Barretjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:21 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
*note to self: als je vroeg wilt slapen ga dan niet 4 afleveringen game of thrones achter elkaar kijken*
Jij rijd ook door de fucking middle of nowhere.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op mijn route wel
op wat inhalende vrachtwagens na nergens last van
dukkiequote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij rijd ook door de fucking middle of nowhere.
DEquote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:37 schreef douche-eendje het volgende:
Goedemorgen!Mn bedje lag zo lekker
quote:
LDGquote:
maar die irritante wekkerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:53 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi wokFijn is dat he, zo wakker worden. Ik kan dan altijd nog tig keer omdraaien en mijn kussens blijven knuffelen
Ik heb een wakeuplightquote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar die irritante wekker![]()
ik heb 1 keer gesnoozed
mijn volautomatische wekker kan je niet snoozenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar die irritante wekker![]()
ik heb 1 keer gesnoozed
ik heb de zonquote:
met de jaren leer je dat welquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mijn volautomatische wekker kan je niet snoozen
Maar is ook niet op een bepaald tijdstip in te stellen
Ik lig in een hoogslaper die boven het raam staat dus daar krijg ik niet zoveel van meequote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb de zon
hoewel die om 5 uur niet echt meer werkt
[..]
met de jaren leer je dat wel![]()
een tijdklok met een lampje.
lampje aan? dan mag je komen
Dunne wandjes en luidruchtig wakker worden, zorgen er toch wel voor dat ik wakker ben... en bij mij is wakker gewoon wakker...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb de zon
hoewel die om 5 uur niet echt meer werkt
[..]
met de jaren leer je dat wel![]()
een tijdklok met een lampje.
lampje aan? dan mag je komen
hm, ja... ehm...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dunne wandjes en luidruchtig wakker worden, zorgen er toch wel voor dat ik wakker ben... en bij mij is wakker gewoon wakker...
Was een beste tik dus?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet nog steeds kijken of ik schade heb
Iets met 150 en de voorruit begreep ik...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Was een beste tik dus?
Ik heb ooit tussen Hattem en Wezep een hertje voor de auto gehad, enige schade was een schele koplamp en ik was mijn nummerplaat kwijt...
Maar als het de voorruit is dan zie je dat toch gelijk?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iets met 150 en de voorruit begreep ik...
Dat heeft wok me al eens laten zienquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hm, ja... ehm...
verhuizen naar een huis met dikke muren
GFquote:
best welquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Was een beste tik dus?
Ik heb ooit tussen Hattem en Wezep een hertje voor de auto gehad, enige schade was een schele koplamp en ik was mijn nummerplaat kwijt...
rechter hoek ergens en toen over de moterkap en voorruit, stukje blijven hangen aan de ruitenwisser maar dat ben ik toch nog ergens kwijt geraaktquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iets met 150 en de voorruit begreep ik...
ehm...quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat heeft wok me al eens laten zien
Niet alleen op de Veluwe kan dat trouwens...
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat heeft wok me al eens laten zien
Niet alleen op de Veluwe kan dat trouwens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yukiquote:
taxiquote:
werk ze eendjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:16 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga naar werk, tot later en een fijne dag allemaal
wokquote:
Auto's kunnen eigenlijk best veel hebben. Was het een grote vogel dan of heb je dat niet meegekregen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
GF
[..]
best wel
[..]
rechter hoek ergens en toen over de moterkap en voorruit, stukje blijven hangen aan de ruitenwisser maar dat ben ik toch nog ergens kwijt geraakt
[..]
ehm...
[..]
het was een donkere vogelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Auto's kunnen eigenlijk best veel hebben. Was het een grote vogel dan of heb je dat niet meegekregen?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:18 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
A37 naar het oosten ook.
bij mij staat dat altijd op de tellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
220 ook bij mijquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij staat dat altijd op de teller
Straks in je pauze maar ff kijken dan, dat je dat net niet gedan hebt...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het was een donkere vogel![]()
en hij leek best grootzo opeens uit het donker
De naald stond er ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
220 ook bij mij
alleen krijg ik die naald er niet op
Yukiquote:
wokquote:
gfquote:
solquote:
maar het regentquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Straks in je pauze maar ff kijken dan, dat je dat net niet gedan hebt...
[..]
De naald stond er ook.
250 staat erbij mij als hoogste opquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
220 ook bij mij
alleen krijg ik die naald er niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |