Precies.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:09 schreef Ezell het volgende:
Hij mag alleen haten op harde stukjes kaas.
Joost gaat weer batschen, ik voel het aan mijn water.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:10 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Een meisje die vorig jaar bij een vriend een maand is geweest. De eerste week gaat ze naar hem toe maar aangezien hij moet werken overdag is ze van 1 tot 12 augustus hier.
Nah dit keer gewoon vriendschappelijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Joost gaat weer batschen, ik voel het aan mijn water.
'Dit keer'? Dus volgende keer meer?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nah dit keer gewoon vriendschappelijk
Impliceren dat ik haatquote:
Wie weetquote:
Hmm, niet mijn smaak.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:13 schreef Joosterd het volgende:
Moet je maar op mijn FB kijken die: "Joost!" heeft gepost op mijn wallDan zie je haar.
Ik wou eigenlijk net wat gaan eten, maar toen dacht ik spontaan aan jouw croissantjes. Nu hoeft het niet meerquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk net wat gaan eten, maar toen dacht ik spontaan aan jouw croissantjes. Nu hoeft het niet meer
Die heidenen weten niet beterquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moest vanavond werken en alle croissantjes waren opDus blijkbaar is het geliefd.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:21 schreef Ezell het volgende:
Ik ben op zoek naar mijn roze markeerstift omdat ik niet met een andere kleur tijden in mijn agenda wil markeren.
Ik ook, nou ja dat dacht ik tenminste. Hmm, misschien toch maar oranje, geel, groen, blauw of paars dan. Daar gaat mijn kleurensysteem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |