Barretjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:21 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
*note to self: als je vroeg wilt slapen ga dan niet 4 afleveringen game of thrones achter elkaar kijken*
Jij rijd ook door de fucking middle of nowhere.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op mijn route wel
op wat inhalende vrachtwagens na nergens last van
dukkiequote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij rijd ook door de fucking middle of nowhere.
DEquote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:37 schreef douche-eendje het volgende:
Goedemorgen!Mn bedje lag zo lekker
quote:
LDGquote:
maar die irritante wekkerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:53 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi wokFijn is dat he, zo wakker worden. Ik kan dan altijd nog tig keer omdraaien en mijn kussens blijven knuffelen
Ik heb een wakeuplightquote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar die irritante wekker![]()
ik heb 1 keer gesnoozed
mijn volautomatische wekker kan je niet snoozenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar die irritante wekker![]()
ik heb 1 keer gesnoozed
ik heb de zonquote:
met de jaren leer je dat welquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mijn volautomatische wekker kan je niet snoozen
Maar is ook niet op een bepaald tijdstip in te stellen
Ik lig in een hoogslaper die boven het raam staat dus daar krijg ik niet zoveel van meequote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb de zon
hoewel die om 5 uur niet echt meer werkt
[..]
met de jaren leer je dat wel![]()
een tijdklok met een lampje.
lampje aan? dan mag je komen
Dunne wandjes en luidruchtig wakker worden, zorgen er toch wel voor dat ik wakker ben... en bij mij is wakker gewoon wakker...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb de zon
hoewel die om 5 uur niet echt meer werkt
[..]
met de jaren leer je dat wel![]()
een tijdklok met een lampje.
lampje aan? dan mag je komen
hm, ja... ehm...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dunne wandjes en luidruchtig wakker worden, zorgen er toch wel voor dat ik wakker ben... en bij mij is wakker gewoon wakker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |