Haha ga geen foto's plaatsen hier, zitten genoeg mensen op dit forum die ik in het echt ken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:30 schreef Jajong het volgende:
Hoax. Iemand die zo aandachtsgeil zou zijn had allang 20 pics gepost.
Nee, maar zal je wie jij echt bent vinden in je uiterlijk?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:28 schreef irrisjepierrisje het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand op zijn 18e al weet wie die werkelijk is..
Je spreekt jezelf tegen, je vind het ziekelijk maar toch kick je erop. Stop met zwetsen op FOK en doe gewoon normaal, wees gewoon jezelf, accepteer dat je mens en niet perfect bent, en behandel anderen zoals je wil dat ze jou behandelen..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:03 schreef irrisjepierrisje het volgende:
Ik zit dus best wel erg met een soort van probleem.
Ik ben echt verslaafd aan aandacht. Dat probleem heb ik al sinds mijn 11e. Ik zag er toen al heel erg volwassen uit en vond het toen al leuk om aandacht te trekken met mijn vormen. Ik begon me steeds sexyer te kleden, lage shirtjes en hotspants met hoge hakken. Ik was ook al erg vroeg bezig met seks, al ging het mij niet echt om de seks zelf, het ging mij er meer om dat ik een jongen helemaal gek kon krijgen met hoe ik me kleedde en gedroeg.
Maar het laatste jaar word dat alleen maar erger. Ik ga de deur ook niet meer uit tot dat alles perfect zit. Voor ik uitga sta ik minstens 5uur voor de spiegel en kleed me ongeveer 10 keer om voordat ik het zelf goed vind. Als we daarna uitgaan en ik word niet bekeken veranderd ook meteen mijn humeur en begin ik me druk te maken of alles wel goed zit en dan is mijn goede humeur ook meteen weg. Ook begin ik steeds jaloerser te raken op meisjes die meer aandacht krijgen. Hierdoor veranderd ook de band die ik met mijn vriendinnen heb. Het is helemaal niet dat ik persee kattig wil reageren als hun bijvoorbeeld een jongen aan de haak slaan met het uitgaan maar het gaat echt vanzelf, ik word dan zo pissig en jaloers dat ik me heel moeilijk kan inhouden.
Hoe die jongens eruit zien boeit me ook bijna niet, het gaat gewoon puur om het feit dat ik bekeken word en aandacht krijg.
Ik krijg er echt een kick van, en dat vind ik echt ziekelijk.
Heb ook echt geen idee hoe ik hiermee om moet gaan of wat ik er mee kan doen.. want ik begin langzamer hand echt een slechte reputatie te krijgen en mijn vriendinnen beginnen zich ook steeds meer te storen... Het gaat gewoon vanzelf, ik voel me alleen goed als ik aandacht krijg.
Een interessante innerlijke wereld wordt niet alleen bepaald aan de hand van de gesprekstof die je met onbekende jongens hebt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:23 schreef irrisjepierrisje het volgende:
[..]
Weet je wat t is, ik moet het echt van mijn uiterlijk hebben want mijn innerlijk is niks. Ik kan niet echt normale gesprekken voeren met jongens die ik bijvoorbeeld net leer kennen. Dan heb ik gewoon echt niks te zeggen, klapt mijn gedachte zegma dicht. Dus dan vinden ze me al snel saai, dus los ik het op deze manier op. Dan lijk ik het meisje die altijd lacht en die avontuurlijk en spannend is en niet de saaie doos die niks heeft te zeggen haha. Scheelt wel dat ik snel ben uitgekeken op jongens..
Fantastisch dat je je innerlijk ook op waarde schat aan de hand van interactie en het effect op anderen. We zijn allemaal sociale wezens en willen dus leuk geworden vonden, maar uiteindelijk maakt het geen fuck uit zolang jij maar blij bent. Ontwikkel eens een interesse die alleen voor jou plezier brengt. Ga een instrument spelen ofzo en haal daar plezier uit. Op deze manier ga je een ongelukkige toekomst tegemoet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:23 schreef irrisjepierrisje het volgende:
[..]
Weet je wat t is, ik moet het echt van mijn uiterlijk hebben want mijn innerlijk is niks. Ik kan niet echt normale gesprekken voeren met jongens die ik bijvoorbeeld net leer kennen. Dan heb ik gewoon echt niks te zeggen, klapt mijn gedachte zegma dicht. Dus dan vinden ze me al snel saai, dus los ik het op deze manier op. Dan lijk ik het meisje die altijd lacht en die avontuurlijk en spannend is en niet de saaie doos die niks heeft te zeggen haha. Scheelt wel dat ik snel ben uitgekeken op jongens..
Mijn innerlijk is, als ik het zelf mag zeggen, werkelijk fantastisch. Ik heb de hoogste opleiding die je kunt krijgen, doe wetenschappelijk werk in iets wat vrijwel iedereen leuk vindt (computergames om ambulancepersoneel te trainen), win elk potje Trivial Pursuit die je met me speelt, weet ontzettend veel van filosofie en ben inmiddels behoorlijk bereisd. Ik ben ook, als je me tegenkomt, een van de saaiste gesprekpartners die je je voor kunt stellen en bij tijd en wijle onuitstaanbaar pedant. En dat ik uiteindelijk getrouwd ben komt omdat ik me drie jaar lang zo heb opgedrongen aan een vrouw dat ons samenzijn voor haar een voldongen feit was.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:23 schreef irrisjepierrisje het volgende:
Waarom ga je vanuit dat je de saaiste gesprekspartner bent?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Mijn innerlijk is, als ik het zelf mag zeggen, werkelijk fantastisch. Ik heb de hoogste opleiding die je kunt krijgen, doe wetenschappelijk werk in iets wat vrijwel iedereen leuk vindt (computergames om ambulancepersoneel te trainen), win elk potje Trivial Pursuit die je met me speelt, weet ontzettend veel van filosofie en ben inmiddels behoorlijk bereisd. Ik ben ook, als je me tegenkomt, een van de saaiste gesprekpartners die je je voor kunt stellen en bij tijd en wijle onuitstaanbaar pedant. En dat ik uiteindelijk getrouwd ben komt omdat ik me drie jaar lang zo heb opgedrongen aan een vrouw dat ons samenzijn voor haar een voldongen feit was.
Maar weet je, fuck it, fuck sociale contacten, fuck andere mensen tevreden houden, want uiteindelijk kan ik terugvallen op m'n eigen leuke leven en m'n interesses. En daarom lijkt het me goed als jij ook iets voor jezelf creeert om op terug te kunnen vallen, zodat je niet meer afhankelijk bent van anderen voor je geluk.
Wat een ontzettende vooroordelen zegquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:30 schreef Mishu het volgende:
Nouja misschien is TS inderdaad niet de meest slimste, grappigste etc. Veel mannen die bijv. MBO doen of bouwvakker zijn die hebben ook niet echt het meest interessante leven. Misschien kan je je dan beter op dat soort mannen richten? Want qua innerlijk moet het ook matchen.
Hoogopgeleide mannen vinden domme makkelijke vrouwen zoals ik al eerder zei voor 1 avondje leuk maar ze willen ook iemand waar ze op hetzelfde niveau mee kunnen praten. Al zijn er ook wel rijke, hoogopgeleide mannen die met mooie domme vrouwen gaan maar die zijn best wel schaars.
En sowieso, je kan ook gewoon lief en aardig zijn. Dat zijn ook mooie eigenschappen. Zoek iemand die die dingen in jou kan waarderen en die het niet erg vind als jij niet een super gaaf leven hebt.
Misschien is TS juist wel hyperintelligent waardoor ze niet fatsoenlijk een simpel gesprekje aankan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:30 schreef Mishu het volgende:
Nouja misschien is TS inderdaad niet de meest slimste, grappigste etc. Veel mannen die bijv. MBO doen of bouwvakker zijn die hebben ook niet echt het meest interessante leven. Misschien kan je je dan beter op dat soort mannen richten? Want qua innerlijk moet het ook matchen.
Hoogopgeleide mannen vinden domme makkelijke vrouwen zoals ik al eerder zei voor 1 avondje leuk maar ze willen ook iemand waar ze op hetzelfde niveau mee kunnen praten. Al zijn er ook wel rijke, hoogopgeleide mannen die met mooie domme vrouwen gaan maar die zijn best wel schaars.
En sowieso, je kan ook gewoon lief en aardig zijn. Dat zijn ook mooie eigenschappen. Zoek iemand die die dingen in jou kan waarderen en die het niet erg vind als jij niet een super gaaf leven hebt.
Klopt, vanaf nu gaan we weer serieus doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:06 schreef Retronix het volgende:
LOL, ik heb zo'n vaag vermoeden dat dit topic nu een drastische wending gaat nemen..
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Misschien is TS juist wel hyperintelligent waardoor ze niet fatsoenlijk een simpel gesprekje aankan.
Hmja ik weet ook niet. ik reageerde op een post van n filmpje boven mij. Maar t ging te ver offtopic en compleet nutteloos ook. dus ik denk daaromquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:53 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Hmja ik weet ook niet. ik reageerde op een post van n filmpje boven mij. Maar t ging te ver offtopic en compleet nutteloos ook. dus ik denk daarom
Dit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:05 schreef Kikvors het volgende:
Ik gooi niet graag met labeltjes, maar dit is het eerste waar ik aan dacht: theatrale persoonlijkheidsstoornis.
TS, herken jij je hierin?quote:Het DSM-IV definieert de theatrale persoonlijkheidsstoornis als een aanhoudend patroon van overdreven emotionaliteit en aandacht zoeken. De stoornis uit zich in de vroege volwassenheid in verschillende situaties. De diagnose kan worden gesteld als sprake is van vijf of meer van de volgende situaties:
- De persoon voelt zich niet op zijn/haar gemak in situatie waarin hij/zij niet in het centrum van de aandacht staat.
- De communicatie tussen de persoon en anderen is vaak ongepast seksueel verleidelijk of provocatief.
- De persoon vertoont een snelle en oppervlakkige overgang van emoties.
- De persoon gebruikt consistent zijn/haar uiterlijk om aandacht te trekken.
- De persoon heeft een oppervlakkig taalgebruik en heeft het niet over details.
- De persoon vertoont overdreven en theatraal gedrag en overdrijft zijn/haar emoties.
- De persoon is eenvoudig te beïnvloeden door anderen of door omstandigheden.
- De persoon beschouwt relaties als intiemer dan ze in werkelijkheid zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |