Al raakte je mn schouder aan ik zou je aanklagen, pedo!quote:
Durf je niet want ik ben liefquote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:52 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Al raakte je mn schouder aan ik zou je aanklagen, pedo!![]()
Graag. Moet ik dan mee naar je huis omdat je het zogenaamd niet bij je hebt? Ik heb je wel door!quote:
Is dat een probleem?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:55 schreef coban het volgende:
[..]
Graag. Moet ik dan mee naar je huis omdat je het zogenaamd niet bij je hebt? Ik heb je wel door!
Ja, dat zeiden ze ook toen ik 8 was en gratis snoep kreeg.quote:
Daar kom je nu achter.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Morgen mag hij er nog eentje houden. Hij kon anders maar vier kinderen uitnodigen. Dus dat loste ik zo maar even op...heb ik nu wel even spijt van... al dat lawaai plus twee dagen op de bank maffen...
Jaja wat jij wiltquote:
Van ca 3 uur tot ca 8 uur toch... Kids zijn weg en mijn zoon vertelde dat zijn vriend vannacht voor t eerst met een meisje kuste. Omg, de fokkers hadden gelijk.quote:
Heeft hij ook zijn dingdong laten zien aan haar?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Van ca 3 uur tot ca 8 uur toch... Kids zijn weg en mijn zoon vertelde dat zijn vriend vannacht voor t eerst met een meisje kuste. Omg, de fokkers hadden gelijk.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Van ca 3 uur tot ca 8 uur toch... Kids zijn weg en mijn zoon vertelde dat zijn vriend vannacht voor t eerst met een meisje kuste. Omg, de fokkers hadden gelijk.
Die is leuk héquote:
Sinds 16 uur alweer. Ik ben werkelijk doodop. Ze mogen opblijven tot middernacht, nog even tanden bijten dus...quote:
Geen idee wat dat isquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:38 schreef Raap het volgende:
TS haar zoon + genodigden doen nu een man-train.
Thanks. Deze bende is iets minder luidruchtig als die van gisteren. Geen chickies in het groepje, dat scheelt precies...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:55 schreef mysterieblonde het volgende:
nog 5 minuutjes. Gewoon muziekjes opzetten, dan hoor je ze niet..
Hahaha. Maar, sommigen hier op FOK! geloven daar in. Ongelofelijk, maar ja, haha.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Denken dat je op FOK echt chicks kan versieren.
Jouw moeder is echt gemeen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |