Niet iedereen heeft een iPod.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:25 schreef Kaasrol het volgende:
Sowieso agenda
Afgelopen jaar gewoon ipod daarvoor gebruikt
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook, nou ja dat dacht ik tenminste. Hmm, misschien toch maar oranje, geel, groen, blauw of paars dan. Daar gaat mijn kleurensysteem.![]()
![]()
Gevonden..![]()
quote:
Telefoon danquote:
Zonder agenda vergeet ik de tijdstippen van de afspraken die ik maak.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:25 schreef Kaasrol het volgende:
Sowieso agenda
Afgelopen jaar gewoon ipod daarvoor gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zonder agenda vergeet ik de tijdstippen van de afspraken die ik maak.
Mijne kostte 17 euro ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zonder agenda vergeet ik de tijdstippen van de afspraken die ik maak.
Ik had een fokke en sukke agenda, eerste 2 maanden ondergeklad, daarna ergens verstofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij kostte iets van ¤20
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Dat heb ik niet eens voor een agenda over.quote:
Zonde van je geld..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik had een fokke en sukke agenda, eerste 2 maanden ondergeklad, daarna ergens verstofd
En hij kostte iets van ¤20
Niet mijn geld, mijn moeder betaalde hemquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens voor een agenda over.Ik gebruik al jaren agenda's van de HEMA. Die vind ik echt handig.
[..]
Zonde van je geld..![]()
Ik kan me nu eventjes niet meer herinneren hoe mijn agenda van afgelopen schooljaar eruit zag. Ik heb hem wel het hele jaar gebruikt.
Nee, deze keer was het dat hoefbeestquote:
Nee, maar ik win nooit wat dus ga ik er maar van uitquote:
Wacht gewoon, je kunt hem daarna altijd nog bestellen toch.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, maar ik win nooit wat dus ga ik er maar van uit
Natuurlijk wacht ik tot de uitslag, maar je kon meedoen tot 27 juli. Dus neem ik aan dat de uitslag morgen isquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wacht gewoon, je kunt hem daarna altijd nog bestellen toch.
Ja zou best kunnen, maar kan soms ook wel een tijd overheen gaan heur.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Natuurlijk wacht ik tot de uitslag, maar je kon meedoen tot 27 juli. Dus neem ik aan dat de uitslag morgen is
Hoe kan dat nou weer... Willekeurig iemand kiezen duurt toch niet zo lang?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen, maar kan soms ook wel een tijd overheen gaan heur.
Nouja, ze zijn niet altijd even snel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer... Willekeurig iemand kiezen duurt toch niet zo lang?
Maar bij die dvd's ging er wel een flinke tijd overheen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |