SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
Ik krijg nooit een TTquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:40 schreef Etsu het volgende:
Eerst Suusje-TT, toen Sander-TT, nu verdient Jordy er een vind ik.
Ene moment aanbid je mij weer en dan weer die haatneigingenquote:
Ik weet ook niet waar dat aan ligt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ene moment aanbid je mij weer en dan weer die haatneigingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Full House was ook echt koning.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:45 schreef Ezell het volgende:
Ik keek toen vaak naar Happy Days en Full House.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik had deze tas dag en nacht bij me:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik had deze tas dag en nacht bij me:
[ afbeelding ]![]()
Flippo's (uit de chipszakkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik had er echt zoveel van, stapels kaarten, pantoffels. En natuurlijk pokemon silver op de gameboy
Bohh dat was gewoon mijn jeugd
OJA DIE FLIPPO'Squote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Flippo's (uit de chipszakken), actiefiguurtjes, knuffels, kaarten en stuiterballen hier.
Ik ook.quote:
Bij mij in mijn boekenkast, zelfde plank als de kinderboekenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:54 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Pokemon kaarten liggen hier nog in het laatje van mijn bureau.
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
OJA DIE FLIPPO'S
Ik had er ook zo'n mapje voor, zat helemaal vol
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:54 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Pokemon kaarten liggen hier nog in het laatje van mijn bureau.
Bij ons was er nog net geen pokemon-maffiaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Wij hebben hier ook nog veel flippo's en kaarten liggen. Dat was ge-wel-dig.
Zó herkenbaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bij ons was er nog net geen pokemon-maffia
Deals maken op het schoolplein
Ja, en dan ook boos worden als ik verloorquote:
Ja topsport! Pietjes, bonken, bommels.quote:
Ik had zo'n ongelofelijke hekel aan die reclames! Altijd rond Sinterklaasquote:
Zo'n ding heb ik ook gehad. Ik heb ook nog met Betty Spaghetti's (van de McDonaldsquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, en dan ook boos worden als ik verloor
Moest juf Anja altijd tussenbeide komen
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja topsport! Pietjes, bonken, bommels.![]()
Mamma ik moet plassen! Plassen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik had zo'n ongelofelijke hekel aan die reclames! Altijd rond Sinterklaas
Dit!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:59 schreef Etsu het volgende:
Flippo's
Ik maakte daar vroeger altijd ruzie omvan die spelletjes enzo, waarbij je flippo's van anderen moest winnen. als ik had verloren, ging ik janken bij de juf dat diegene van mij had gestolen en dan kreeg ik het altijd terug
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dit!
We deden altijd handjeklap en vergooien, maar daar faalde ik altijd gruwelijk in. Dus moest ik het maar bij ruilen houden.
Na die tijd ben ik goed in oplichten geworden
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:59 schreef Etsu het volgende:
Flippo's
Ik maakte daar vroeger altijd ruzie omvan die spelletjes enzo, waarbij je flippo's van anderen moest winnen. als ik had verloren, ging ik janken bij de juf dat diegene van mij had gestolen en dan kreeg ik het altijd terug
![]()
Jullie waren kutkinderen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dit!
We deden altijd handjeklap en vergooien, maar daar faalde ik altijd gruwelijk in. Dus moest ik het maar bij ruilen houden.
Na die tijd ben ik goed in oplichten geworden
Daar was ik te oud voor.quote:
Ik weet nog dat ik zo'n hele zeldzame kaart dubbel had. Maar dat wist natuurlijk niemand anders, heb ik hem geruild voor echt iets van 20 iets minder zeldzame kaarten die ik nog niet had.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik zo'n hele zeldzame kaart dubbel had. Maar dat wist natuurlijk niemand anders, heb ik hem geruild voor echt iets van 20 iets minder zeldzame kaarten die ik nog niet had.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:04 schreef Kaasrol het volgende:
Ook een keer, was van een andere jongen een kaart gestolen, ging de juf bij IEDEREEN in de laatjes kijken om hem te vinden. Ik was een van de verdachten
Bleek hij te zitten bij een meisje die hem per ongeluk had gevonden
Die laatjes waren best geniaal.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:04 schreef Kaasrol het volgende:
Ook een keer, was van een andere jongen een kaart gestolen, ging de juf bij IEDEREEN in de laatjes kijken om hem te vinden. Ik was een van de verdachten
Bleek hij te zitten bij een meisje die hem per ongeluk had gevonden
Dat zullen niet veel mensen kunnen zeggen inderdaad. Wij hebben 2 milennia, 2 eeuwen en 3 decennia mee gemaakt en zijn nog niet eens 20quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die laatjes waren best geniaal.
Oemf, rond de millenniumwisseling basiskotertje zijn.
Vergeet de vulpennen ook niet, die krengen gingen altijd vlekkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:06 schreef Heroinjunk het volgende:
Ohja laatjes. Daar moest je dan je boeken en schriftjes in doen enzo. En als je schriftje bijna vol was ging je extra groot schrijven want je wilde een nieuwe!
DATquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:07 schreef Joosterd het volgende:
Bij ons was er kasjes controle op hoe netjes hij wasIk kwam godverdomme nooit door de test en moest mijn pauze opofferen om mijn kasje uit te mesten
Onze generatie.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat zullen niet veel mensen kunnen zeggen inderdaad. Wij hebben 2 milennia, 2 eeuwen en 3 decennia mee gemaakt en zijn nog niet eens 20
Uiteindelijk had ik zelf een vulpen gekocht. Die zag eruit als een balpen. Die was zo handig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vergeet de vulpennen ook niet, die krengen gingen altijd vlekken
En ook altijd die balletjes verzamelen
Dat ken ik niet..?quote:
Dat vond ik best gaaf.. Londen bridge is falling down falling down!quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:09 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat ken ik niet..?
En ook die windows 95 computers die nooit goed werkten
Redcat jonguhquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:09 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat ken ik niet..?
En ook die windows 95 computers die nooit goed werkten
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:10 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat vond ik best gaaf.. Londen bridge is falling down falling down!
En Ik Mik lorenland met Karbonkel.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat ken ik nog. Ook herinner ik me karbonkel nog.
Ik had een balpen die eruit zag als een vulpen, dag inktvlekken op mijn shirtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Onze generatie.
[..]
Uiteindelijk had ik zelf een vulpen gekocht. Die zag eruit als een balpen. Die was zo handig.
Karbonkelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat ken ik nog. Ook herinner ik me karbonkel nog.
Liep ook altijd vastquote:
Kaasrol was een van de kinderen die Karbonkel eng vond.quote:
Ik had zó veel gelpennen. Eigenlijk vind ik ze nu nog steeds mooi.quote:
Mocht je een halfuur redcat spelen duurt het 25min voordat het eindelijk een keer werktquote:
Ik kreeg die spellen nooit uitgespeeld omdat hij altijd wel ergens vastliep, kon ik weer opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Mocht je een halfuur redcat spelen duurt het 25min voordat het eindelijk een keer werkt
Toen haatte ik de politie alquote:
Jaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:14 schreef Joosterd het volgende:
Hadden jullie ook bolderkarren? En scheppen en prefereerden jullie een bepaalde kleur?
Ik herinner me dat ik met slakken (quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:14 schreef Joosterd het volgende:
Hadden jullie ook bolderkarren? En scheppen en prefereerden jullie een bepaalde kleur?
Wij trapten ze altijd dood, en dat was dan leuk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik herinner me dat ik met slakken () speelde.
Jij had bij mij op school kunnen zitten. Altijd ruzie om blauwe scheppen en maar bunker bouwen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja
En altijd de blauwe schep
Kuilen graven, dan planken erbovenop en dan had je een bunker
Ik wist dat ik ze doden met zout toen had ik een keer een potje zout meegenomen en slakken gedood.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wij trapten ze altijd dood, en dat was dan leuk.
Mijn moeder zag het toen een keer en toen werd ze boos
Wij bouwden 'boomhutten' in bosjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:18 schreef Kaasrol het volgende:
Ook zo kapot vet, er was zo'n braakliggend veldje bij ons (30x30 meter ofzo) en dat was helemaal overgroeid, met een leeg oud pand van de school
Altijd daar hutten bouwen enzo, ben nog een keer 3 meter uit een boom gevallen daar
We bouwden eigenlijk niet, we zagen een stuk struik waar we in pasten en dat noemden we een hut.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wij bouwden 'boomhutten' in bosjes.![]()
O ja, ik ging een keer met wat kinderen uit de buurt met stoepkrijt een zebrapad maken. We geloofden echt dat autobestuurders daar in zouden trappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Vergeet touwtjespringen en hoelahoepen niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Wij deden altijd hinkelen.![]()
En elastieken.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
We bouwden eigenlijk niet, we zagen een stuk struik waar we in pasten en dat noemden we een hut.
Maar serieus, dat veldje was ENORMDat deden wij ook wel eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:22 schreef Joosterd het volgende:
Ook werd ik er samen met mijn broers van verdacht brand te hebben gesticht savonds omdat we 1 straat verder woondenkwamen er 3 leraren op bezoek ons ondervragen. Wij hadden al een slechte reputatie omdat mijn vader op die school met 4 broers zat en zich niet zo netjes had gedragen toen.
Wij speelden ook altijd Annemarie Koek koek. Of tv tikkertje.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vergeet touwtjespringen en hoelahoepen niet.![]()
[..]
Dat deden wij ook wel eens.
TV tikkertje inderdaadquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij speelden ook altijd Annemarie Koek koek. Of tv tikkertje.
Oh mijn god.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:22 schreef Joosterd het volgende:
Ook werd ik er samen met mijn broers van verdacht brand te hebben gesticht savonds omdat we 1 straat verder woondenkwamen er 3 leraren op bezoek ons ondervragen. Wij hadden al een slechte reputatie omdat mijn vader op die school met 4 broers zat en zich niet zo netjes had gedragen toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCHIPPER MAG IK OVERSTEKEN? JA OF NEE?!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij speelden ook altijd Annemarie Koek koek. Of tv tikkertje.![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh mijn god.![]()
Dat was ook prachtig ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
SCHIPPER MAG IK OVERSTEKEN? JA OF NEE?!![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh mijn god.![]()
Ik heb 2 broers die op die school gezeten hebben en mijn vader heeft 4 broers. Allemaal hebben ze op dezelfde school gezeten en hadden een beruchte reputatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
SCHIPPER MAG IK OVERSTEKEN? JA OF NEE?!
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Jij snapt hemquote:
Die laatste levels waren nog best moeilijk...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij snapt hem
Ik had Spookkasteel ook bijna uitgespeeld, maar toen liep hij steeds vast in de grotten
Allemaal jongens.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:26 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb 2 broers die op die school gezeten hebben en mijn vader heeft 4 broers. Allemaal hebben ze op dezelfde school gezeten en hadden een beruchte reputatie
Ik moest van mijn moeder me met spelletjes van Redcat voorbereiden op de Cito-toets.quote:
En aan mijn moeders kant alleen maar meisjes 7/8 of zo...:')quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Allemaal jongens.
[..]
Ik moest van mijn moeder me met spelletjes van Redcat voorbereiden op de Cito-toets.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik moest van mijn moeder me met spelletjes van Redcat voorbereiden op de Cito-toets.
Dan ben ik benieuwd wat er uit jou komt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
En aan mijn moeders kant alleen maar meisjes 7/8 of zo...:')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook niet. Ik ging stiekem andere dingen doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen zin om me voor te bereiden![]()
Ik wist niet hoe je je kon voorbereiden en wat de toets überhaupt inhieldquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen zin om me voor te bereiden
Precies, ik dacht niet eens aan voorbereidenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:30 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe je je kon voorbereiden en wat de toets überhaupt inhield
quote:
Habbo hotelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:33 schreef jordyqwerty het volgende:
Groep 7 hield in: naar school gaan, habbo hotel spelen en naar huis gaan
Ik was te lui om de toets serieus te maken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijne 544
Kreeg overal atheneum advies, had het eigenlijk ook gekund, maar te lui.
Falerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik was te lui om de toets serieus te maken.x 100
Geen wonder dat ik naar het vmbo moest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij hadden een of andere mongool die niet eens kon lesgeven.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Habbo hotel
Wij hadden een meester toen die in een platenzaak heeft gewerkt, dat was zo vet
Altijd beatles zingen enzo
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik naar het vmbo moest.
Sommige scholen eisen ook een bepaalde cito-score hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, als je gelijk havo had gedaan was je op je 17e gaan studeren. Bekijk het van de zonnige kant
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ik ben nog niet eens 17 en ik ga studeren, zag ik daar haat?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Sommige scholen eisen ook een bepaalde cito-score hè
Ach, als je gelijk havo had gedaan was je op je 17e gaan studeren. Bekijk het van de zonnige kant
Nee, maar is dat niet kut? Je bent dan toch veel jonger dan de rest, en geen stufi dacht ikquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens 17 en ik ga studeren, zag ik daar haat?
FIXED want Dubstepquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:40 schreef Kaasrol het volgende:
Heb net een dubstep nummer gevonden door het na te doen over de telefoon. Wat voor baas ben ik![]()
welk?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:40 schreef Kaasrol het volgende:
Heb net een dubstep nummer gevonden door het na te doen over de telefoon. Wat voor mongool ben ik
Niet de school waar ik heen ging. Ik moest vmbo-k doen. GVD, VMBO-K. Dat is voor de minderbegaafden of zo. Het vmbo-k was voor mij echt té simpel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Sommige scholen eisen ook een bepaalde cito-score hè
Die gast moet wel denken dat ik dronken ben ofzoquote:
Ik ben altijd al jonger dan de rest geweest, wel stufiquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, maar is dat niet kut? Je bent dan toch veel jonger dan de rest, en geen stufi dacht ik
VMBO-K?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet de school waar ik heen ging. Ik moest vmbo-k doen. GVD, VMBO-K. Dat is voor de minderbegaafden of zo. Het vmbo-k was voor mij echt té simpel.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die gast moet wel denken dat ik dronken ben ofzo
Ja, vmbo-k.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
VMBO-K?
Ach, je bent geslaagd op havo dus het is nog goed gekomen
Precies.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, vmbo-k.Achteraf vind ik het niet erg, alleen vind ik het wel stom dat ik sommige dingen nooit heb gehad. Mijn vocabulaire is daardoor ook wat kleiner dan dat ik zou willen.
![]()
![]()
Ach, dat vult vanzelf wel aanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, vmbo-k.Achteraf vind ik het niet erg, alleen vind ik het wel stom dat ik sommige dingen nooit heb gehad. Mijn vocabulaire is daardoor ook wat kleiner dan dat ik zou willen.
![]()
![]()
Wat is daar zo erg aan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
Ik winquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:46 schreef Joosterd het volgende:
Ik heb VMBO G/T gedaan, toen MBO , HavoDiplomaverzamelaar in spe.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:46 schreef Joosterd het volgende:
Ik heb VMBO G/T gedaan, toen MBO , HavoDiplomaverzamelaar in spe.
Vertel! jou school carrière!quote:
Wiskunde certificaat gehaaldquote:
Ik ga hem wel even bewaren, zal vast nog wel een leuk idee zijn. In Luxemburg hadden we ook geprobeerd een dubstep koor te maken met 15 man, dat was echt prachtigquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als je dat uberhaupt lukt verkracht je je hele stem drmee
Kan nog HBO > Universiteit doenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wiskunde certificaat gehaald(een jaar eerder dan de rest vd vakken)
Vmbo diploma gehaald
Havo diploma gehaald
Vwo voor 6/9de deel gehaald
Volgend jaar vwo diploma erbij
Daarna universiteit
quote:
Gelukkig wel. Op het vmbo was het Nederlands dat ze gebruikte gewoon té makkelijk.quote:
Ik vind het alleen jammer.quote:
Checkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:49 schreef Etsu het volgende:
Havo en vwo halen met een vijf voor Engels en verder geen vreemde talen in je pakket
Eckte baas ben ik
Jip en Janneke taalquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Op het vmbo was het Nederlands dat ze gebruikte gewoon té makkelijk.
De theorie werd in boeken best vaak uitgelegd met behulp van een verhaal over Kim en Tim of zo.quote:
Bij havo dan he, voor het CE een 5 en verder geen vreemde talen.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bij havo dan he, voor het CE een 5 en verder geen vreemde talen.Ik was veel te moe omdat ik die nacht tot 4/5 u nog op internet zat.
Zo waren onze natuurkunde en scheikunde boeken ookquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
De theorie werd ik boeken best vaak uitgelegd met behulp van een verhaal over Kim en Tim of zo.
Geen idee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo waren onze natuurkunde en scheikunde boeken ook
"Ingrid heeft 5 mol H2SO4-oplossing. Ze schenkt daar een overmaat aan HCl bij. Welke stof(fen) onstaat/ontstaan er?"
Moet ook zo maar eens, moet morgenochtend boodschappen doenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:53 schreef Joosterd het volgende:
Ik ga slapen.Morgen rond 7u opstaan om de hont uit te laten.
Dat vond ik altijd zo irritant. In mijn theorieboekjes voor economie (havo) markeerde ik altijd de echte theorie. Dan bleek de helft van de tekst vaak gelul te zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo waren onze natuurkunde en scheikunde boeken ook
"Ingrid heeft 5 mol H2SO4-oplossing. Ze schenkt daar een overmaat aan HCl bij. Welke stof(fen) onstaat/ontstaan er?"
quote:
Bij maatschappijwetenschappen is dat ergquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd zo irritant. In mijn theorieboekjes voor economie (havo) markeerde ik altijd de echte theorie. Dan bleek de helft vaak gelul te zijn.
Echt hè... Gelukkig stond er altijd een samenvatting achterinquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd zo irritant. In mijn theorieboekjes voor economie (hav) markeerde ik altijd de echte theorie. Dan bleek de helft vaak gelul te zijn.
Maatschappijwetenschappenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bij maatschappijwetenschappen is dat erg
hahaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:30 schreef Gitaarmat het volgende:
In onze magnetron bevindt zich het volgend plaatje:
[ afbeelding ]! FAIL
Etsuquote:
Wie wat waar?quote:
"En weer wakkerquote:
Wat heb jij tegen bier.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
"En weer wakker@Home Alone
Wie komt er vandaag de hond uitlaten & Koken & Kamer opruimen & Bier drinken?"
DIE LAATSTE TWEE WOORDEN WAT DOE JE
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:08 schreef Kaasrol het volgende:
RegenOp vakantie zijn in de regen
![]()
Onverwachte douchebeurt 5km van huis
![]()
![]()
Niet lachen jij, ik ben nog drijfnatquote:
quote:
Ik dacht omdat ik een vriendin vorige week hier had slapenquote:
he bah zo vies niks raars gedaan hequote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik dacht omdat ik een vriendin vorige week hier had slapen.
Over 2 weken, EN HET WORDT CONSTANT BAGGERWEERquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Over 2 weken, EN HET WORDT CONSTANT BAGGERWEER
Nog niet lachen, het wordt nog erger hoorquote:
quote:
Die smiley zegt genoegquote:
Kon het niet weerstaan.quote:
Somsquote:
Moet ook nog plek regelen. Kan wel bij mijn broers vriendin in Nijmegen pitten maar de introductie is in Arnhemquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:24 schreef Kaasrol het volgende:
Kuuut ik bedenk net dat ik ben vergeten onderdak te regelen voor tijdens de introductieweek
Zoiets heb ik dus ook, ik kan slapen bij mijn tante in Odijk maar dat is toch nog best een eind op de fietsquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Moet ook nog plek regelen. Kan wel bij mijn broers vriendin in Nijmegen pitten maar de introductie is in Arnhem
Moordenaar!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zoiets heb ik dus ook, ik kan slapen bij mijn tante in Odijk maar dat is toch nog best een eind op de fiets
Wat het een speciaal examen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:46 schreef samthegreat5 het volgende:
Whoopie doopie doo!!!.. mijn examen natuurkunde in Utrecht zojuist achter de rug, eindelijk na die 8 weken. Volgens mij heb ik mijn 5.5 wel.
Geen natuurkunde op de middelbare, dus meteen na mijn VWO-eindexamens begonnen met 8-weeks natuurkunde cursus aan het JBI in Utrecht om een VWO-deelcertificaat te behalen. 4 uur per dag natk daaro, toetsing bevatte in tegenstelling tot eindexamens op school ook SE stof ..quote:
Elektriciteitsopgaven verneukenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vlak voor 15 augustus hoor ik het, denk wel dat ik het heb gehaald. Wel een elektriciteits opgave helemaal verneukt![]()
Ja, normaal vallen die altijd wel aardig mee. Deze was echter kut..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:07 schreef Marurk het volgende:
[..]
Elektriciteitsopgaven verneuken
Dat soort opgaven was altijd punten scoren.
Best wel.quote:
Maandag krijg ik bezoek uit Amerikaquote:
quote:
quote:
Een meisje die vorig jaar bij een vriend een maand is geweest. De eerste week gaat ze naar hem toe maar aangezien hij moet werken overdag is ze van 1 tot 12 augustus hier.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg, hoe kon ik haar nou vergeten
[..]
Wie?
Precies.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:09 schreef Ezell het volgende:
Hij mag alleen haten op harde stukjes kaas.
Joost gaat weer batschen, ik voel het aan mijn water.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:10 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Een meisje die vorig jaar bij een vriend een maand is geweest. De eerste week gaat ze naar hem toe maar aangezien hij moet werken overdag is ze van 1 tot 12 augustus hier.
Nah dit keer gewoon vriendschappelijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Joost gaat weer batschen, ik voel het aan mijn water.
'Dit keer'? Dus volgende keer meer?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nah dit keer gewoon vriendschappelijk
Impliceren dat ik haatquote:
Wie weetquote:
Hmm, niet mijn smaak.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:13 schreef Joosterd het volgende:
Moet je maar op mijn FB kijken die: "Joost!" heeft gepost op mijn wallDan zie je haar.
Ik wou eigenlijk net wat gaan eten, maar toen dacht ik spontaan aan jouw croissantjes. Nu hoeft het niet meerquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk net wat gaan eten, maar toen dacht ik spontaan aan jouw croissantjes. Nu hoeft het niet meer
Die heidenen weten niet beterquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moest vanavond werken en alle croissantjes waren opDus blijkbaar is het geliefd.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:21 schreef Ezell het volgende:
Ik ben op zoek naar mijn roze markeerstift omdat ik niet met een andere kleur tijden in mijn agenda wil markeren.
Ik ook, nou ja dat dacht ik tenminste. Hmm, misschien toch maar oranje, geel, groen, blauw of paars dan. Daar gaat mijn kleurensysteem.quote:
Niet iedereen heeft een iPod.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:25 schreef Kaasrol het volgende:
Sowieso agenda
Afgelopen jaar gewoon ipod daarvoor gebruikt
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook, nou ja dat dacht ik tenminste. Hmm, misschien toch maar oranje, geel, groen, blauw of paars dan. Daar gaat mijn kleurensysteem.![]()
![]()
Gevonden..![]()
quote:
Telefoon danquote:
Zonder agenda vergeet ik de tijdstippen van de afspraken die ik maak.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:25 schreef Kaasrol het volgende:
Sowieso agenda
Afgelopen jaar gewoon ipod daarvoor gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zonder agenda vergeet ik de tijdstippen van de afspraken die ik maak.
Mijne kostte 17 euro ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zonder agenda vergeet ik de tijdstippen van de afspraken die ik maak.
Ik had een fokke en sukke agenda, eerste 2 maanden ondergeklad, daarna ergens verstofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij kostte iets van ¤20
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Dat heb ik niet eens voor een agenda over.quote:
Zonde van je geld..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik had een fokke en sukke agenda, eerste 2 maanden ondergeklad, daarna ergens verstofd
En hij kostte iets van ¤20
Niet mijn geld, mijn moeder betaalde hemquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens voor een agenda over.Ik gebruik al jaren agenda's van de HEMA. Die vind ik echt handig.
[..]
Zonde van je geld..![]()
Ik kan me nu eventjes niet meer herinneren hoe mijn agenda van afgelopen schooljaar eruit zag. Ik heb hem wel het hele jaar gebruikt.
Nee, deze keer was het dat hoefbeestquote:
Nee, maar ik win nooit wat dus ga ik er maar van uitquote:
Wacht gewoon, je kunt hem daarna altijd nog bestellen toch.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, maar ik win nooit wat dus ga ik er maar van uit
Natuurlijk wacht ik tot de uitslag, maar je kon meedoen tot 27 juli. Dus neem ik aan dat de uitslag morgen isquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wacht gewoon, je kunt hem daarna altijd nog bestellen toch.
Ja zou best kunnen, maar kan soms ook wel een tijd overheen gaan heur.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Natuurlijk wacht ik tot de uitslag, maar je kon meedoen tot 27 juli. Dus neem ik aan dat de uitslag morgen is
Hoe kan dat nou weer... Willekeurig iemand kiezen duurt toch niet zo lang?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen, maar kan soms ook wel een tijd overheen gaan heur.
Nouja, ze zijn niet altijd even snel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer... Willekeurig iemand kiezen duurt toch niet zo lang?
Maar bij die dvd's ging er wel een flinke tijd overheen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |