quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Yeps, maar de user die om de pic van mijn moeder vroeg, snapte hem niet denk ik... want hierna reageerde hij niet meer.
Wil je van mijn zoon een wees maken?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:15 schreef thavinca het volgende:
[..]
val dood , ik wil de echte foto zien !
Die zit nu te fappen op wat hij denkt dat je moeder isquote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Yeps, maar de user die om de pic van mijn moeder vroeg, snapte hem niet denk ik... want hierna reageerde hij niet meer.
Daarom ook die hoofddoek.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:19 schreef coban het volgende:
HATERS GAAN HATEN MENSEN DIE MIJ NIET KNAP VINDEN MOGEN WEGROTTEN JA![]()
Ik was al zo onzeker over die wenkbrauw maar mijn mama heeft hem ook en ze zei dat schoonheid van binnen zit enzo. En dat ik heel mooi ben, eigenlijk.
eigenlijk jaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:19 schreef coban het volgende:
Ik was al zo onzeker over die wenkbrauw maar mijn mama heeft hem ook en ze zei dat schoonheid van binnen zit enzo. En dat ik heel mooi ben, eigenlijk.
Ja dat is mijn echte foto. Ik heb laatst een nokia 3310 gekregen van de oom van mijn vaderse neef zijn vriend, hij is wel tweedehands maar hij doet hetquote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:18 schreef thavinca het volgende:
Coban , was dat je echte foto? & welke mobiel heb je?
''There are 200 people and ive got all my clothes on, what is wrong with you guys''quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:19 schreef Nembrionic het volgende:
Marie30, je moeder zit op de webcam!
http://www.myfreecams.com/#MelissaLauren
een van je grootste fans verlaat je! Die foto was de druppel!(Als dat je echt was!)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:19 schreef coban het volgende:
Ze moet mijn zakgeld verdienen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:19 schreef Nembrionic het volgende:
Marie30, je moeder zit op de webcam!
http://www.myfreecams.com/#MelissaLauren
Denken dat je op FOK echt chicks kan versieren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:21 schreef thavinca het volgende:
[..]
een van je grootste fans verlaat je! Die foto was de druppel!(Als dat je echt was!)
okquote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:20 schreef coban het volgende:
[..]
Ja dat is mijn echte foto. Ik heb laatst een nokia 3310 gekregen van de oom van mijn vaderse neef zijn vriend, hij is wel tweedehands maar hij doet hetmet internet
Dus vrienden wil je alleen zijn als ik lelijk was? Kijk, ik begrijp dat ik waaaay too pretty ben voor je, maar om mij nou om mijn mooiheid af te keuren..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:21 schreef thavinca het volgende:
[..]
een van je grootste fans verlaat je! Die foto was de druppel!(Als dat je echt was!)
Die snor maakt het ook af.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:19 schreef coban het volgende:
Ze heeft wel een buikje. Zelfs ik heb geklikt...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''There are 200 people and ive got all my clothes on, what is wrong with you guys''
Gast, ik moet klikken... waarom doe je me dit aan!
Dit topic gaat over mij en mijn moeder. Maak een topic dat wenkbrauwsnor heet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:22 schreef coban het volgende:
[..]
Dus vrienden wil je alleen zijn als ik lelijk was? Kijk, ik begrijp dat ik waaaay too pretty ben voor je, maar om mij nou om mijn mooiheid af te keuren..ik word hier een beetje bedroefd van hoor.
Dankjewel. Dit herinnert me weer waarom wij zulke goede matties zijnquote:
Ik luister eerlijk gezegd alleen... :Squote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ze heeft wel een buikje. Zelfs ik heb geklikt...
Ik zou je moeder doen!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |