zelf gemaakt, heloef heeft de saus van de mcchicken gemaakt, daarom was hij een beetje laat en waren zijn handen klamquote:Op maandag 25 juli 2011 21:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
heb je gejat van je werk he, vuile dief
quote:Watertornado. Mattie. Je gaat nu trouwen, aan de ene kant een prachtig moment in je leven, aan de andere kant overlijdt er een stukje in je. Natuurlijk is Charmed een leuke vrouw, maar jij bent nu gebonden en wie moet Valhallen en mij nu de verdere kneepjes van het bazenvak leren?
Je hebt ons al veel geleerd. Jij hebt het bazenpitje ons mij laten uitgroeien tot een grote bazenbloem. Van bierkeuze tot welke schoenen we aan moeten, alles hebben wij van jou, ultieme eindbaas, geleerd.
Nu je gaat trouwen is het natuurlijk het moment om jou iets te schenken, als dank voor deze lessen. Maar ja, wat geef je aan een eindbaas? We hebben daar lang over na moeten denken maar we hebben het gevonden. We hebben speciaal voor jou een exacte replica van mijn bazenbril gemaakt. Hier, alsjeblieft, dat hij je maar goed mag beschermen tegen je shinende zelf.
We wensen jullie veel geluk toe in jullie verdere Fok!leven. Valhallen en ik gaan nu bruidsmeisjes hosselen.
Een liefde van Valhallen, Snuf. en zijn hont.
Misschien? De bruid is nu bezet, en daarna ben jij de mooiste in de zaal.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:38 schreef LightLuke het volgende:
Wat een partycrasher is dit nummer zeg!
Ik zie Bella, Knetter en mezelf met uitgelopen mascaraquote:
Wat liefquote:Op maandag 25 juli 2011 21:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Misschien? De bruid is nu bezet, en daarna ben jij de mooiste in de zaal.
Wie is de volgende aan de beurt met een fok!bruiloft?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:38 schreef Lutte het volgende:
Ik ga gezellig doen met mijn ouders! Het was tof, hulde aan het bruidspaar, ik vang het boeket eventjes. Samen met faye
Nee, Britt van Echte meisjes in de Jungle.quote:
Carooool, ik wil van jou nog een top 3 nummers uit films!quote:
Euhmmm die heb ik nietquote:Op maandag 25 juli 2011 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Carooool, ik wil van jou nog een top 3 nummers uit films!
Oh, komt aardig in de buurtquote:Op maandag 25 juli 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, Britt van Echte meisjes in de Jungle.
Ik trouw volgende week wel met Lutte.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wie is de volgende aan de beurt met een fok!bruiloft?
is het jij... is het ik...is het jij... is het ik...is het jij... is het ik..?
HET IS..
WIEF WA BLIEF MIEN BIER!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |