Voor een vriendenprijsje zekerquote:Op maandag 25 juli 2011 22:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik val Mart lastig met ál mijn juridische vragen
Altijd in naturaquote:Op maandag 25 juli 2011 22:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voor een vriendenprijsje zeker![]()
ik heb het nog gegoogled ookquote:Op maandag 25 juli 2011 22:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kan iemand Horakel.nl niet even hacken? Die zweverige prutsers verpesten mijn toekomst
Soms.quote:
Ik kom net binnenvallenquote:
marcquote:
ouwe rukkertquote:
* goldfinger1963 vangt whiskey opquote:
Jaquote:
Wauw, wat tof!quote:Op maandag 25 juli 2011 22:54 schreef Muck het volgende:
Kennen jullie deze nog?
[ afbeelding ]
Die maak ik nu nog een keer, maar dan in blauwtinten
Dank je GFquote:Op maandag 25 juli 2011 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 vangt whiskey op![]()
Kloptquote:Op maandag 25 juli 2011 23:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wauw, wat tof!
Daar zitten heel wat uurtjes werk in, denk ik?
slaap ze kapiteinquote:Op maandag 25 juli 2011 23:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nou in ieder geval bedankt voor jullie hulp! Alleen jammer dat de leuke namen al bestaanIk ga eens kijken of mn bed er nog staat
nog even brood maken en iets drinkenquote:
hoe wist jij dat wokkin ging wokken voor mijquote:
Heb je weer een nieuwe wokkin??quote:Op maandag 25 juli 2011 23:15 schreef wel.o.k het volgende:
hoe wist jij dat wokkin ging wokken voor mij
dat was een wokje, eh, gokjequote:Op maandag 25 juli 2011 23:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog even brood maken en iets drinken
[..]
hoe wist jij dat wokkin ging wokken voor mij
Oh zo goed gaan jullie nog wel door 1 deur? Fijnquote:
ja gelukkig welquote:Op maandag 25 juli 2011 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zo goed gaan jullie nog wel door 1 deur? FijnDenk ik.
Kinderen zijn prio nr 1quote:Op maandag 25 juli 2011 23:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja gelukkig wel
wel zo fijn voor de kinderen
niet alles gaat soepel maar de belangrijke dingen (vooral kinderen) gaan nog heel goed
Bedoel het niet rot hor, maar hoe lang duurt het nou in NL voor je echt gescheiden bent??quote:Op maandag 25 juli 2011 23:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja gelukkig wel
wel zo fijn voor de kinderen
niet alles gaat soepel maar de belangrijke dingen (vooral kinderen) gaan nog heel goed
zelfs als het soepel gaat duurt het snel 1 jaarquote:Op maandag 25 juli 2011 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedoel het niet rot hor, maar hoe lang duurt het nou in NL voor je echt gescheiden bent??
Het kan snellerquote:Op maandag 25 juli 2011 23:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zelfs als het soepel gaat duurt het snel 1 jaar
Moet je eens een huis gaan kopen. Je denkt "HA ik kan dat heel snel zonder vrouw, laten we zeggen 10 minuten" ben je mooi drie jaar aan het martelenquote:Op maandag 25 juli 2011 23:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zelfs als het soepel gaat duurt het snel 1 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |