SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
Ja, ik vraag graag mensen die ik via het internet ken om samen met mij en mijn kleine nichtje te gaan shoppen.quote:
Waarom kan dat niet?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik vraag graag mensen die ik via het internet ken om samen met mij en mijn kleine nichtje te gaan shoppen.
quote:
Baasquote:Op maandag 25 juli 2011 21:03 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Omdat ik je heb gemist heb ik veel Kapsalons gegeten.![]()
Ja toch ze is happy omdat jij terug bent gekkie.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Baas. Gister wel kebab gehad!
Waarom ben je happy Suus?
Etsu![]()
Omdat jij weer terug bent en ik jou gemist heb.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Baas. Gister wel kebab gehad!
Waarom ben je happy Suus?
Etsu![]()
Deze man snapt het.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:09 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja toch ze is happy omdat jij terug bent gekkie.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]Kan niet, want hema ticket is verlopen
Koop nu gewoon een enkeltje van 22,10.
Conclusie: in totaal 51,10 kwijt aan vervoer
en een retourtje kost 44,20
Dan zou het maar 2,10 euro schelen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:12 schreef Ezell het volgende:
[..]Koop dan dit arrangement hier: http://www.spoordeelwinkel.nl/product/juli/de-fundatie. Dan kan je gebruik maken van een NS dagkaartje voor ¤18.
Dus ¤4,20 in totaal. Daar kan je een lekker ijsje van kopen.quote:
IJsjes...quote:Op maandag 25 juli 2011 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus ¤4,20 in totaal. Daar kan je een lekker ijsje van kopen.
Weet VR2 eigenlijk dat we in deze SC zitten? Ik heb hem al een tijdje niet meer gezien.
O, vandaar.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
IJsjes...
Nee, wss niet, maar die is ook met vakantie.
Neequote:Op maandag 25 juli 2011 21:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, vandaar.![]()
Heb je al noedels ingeslagen?![]()
Iets wat je in de oven of magnetron kan klaarmaken?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
NeeNu moet ik voor 2 avonden iets verzinnen.
Wat zal ik maandagavond eten
Ben ik ook niet nee.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:19 schreef Etsu het volgende:
SANDERals je hem niet gemist hebt dan ben je ook niet helemaal 100%
Kapsalonquote:Op maandag 25 juli 2011 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
NeeNu moet ik voor 2 avonden iets verzinnen.
Wat zal ik maandagavond eten
Dat is een goeiequote:Op maandag 25 juli 2011 21:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Iets wat je in de oven of magnetron kan klaarmaken?
Hihi gekkuh jorduhquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:25 schreef Ezell het volgende:
Er liepen net twee meisjes met dwergpony 's door mijn straat. Ik woon niet eens in de buurt van een manage.
Ik vind van niet. De dichtstbijzijnde manage ligt een kilometer of zes verderop. Die pony's waren nog kleiner dan een paar honden die ik wel eens in het park zie lopen.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
GROOT. Ze zijn ieder geval langer dan ik als ze op hun achterpoten staan.
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik je daarmee kon stimuleren om verder te typen
waaroverquote:Op maandag 25 juli 2011 22:16 schreef Marurk het volgende:
[..]
je mag mijn verslag wel aftypen als je wil
Zit ze niet in andere sub forums te balken?quote:
Moet 3 dagen op het huis passen + hond + broertje in de gaten houden.quote:
Oh, ik miste je al.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een goede memorecorder voor school.
Ga je je zwoele stem opnemen.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een goede memorecorder voor school.
Voor gebalk kan je ook naar een kinderboerderij gaan.quote:
En dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Voor gebalk kan je ook naar een kinderboerderij gaan.
Ik zit nu op de website van Mediamarkt te kijken. Met de actie kan ik voor ¤818 een spiegelreflex met 2 lenzen (¤829), een memorecorder (¤99) en een 8GB geheugenkaart (¤24,99) kopen. Goede deal of niet?
Horen is genoeg.quote:
Skrillexquote:Op maandag 25 juli 2011 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat nieuwe nummer van Benny Benassi is baas trouwens.
Zo nieuw is dit lied niet. Hij was al in maart uitgekomen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat nieuwe nummer van Benny Benassi is baas trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso Skrillexquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo nieuw is dit lied niet. Hij was al in maart uitgekomen./Care.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat Mark dit niet horen, maar zou je met me willen trouwen?quote:
Oke.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat Mark dit niet horen, maar zou je met me willen trouwen?
Denk eerder breezahs! Maar bij nader inzien toch niet want alcoholquote:
Terechte klacht.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:15 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Denk eerder breezahs! Maar bij nader inzien toch niet want alcohol
Moet altijd een beetje op gang komen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Ik mag jou steeds meerMijn respect voor jou groeit met de dag
Nog even en ik ga je aanbidden.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:16 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Moet altijd een beetje op gang komen.
Maar Sander en Jordyquote:
Wil je niet met hun trouwen?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog even en ik ga je aanbidden.
[..]
Maar Sander en Jordy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ooohoooh ik weet niet of mijn tere ziel dat aankan.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog even en ik ga je aanbidden.
[..]
Maar Sander en Jordy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie mag ik hebben?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met Jordy sowiesoWaarom denk je dat ik 2 dagen eerder naar Sittard ga?
En Sander is van jou.
Ohja.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met Jordy sowiesoWaarom denk je dat ik 2 dagen eerder naar Sittard ga?
En Sander is van jou.
Vast wel gekkiequote:Op maandag 25 juli 2011 23:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ooohoooh ik weet niet of mijn tere ziel dat aankan.
Kaasrol.quote:
Hihi gekkiequote:
Jaquote:
NVMquote:Op maandag 25 juli 2011 23:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Wij spammen een topic over Sander vol, zonder Sander. WAT IS DEZEN.
Ga je me dan wel je naam vertellen of moet ik je dan aanspreken met Ezel?quote:
Ik weet de eerste letter van haar voor-/achternaam...quote:Op maandag 25 juli 2011 23:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ga je me dan wel je naam vertellen of moet ik je dan aanspreken met Ezel?
Dubbel LL jongeman.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
S6 jongequote:Op maandag 25 juli 2011 23:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ga slapen mensen!
Wens me veel succes met m'n natuurkunde tentamen morgen
Veel succes.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ga slapen mensen!
Iets met spreektaal enzoquote:
Vertel!quote:Op maandag 25 juli 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet de eerste letter van haar voor-/achternaam...
Hmm, doe maar Ezell.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb Ezell plechtig beloofd dat ik niet zou vertellen.
Succes!quote:Op maandag 25 juli 2011 23:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ga slapen mensen!
Dan wil ik ook niet met Rogier maar met Kaasrol aangesproken wordenquote:
Wat niet weet wat niet deert toch?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb Ezell plechtig beloofd dat ik niet zou vertellen.
Wonder boven wonder.quote:
Absoluut niet, iedereen haat elkaar hierquote:
Is goed Kaasje.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan wil ik ook niet met Rogier maar met Kaasrol aangesproken worden
[..]
Wat niet weet wat niet deert toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oohquote:Absoluut niet, iedereen haat elkaar hier
Etsu
Ezell
HJ
Joosterd
Marurk
SOG SC
GA NIET HATEN OP HJ JA GODVERDOMMEquote:Op maandag 25 juli 2011 23:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Absoluut niet, iedereen haat elkaar hier
Etsu
Ezell
HJ
Joosterd
Marurk
SOG SC
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is goed Kaasje.
Ik begin een beetje bang te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Jij kaasrandknabbelaar! Mij een kots emoticon geven.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Absoluut niet, iedereen haat elkaar hier
Etsu
Ezell
HJ
Joosterd
Marurk
SOG SC
Ik weet dat half...quote:Op maandag 25 juli 2011 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Terecht. Ik weet hoe jij eruit ziet en jij weet niet hoe ik eruit zie.
Niet haten op mij, ik ben te goed voor die smerige randjes.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jij kaasrandknabbelaar! Mij een kots emoticon geven.
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Niet haten op mij, ik ben te goed voor die smerige randjes.
RANDJES OM DE KAAS![]()
![]()
JOOSTERD
Ik haat jullie
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb haar alles verteld over hoe jij bent in real.
Ik ga bescherming vragen bij de politiequote:Op maandag 25 juli 2011 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Terecht. Ik weet hoe jij eruit ziet en jij weet niet hoe ik eruit zie.
Zo veel mensen voldoen aan de 'beschrijving' die jij over mijn uiterlijk hebt...quote:
MWHUAHAHAHAHHquote:Op maandag 25 juli 2011 23:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[..]
Ik ga bescherming vragen bij de politie
Nee, de randjes flikker je gewoon in de prullenbak.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:44 schreef Etsu het volgende:
Kaasrol wil schimmel op z'n kaas hebben, want randjes haat hij.
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, de randjes flikker je gewoon in de prullenbak.
Ook zo vies, het laatse (onderste) beetje. Dat is zo hard enzo, kapot ranzig
Niet in dat kleine dorp van jou, en ik zit zo dichtbij dat ik je aanwezigheid kan voelen. Net als bij Etsuquote:Op maandag 25 juli 2011 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo veel mensen voldoen aan de 'beschrijving' die jij over mijn uiterlijk hebt...
[..]
MWHUAHAHAHAHH
Jeetje Rogiertje, ik voel me gevleid hoor.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Niet in dat kleine dorp van jou, en ik zit zo dichtbij dat ik je aanwezigheid kan voelen. Net als bij Etsu
Als ik twee keer daar door rij met de auto spot ik je vast wel
Ik bedoel ook de kaas vlakbij die plastic randjes, zeg maar je hebt een blok kaas in U-vorm, dan bedoel ik dat onderste stuk. En dan nog voor het plastic.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Die randjes eet je inderdaad niet.Maar horen er wel, anders krijg je schimmel.
Dat jij dat gaat eten..quote:Op maandag 25 juli 2011 23:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik bedoel ook de kaas vlakbij die plastic randjes, zeg maar je hebt een blok kaas in U-vorm, dan bedoel ik dat onderste stuk. En dan nog voor het plastic.
Godver dat is smerig zeg
Mijn moeder is een typische hollander, die koopt pas nieuwe kaas als ik het plastic heb bereikt zeg maar.quote:
Ik weet ook waar jij zit hoor. Je zit in een klein huisje met spinnenwebben en je draagt een natte broek.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Niet in dat kleine dorp van jou, en ik zit zo dichtbij dat ik je aanwezigheid kan voelen. Net als bij Etsu
Als ik twee keer daar door rij met de auto spot ik je vast wel
Zeg hem dat hij geen smaak heeft, ze moeten die troep verbieden. Aangeven op de buitenkant tot waar het lekker is ofzoquote:Op maandag 25 juli 2011 23:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat eet Mark altijd, dat vindt ie fakking lekker.
Daarom weer naar Alexandrium en kaas kopen bij mijquote:Op maandag 25 juli 2011 23:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijn moeder is een typische hollander, die koopt pas nieuwe kaas als ik het plastic heb bereikt zeg maar.
Schimmelkaasquote:Op maandag 25 juli 2011 23:49 schreef Etsu het volgende:
GOUDSE BELEGEN
GOUDSE JONG
Oud
Extra belegen
Moet ie zelf weten, maakt mij niet uit.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zeg hem dat hij geen smaak heeft, ze moeten die troep verbieden. Aangeven op de buitenkant tot waar het lekker is ofzo
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet ook waar jij zit hoor. Je zit in een klein huisje met spinnenwebben en je draagt een natte broek.
Godverdomme ik moest weer lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het zijn niet alleen spinnen, maar ook slakken. SLAKKEN
En een hoop stof want ik voel me echt kut als ik binnen zit
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Jij beweert dat daar geen randje onder zit?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom weer naar Alexandrium en kaas kopen bij mij
Nee, maar als je moeder niet nieuwe wil kopen, moet je zelf kopen, danwel bij mij.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij beweert dat daar geen randje onder zit?
Afspraakje maken met Etsuquote:Op maandag 25 juli 2011 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar als je moeder niet nieuwe wil kopen, moet je zelf kopen, danwel bij mij.Op afspraak!
HET IS ZOALS VOORSPELD IN DE PROFETIE: DE EINDELOZE KAAS ZAL VLOEIENquote:
Wie stelt het voor?quote:
Ik bedank Google even voor de medewerkingquote:Op maandag 25 juli 2011 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tom Felton niet herkennen en kennen_____!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat!quote:Op maandag 25 juli 2011 23:49 schreef Etsu het volgende:
GOUDSE BELEGEN
GOUDSE JONG
Oud
Extra belegen
Leugenaar!quote:
JEETJE MINA HAD DAT EERDER GEZEGD nu zit mn toetsenbord helemaal onderquote:Op maandag 25 juli 2011 23:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Leugenaar!
Fappen![]()
Niet je oerdriften kunnen onderdrukken
Het duurde even, maar daar is ie weer:quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
iehlllllll fappen so vies gatver dat doe je toch niet ff zomaar op en neer ff serieus zo ranzig
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies. Jij snapt me.Fappen
jezus mina je gaat toch niet zomaar aan jezelf zitten
platonisch is prima
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het duurde even, maar daar is ie weer:
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
JEETJE MINA HAD DAT EERDER GEZEGD nu zit mn toetsenbord helemaal onder![]()
Zelfde!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:03 schreef Ezell het volgende:
Zal ik mijn toekomstige MacBook Pro pimpen deze vrolijk gekleurde beschermhoes? Of is dit 'too much'?![]()
[ afbeelding ]Nee. GeelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal ik mijn toekomstige MacBook Pro pimpen deze vrolijk gekleurde beschermhoes? Of is dit 'too much'?![]()
[ afbeelding ]Bananen laptop met een appel eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
[ afbeelding ]Ga je een macbook halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen als je denkt ook veel met ontwerp en fotobewerking te doen zou ik dat doen
Maar om hem niet door elkaar te halen kun je toch ook gewoon een ander inlogscherm doen ofzo?
Die beschermhoes is iig echt lelijk, heb je zulk mooi design verneuk je het zo
quote:
TWILIGHTquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb de Harry Potter prijsvraag gewonnen. Awesome shit. En ik heb ooit een Twilight prijsvraag gewonnen.
Ik ookquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:10 schreef Etsu het volgende:
Ik had meegedaan met zo'n prijsvraag van de natuurrampen ofzo, heb hem niet gewonnen![]()
Doen we.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:11 schreef Heroinjunk het volgende:
z
[..]
Zullen we samen naar het laatste deel
Ja, ik ga een MacBook halen. Voor mijn studie moet ik ook pagina's ontwerpen en video's bewerken. Dus daar is het wel handig voor. Een beschermhoes is makkelijker voor in mijn tas. Dan hoef ik geen nieuwe tas te kopen. Met een beschermhoes wordt een laptop een stuk groter.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ga je een macbook halen?
Alleen als je denkt ook veel met ontwerp en fotobewerking te doen zou ik dat doen
Maar om hem niet door elkaar te halen kun je toch ook gewoon een ander inlogscherm doen ofzo?
Die beschermhoes is iig echt lelijk, heb je zulk mooi design verneuk je het zo
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik ga een MacBook halen. Voor mijn studie moet ik ook pagina's ontwerpen en video's bewerken. Dus daar is het wel handig voor. Een beschermhoes is makkelijker voor in mijn tas. Dan hoef ik geen nieuwe tas te kopen. Met een beschermhoes wordt een laptop een stuk groter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____!!!!!
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik ga een MacBook halen. Voor mijn studie moet ik ook pagina's ontwerpen en video's bewerken. Dus daar is het wel handig voor. Een beschermhoes is makkelijker voor in mijn tas. Dan hoef ik geen nieuwe tas te kopen. Met een beschermhoes wordt een laptop een stuk groter.Neem gewoon geen beschermhoes, met is zoveel lelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als je erop staat is zwart wel het mooist ja
Hee wacht eens even...quote:
Eerder zei je nog dat ie ergens anders zatquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Ohja Kaasrollie komt bij Mark op de faculteit.
Ander gebouw, wel zelfde faculteit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Eerder zei je nog dat ie ergens anders zat
Ik weet het.quote:
Zonder is het wel mooier ja, maar dat boeit me eigenlijk niet zo veel. Ik heb gewoon geen zin om met een hoes te kloten. Ook heb ik geen zin om als een 'kloon' in de les te zitten. Waarschijnlijk zal een groot deel van mijn klas dezelfde laptop hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Neem gewoon geen beschermhoes, met is zoveel lelijker
Maar als je erop staat is zwart wel het mooist ja
Is daar nog een verschil tussen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ander gebouw, wel zelfde faculteit.
Faculteit is de "sectie" zeg maar. Faculteit Natuur & Techniek, Faculteit Maatschappij & Recht, snap je?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Is daar nog een verschil tussen?
Ik zie het nog wel
Haha, dat is wel een goed punt. Daarom nam ik ook en laptop met een beetje een niche vorm, beter heeft niemand anders hemquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het.
[..]
Zonder is het wel mooier ja, maar dat boeit me eigenlijk niet zo veel. Ik heb gewoon geen zin om met een hoes te kloten. Ook heb ik geen zin om als een 'kloon' in de les te zitten. Waarschijnlijk zal een groot deel van mijn klas dezelfde laptop hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Ah zo, ik vat 'mquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Faculteit is de "sectie" zeg maar. Faculteit Natuur & Techniek, Faculteit Maatschappij & Recht, snap je?
Mark ken ik niet, dus neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:19 schreef jordyqwerty het volgende:
Dat is Arabisch, dus ga maar weer weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Haha, dat is wel een goed punt. Daarom nam ik ook en laptop met een beetje een niche vorm, beter heeft niemand anders hemWe zullen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las alleen draagtas en toen deed ik de spoiler weer dicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:20 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik las alleen draagtas en toen deed ik de spoiler weer dicht.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
We zullen zien.Daarom, volgens mij begin ik het zelf te worden maar ik vind die hele hipstermentaliteit ook kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het toppunt van hypocriet, ik ben het
quote:
Ik post dit hiervanaf, jelly?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er zo spullen bij kopen
Ach, alles is beter dan een Anita of Sjonnie.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daarom, volgens mij begin ik het zelf te worden maar ik vind die hele hipstermentaliteit ook kut
Het toppunt van hypocriet, ik ben het
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, alles is beter dan een Anita of Sjonnie.![]()
Hoezo dat? Ik snap het verband niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar serieus, volgens mij is dit een beginnende identiteitscrisis
Ik haat hipsters maar ik lijk het zelf te wordenquote:
Zeg dat ze op google blue waffle moeten zoekenquote:
Je wilt een hipster zijn zolang je maar geen Anita of Sjonnie bent.quote:
Doorverwijzen naar mijquote:
Ok, zal het doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zeg dat ze op google blue waffle moeten zoeken
Niet zelf doen
En dan?quote:
Ehh, heb je de specs die ik postte uberhaupt gelezen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik post dit hiervanaf, jelly?
En er zo spullen bij kopen
Zeg tegen ze dat ze MSN moeten afsluiten en verder moeten gaan met zuipen. Ajuus.quote:
Ach, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik haat hipsters maar ik lijk het zelf te worden![]()
Sjonnie.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je wilt een hipster zijn zolang je maar geen Anita of Sjonnie bent.
Waarschijnlijk een kut gesprek voerenquote:
Nee dat wil ik nietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je wilt een hipster zijn zolang je maar geen Anita of Sjonnie bent.
Mja, weinig verschilquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ehh, heb je de specs die ik postte uberhaupt gelezen dan?
Heb ik ook gedaan, ik heb gezegd dat diegene moest slapen maar hij zegt dat hij niet moe is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zeg tegen ze dat ze MSN moeten afsluiten en verder moeten gaan met zuipen. Ajuus.
8GB, 2GB GT555, Bluetooth, BluRay, mooier design (vind ikzelf dan)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet
[..]
Mja, weinig verschil
"IK BEN OUDER JA. ALS IK ZEG DAT JE MOET GAAN SLAPEN, DAN GA JE SLAPEN %*()(#^*(^#"quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, ik heb gezegd dat diegene moest slapen maar hij zegt dat hij niet moe is.
Gast, wat moet je met 8GB ram, knappe jongen die 6 vol krijgtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
8GB, 2GB GT555, Bluetooth, BluRay, mooier design (vind ikzelf dan)
Asus isbehalve het toetsenbord
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:32 schreef Etsu het volgende:
Nu zegt hij:
X zegt (0:31):
*GEEN
*pqp
Oscar. zegt (0:31):
*...
X zegt (0:32):
*porkwa paq
*pas
wtf moet ik hiermee
Ging jij niet informatica doen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gast, wat moet je met 8GB ram, knappe jongen die 6 vol krijgt
En 1GB/2GB grafische kaart is ook niet heel veel verschil volgens mij, kloksnelheden zijn belangrijker.
En gaat het topic alweer over computers. Klaar weer
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Volgens mij overdrijft hij ook enorm, of hij moet op een touchscreen telefoon zitten
Ja, maar de rest is altijd zo not amused als het daar naartoe gaat. Wat ik wel kan begrijpen op zichquote:
Waarom niet stoppen met ademen als ik dan toch met stoppen bezig benquote:
kquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, maar de rest is altijd zo not amused als het daar naartoe gaat. Wat ik wel kan begrijpen op zich
[..]
Waarom niet stoppen met ademen als ik dan toch met stoppen bezig ben
Kan je proberen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, maar de rest is altijd zo not amused als het daar naartoe gaat. Wat ik wel kan begrijpen op zich
[..]
Waarom niet stoppen met ademen als ik dan toch met stoppen bezig ben
U jelly?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gast, wat moet je met 8GB ram, knappe jongen die 6 vol krijgt
En 1GB/2GB grafische kaart is ook niet heel veel verschil volgens mij, kloksnelheden zijn belangrijker.
En gaat het topic alweer over computers. Klaar weer
No, I am disappoint.quote:
TOM FELTON OMGGGGquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Ga het maar weer overTom
Felton
hebben ofzo.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Ga het maar weer overTom
Felton
hebben ofzo.
Ik moest spontaan hieraan denken, weet niet waaromquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sorry, mijn schuld. Kwam door de Banana Apple.
Ik heb mijn eigen dikke muziekquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zit allemaal dikke muziek te spammen en jullie lullen alleen over computers.
Fuck jaquote:
Klachtwaardig.quote:
Doe je broek omhoogquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
TOM FELTON OMGGGG![]()
Haten op Tom Felton verdomme_!!!!! Ga een leven zoeken jij
Etsie vindt het getsiequote:
Post dan fatsoenlijke muziekquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zit allemaal dikke muziek te spammen en jullie lullen alleen over computers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |