als ik jij een foto maakt met jezelf en ergens mijn naam erop
Op jou of op een papiertje dat je vasthoudt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw naam op mij of ergens op de foto?
Hij delivered.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
zomaar hatenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:16 schreef trovey het volgende:
Ik werd door de TT hierheen geloktmaar het valt tot dit moment vies tegen.
Nou bedankt hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:16 schreef trovey het volgende:
Ik werd door de TT hierheen geloktmaar het valt tot dit moment vies tegen.
In tegenstelling tot de rest van de mannen op Fok! Enkele uitzonderingen daargelaten natuurlijk.quote:
Rustig aan vriend.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:17 schreef Iustinianus het volgende:
Ik was de laatste paar dagen vergeten waarom ik zo neerkeek op ONZ, nu weet ik het weer.
Leg uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:17 schreef sciter het volgende:
[..]
Agnosten, de enige mensen die dommer zijn dan mensen met een religie
Repsect voor dat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de rest van de mannen op Fok! Enkele uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Ik ben ook altijd alleen maar in de NB. Eerder probeerde ik die elke keer in een ander forum te starten omdat ik de ONZ mensen niet zo chill vond maar dat leverde alleen bans en notes op de dag erna.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:17 schreef Iustinianus het volgende:
Ik was de laatste paar dagen vergeten waarom ik zo neerkeek op ONZ, nu weet ik het weer.
Wil je nog een discussie in NB?quote:
quote:
Ik verwachtte meer foto'squote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:19 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Ik verwachtte meer foto's, ik zeg niets over de kwaliteit.
Maak jij je foto maar vast, ik ga uploaden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lukt het om de juiste belichting te vinden voor de foto?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:22 schreef Iustinianus het volgende:
Drommeldaris is ondertussen zijn geslacht al warm aan het wrijven zodat het meer lijkt.
Niet nodig, ik ben meestal wel heetquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:22 schreef Iustinianus het volgende:
Drommeldaris is ondertussen zijn geslacht al warm aan het wrijven zodat het meer lijkt.
12 is altijd meer dan 10.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:22 schreef Iustinianus het volgende:
Dan scheurt mn boxerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:22 schreef tomaat52 het volgende:
[..]Misschien wilt Trovey 'm wel helpen.
Eergisteren zei een meisje anders nog toen ze me haar verjaardagscadeau gaf wow dat is best wel groot. Maar zij was dan ook niet zo groot.quote:
Dan wil hij niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:22 schreef tomaat52 het volgende:
[..]Misschien wilt Trovey 'm wel helpen.
QFT, ik heb een bloedlulquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:25 schreef nattewaterlelie het volgende:
[..]
soms zit er een groot verschil tussen hard en zacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, bij bloedlullen. Als hij een vleeslul heeft maakt het weinig uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:25 schreef nattewaterlelie het volgende:
[..]
soms zit er een groot verschil tussen hard en zacht.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
QFT, ik heb een bloedlulHeb je al een mooi paar sokken gevonden om in je boxer te proppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regerend over zij die regeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trovey is 40+ heeft een kort en pittig kapsel........quote:
Ze gaf je een buttplugquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Eergisteren zei een meisje anders nog toen ze me haar verjaardagscadeau gaf wow dat is best wel groot. Maar zij was dan ook niet zo groot.
Dat geloof ik niet!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:27 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Trovey is 40+ heeft een kort en pittig kapsel........
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Nee ik wacht totdat ik een pic van jou zieIk heb mn mobiel in mn broek en de datakabel al in mn pc
Haha, je sleutels en portemonnee zeker ook? Oude geilbeer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regerend over zij die regeren.
Eerste klopt maar tweede niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:27 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Trovey is 40+ heeft een kort en pittig kapsel........
Jazekerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:27 schreef Iustinianus het volgende:
[..]
Haha, je sleutels en portemonnee zeker ook? Oude geilbeer.
quote:
Ik post niet op verzoek.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij mag ook wel een pic posten hoor, ik post wel terug
Laat maar dan. Zoveel moeite, ondersteboven schrijven alles.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja wel met je hoofd erbij, hier kan ik natuurlijk niks mee
UIteraard.quote:
Blijven ademen helpt heel goed.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:28 schreef Iustinianus het volgende:
[..]
Wat is het geheim van zo oud worden?
Wacht maar tot PGFferrari dit leestquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:30 schreef trovey het volgende:
[..]
UIteraard.![]()
[..]
Blijven ademen helpt heel goed.
Pic?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:30 schreef trovey het volgende:
[..]
UIteraard.![]()
[..]
Blijven ademen helpt heel goed.
Ja, hoezo?quote:
Nou Chloroform heeft net een afbeelding met jouw naam ergens gepost, nu jij nog.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Chloroform post een pic met mijn naam ergens en ik post een pic zonder broek
dat is jouw tegenprestatie..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben pas 16.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, hoezo?Zie het eerst maar eens te worden.
![]()
Van mijn ademhaling?quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:32 schreef monkyyy het volgende:
Zucht, deze oude vrouw heeft weer last in haar onderrug en gaat even op bed liggen. brb
Voor je het weer ben je 30quote:
durf ik 't te vragen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:32 schreef monkyyy het volgende:
Zucht, deze oude vrouw heeft weer last in haar onderrug en gaat even op bed liggen. brb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
Je accepteert mijn pic niet eens.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan zo ook wel een foto posten zonder broek geen probleemquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:32 schreef Iustinianus het volgende:
[..]
Nou Chloroform heeft net een afbeelding met jouw naam ergens gepost, nu jij nog.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:33 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
durf ik 't te vragen?Zware dag met allemaal FOK!-wankers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:33 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
durf ik 't te vragen?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je accepteert mijn pic niet eens.Zoveel loze beloftes.
Ik maak geen loze beloftes! Ik ga er nu mee bezig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je accepteert mijn pic niet eens.Zoveel loze beloftes.
oei... dan moet 't wel ernstig zijn...quote:
Dat was natuurlijk niet de afspraak.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:35 schreef Chloroform het volgende:
Ik weet het goed gemaakt, post jij een goede pic, dan krijg jij straks van mij via pm de hele pic.
wat is dit danquote:
Ah, kom.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk niet de afspraak.
wie waaromquote:
daar gaat dit topic toch om??quote:
Spidermanquote:
Eerst zien, dan pm.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga nu uploaden, tot zo in mijn inbox chloroform
Waarom eet jij stroopwafels met je neus?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:39 schreef Iustinianus het volgende:
[..]. Stroopwafelkruimels spuiten uit mijn neus reeds.
stroopwafels zijn de nieuwe cokequote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom eet jij stroopwafels met je neus?
Brilletje nodig?quote:
In nb posten jongeman.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Processing, even weer mn broek en shirt aan doen
Daarom dus die stroopwafelkruimels op de markt.quote:
ja nu nog wel..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Daarom dus die stroopwafelkruimels op de markt.
Grolschquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder broek, ins boxer! Zoals afgesproken uiteraard.
Dit vind ik gemeenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:44 schreef Chloroform het volgende:
Even wat te drinken pakken, ik ben aan het uitdrogen hier.
als mijquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet huilenEr is bijna niemand zo goddelijk als mij
2 keer de helftquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:45 schreef Iustinianus het volgende:
Heb je veel gedronken vanavond, Drommeldaris?
Nee, alleen vrijdag en zaterdagquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:45 schreef Iustinianus het volgende:
Heb je veel gedronken vanavond, Drommeldaris?
Waar blijft mijn pm dan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:45 schreef Chloroform het volgende:
Hey beetlebum, je hebt de teaser wel gegeven maar waar blijft de premiere dan.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:42 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
ja nu nog wel..
tot DenHaag ervan op de hoogte komt..
was geen behoefte aan blijkbaar...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:45 schreef Chloroform het volgende:
Hey beetlebum, je hebt de teaser wel gegeven maar waar blijft de premiere dan.
Die post ze hier toch niet man.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:46 schreef sciter het volgende:
Ik ga slapen, ik was eigenlijk nog aan het wachten op de tiet van Chloroform..
Welterusten
Denken dat dat mijn tiet is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:46 schreef sciter het volgende:
Ik ga slapen, ik was eigenlijk nog aan het wachten op de tiet van Chloroform..
Welterusten
quote:
Oh. Nou. Mag wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:47 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
was geen behoefte aan blijkbaar...
recensies waren niet bepaald lovend...
Er zitten hier veel haters man, allemaal jelly. Ik vond je wel sexyquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:47 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
was geen behoefte aan blijkbaar...
recensies waren niet bepaald lovend...
ook niet erg enthousiaste reactie...quote:
Had je die vuilniszak nou niet even buiten beeld kunnen zetten?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder broek, ins boxer! Zoals afgesproken uiteraard.
thanx ik kan weer rustig slapenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er zitten hier veel haters man, allemaal jelly. Ik vond je wel sexy
Sorry ik hang de vuilniszak altijd tussen de bierkratten. Zo past er meer in dan wanneer ik hem in de prullenbak hang.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Had je die vuilniszak nou niet even buiten beeld kunnen zetten?![]()
Voor het hoofdonderwerp.....
Beetje droge mond door dat tong uitsteken, even wat water drinken.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sorry ik hang de vuilniszak altijd tussen de bierkratten. Zo past er meer in dan wanneer ik hem in de prullenbak hang.Grotere prullenbak kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Held!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:51 schreef Iustinianus het volgende:
Ben ook de kwaadste niet, dus hier je naam op een papiertje Drommeldaris. Veel plezier ermee jongen.
[ afbeelding ]
Yes.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Held!
Jij hebt je plekje verdiend in mijn fobo!
Blokker kan je ook helpen.quote:
Je weet niet wat lobi is, maar boeler weet je wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Held!
Jij hebt je plekje verdiend in mijn fobo!
Betwijfel of hij dat weet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je weet niet wat lobi is, maar boeler weet je wel.![]()
Boeler is een scheldwoord. Lobi heb ik serieus nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je weet niet wat lobi is, maar boeler weet je wel.![]()
ga nog niet slapen...quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Boeler is een scheldwoord. Lobi heb ik serieus nog nooit gehoord.
Ik heb dan ook geen interesse in je slang. Ik ben gewoon pro-bromancequote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:54 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
ga nog niet slapen...
maar voor 't geval ik toch in slaap van dan is 't in ieder geval met een lichte glimlach..
d8 trouwens wel dat 't duidelijk was op fok dat ik van poes hou...
helaas toch nog mannelijke fans...
Je kan altijd zijn voorbeeld volgenquote:
Kwestie van 12 uur per dag in de verkeerde houding zitten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:35 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
oei... dan moet 't wel ernstig zijn...
Poker je zoveel?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kwestie van 12 uur per dag in de verkeerde houding zitten.
Doggystyle is ook heel vermoeiend voor de rug.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
ik leef met je mee schat ik had ook op mijn 14de al een hernia is geen lolletje hoor er zijn mensen die zoveel pijn hebben en het niet kunnen verdragen en doordoor levensmoe worden en er een einde aan maken en alles nou sterkte hequote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet weten wat ze bedoelenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:56 schreef Iustinianus het volgende:
Weet iemand wat "dijp" is? Zie steeds meer negers "dijp" zeggen, maar kan nergens vinden wat een dijp is.
http://www.eurosolar.nl/homepage.php?id=73&lang=nlquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
wil ik ook wel eens wetenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:56 schreef Iustinianus het volgende:
Weet iemand wat "dijp" is? Zie steeds meer negers "dijp" zeggen, maar kan nergens vinden wat een dijp is.
Ja, net vond sopte je nog voor me weg, wat is er zo ineens gebeurd?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:58 schreef nattewaterlelie het volgende:
[..]
alsof jij wel weet jij weet niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
ging mij alleen om je sexie uiterlijk he de rest is bah, ik gebruikte je gewoon.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, net vond sopte je nog voor me weg, wat is er zo ineens gebeurd?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:00 schreef Beetlebum het volgende:
maar omdat alle vrouwen zo duidelijk op zoek zijn naar een foto van mijn negerschwanz hierbij dan de premiere:WATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij bent zeker nog maagd of niet dan?quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:00 schreef Beetlebum het volgende:
maar omdat alle vrouwen zo duidelijk op zoek zijn naar een foto van mijn negerschwanz hierbij dan de premiere:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Poker, internetten, op de bank hangen etc.quote:
Dat heb ik al lang niet meer gedaanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:02 schreef Iustinianus het volgende:
Laten we allemaal onze penis opmeten.
ik dacht ze weten gewoon niet hoe je dip spelt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn theorie over dijp is dat het Groningse negers die diep verkeerd uitspreken. In de Groningse volksmond ook wel " Ik ga altijd zo daip dat ze moeten huilen van de mishandeling van hun baarmoederwand." Ik hoop dat dit de boel een beetje voor je verduidelijkt
Geen idee, ik wil het ook weten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:02 schreef Chloroform het volgende:
19-jarigen die denken je te kennen omdat je uit dezelfde stad komt.
Wat is dijp nou dan.
Ik heb ook al zo'n polsding voor tegen RSI.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:58 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
http://www.eurosolar.nl/homepage.php?id=73&lang=nl
probeer die eens...
Ik wil wel even met je bewegenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb ook al zo'n polsding voor tegen RSI.Ik voel me echt een noob, mijn lichaam kan niet tegen stilzitten, dan gaat het kapot.
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil wel even met je bewegeninderdaad! blijf van m'n meissie af!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
Had eineng ban tokquote:
quote:het betekent it's okay
Woon je in Rotterdam dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:05 schreef nattewaterlelie het volgende:
[..]
hallo schatje kom je op schoot zitten bij mij
FOK! gentelemen exposed XXXquote:
http://twimmer.com/hashtag/Dijpquote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:03 schreef Iustinianus het volgende:
[..]
Geen idee, ik wil het ook weten.
Tevens niets mis met 19-jarigen :S.
Geregistreerd 25-07-2011quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:05 schreef nattewaterlelie het volgende:
[..]
nee dat is te min voor mij maar je kwan wel naar mij lopen toch
ik ben altijd serieus!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:04 schreef Iustinianus het volgende:
Jullie denken Beetlebum zet fa2 met die foto, maar hij is bloedserieus.
zomaar haten waarom dit ik vraag gewoon lief iets aan je en dan gemeen doen waarom kan je niet normaal doen tegen een lieve vrouw ben je niet goed opgevoed ofsowquote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:06 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Geregistreerd 25-07-2011
[ afbeelding ]
Trololololololoololquote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:07 schreef nattewaterlelie het volgende:
[..]
zomaar haten waarom dit ik vraag gewoon lief iets aan je en dan gemeen doen waarom kan je niet normaal doen tegen een lieve vrouw ben je niet goed opgevoed ofsow
Ja, ik dacht ander woord voor "pijp" ofzo, maar niet dus, want zie het heel vaak anders gebruikt worden. Tevens is 20 worden mijn grootste nachtmerrie.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://twimmer.com/hashtag/Dijpdijp me voor 1.20
Nee precies, gelukkig worden ze allemaal een keer 20.
Ik ben geen meisjen maar wil wel een picca van jou zienquote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:07 schreef CyberJesus het volgende:
Welleken meisjen wil picca van my sien ?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil wel even met je bewegenNah, als ik gewoon wat dingen doe overdag, supermarkt, hardlopen, sporten etc heb ik geen last van mijn rug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als ik 6 uur ga slapen, 2 uur opsta en dan van 2 - 6 in een stoel zit en dat dan 3 dagen achter elkaar zonder mijn huis uit te komen krijg ik pijn.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Ja ik ben wit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:08 schreef nattewaterlelie het volgende:
[..]
wats dat ga huilen kkzwitie SDGSGSRTHGDFSKGBJNAGGGAAGAGGAGAGAGA
Nein mi mang.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben geen meisjen maar wil wel een picca van jou zien
Misschien een idee om ook boodschappen voor mij te doen op de dagen dat je zelf geen boodschappen nodig hebt?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nah, als ik gewoon wat dingen doe overdag, supermarkt, hardlopen, sporten etc heb ik geen last van mijn rug.
Maar als ik 6 uur ga slapen, 2 uur opsta en dan van 2 - 6 in een stoel zit en dat dan 3 dagen achter elkaar zonder mijn huis uit te komen krijg ik pijn.
Ai, daar is mijn boy.quote:
Check mseng.quote:
Dank je wel, ik jou ook. No homo.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind je nu al een held
Studierichting Hooggeleid, G
Toen ik die twimmer (quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:07 schreef Iustinianus het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ander woord voor "pijp" ofzo, maar niet dus, want zie het heel vaak anders gebruikt worden. Tevens is 20 worden mijn grootste nachtmerrie.
IK SPUUG OVER JE HEEN, HOOR JE DAT? OVER JE HEEN.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:10 schreef nattewaterlelie het volgende:
wie komt over mijn kutje plassen? maak hem lekker vochtig
Nee, dan ga ik wel even bewegen met mijn vriend.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien een idee om ook boodschappen voor mij te doen op de dagen dat je zelf geen boodschappen nodig hebt?
Mysterieus.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik die twimmer () dingen las dacht ik dat het gaytje betekende of iets in die trant, maar volgens mij is het dat ook niet. Tevens wordt het alleen maar erger na de 20.
Ja tok, hvj wjnmk ntb 26-07-11.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niks mis met een gezonde bromance, no homo.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:35 schreef Chloroform het volgende:
Ik weet het goed gemaakt, post jij een goede pic, dan krijg jij straks van mij via pm de hele pic.
heb je nou serieus een vriend bedacht voor jezelf om van die fok stalkers af te komen trouwens?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik wel even bewegen met mijn vriend.
Niks mis met 20 zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:13 schreef Iustinianus het volgende:
[..]
Mysterieus.
Ja, daarom na je 20e altijd liegen over je leeftijd.
Ssst dat mogen wij niet weten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:13 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
heb je nou serieus een vriend bedacht voor jezelf om van die fok stalkers af te komen trouwens?
http://twimmer.com/hashtag/dijpenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:13 schreef Iustinianus het volgende:
[..]
Mysterieus.
Ja, daarom na je 20e altijd liegen over je leeftijd.
quote:Ik ben een totaalplaatje-persoon.
Ik kan afknappen op een te onzekere, maar ook op een te arrogante houding. Stinke, op welke manier dan ook kan een afknapper zijn.
Ik vind bij vrouwen ordinaire kleding en teveel make-up afgrijselijk.
Ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:13 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
heb je nou serieus een vriend bedacht voor jezelf om van die fok stalkers af te komen trouwens?
Ohnee, toch niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://twimmer.com/hashtag/dijpen
http://www.watwiljijweten.nl/vraag4009/Wat-is-dijpen
Oftewel: gewoon gay-ass cocksucken.
Ja toch.
Schoenen zijn ook altijd het eerste waar ik naar kijk.quote:Ik knap voornamelijk af als iemand afgetrapte schoenen aan heeft. Ik vind schoenen heel belangrijk. En ook een mooi gebit is mooi meegenomen. Voor de rest moet die er wel verzorg uit zien enzo. Mn ex stonk altijd naar zweet.
Ik maak mij zorgen over je gezondheid in dat geval. Immers kan je dan niet met je denkbeeldige vriend aan je rugproblemen werken.quote:
Dezen userquote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:17 schreef nattewaterlelie het volgende:
[..]
Schoenen zijn ook altijd het eerste waar ik naar kijk.
Horloges ook eckt een afknapper.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:17 schreef nattewaterlelie het volgende:
[..]
Schoenen zijn ook altijd het eerste waar ik naar kijk.
http://www.tienen.info/20(...)-maar-tienen-tmh-tmhquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik maak mij zorgen over je gezondheid in dat geval. Immers kan je dan niet met je denkbeeldige vriend aan je rugproblemen werken.
Ewa monkyyy, ben je nog een beetje me G of wat?quote:
leg uit...quote:
Dat was mijn pijn dus ook al. Sorry dat ik je hierin meenam.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://www.tienen.info/20(...)-maar-tienen-tmh-tmh
Ik ben confuus.Ik ga niet meer zoeken, pure mindfuck dit.
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:19 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ewa monkyyy, ben je nog een beetje me G of wat?
geoden klaon mang.quote:
Geen haat, geen haat, alleen lobi. Alles vergeven.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:19 schreef Iustinianus het volgende:
[..]
Dat was mijn pijn dus ook al. Sorry dat ik je hierin meenam.
Dit.quote:
Kom we gaan binnenkort parachute springen, ik betaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |