SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga samen met Oscar en Jordy meeten en dan ga ik hun hoofden in m'n tieten duwen jaaaaa.
Ja, c.q. een kutspelquote:Op maandag 25 juli 2011 01:14 schreef Ezell het volgende:
Wtf. Ik ging Minecraft googelen. Is dat een pixelspel of zo?
Mensen die geen stijl kunnen waarderenquote:
Jij legt mij woorden in de mond. Schorriemorrie.quote:
Sowieso niet. En niet de bakker tegenspreken.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij legt mij woorden in de mond. Schorriemorrie.
8 bitquote:Op maandag 25 juli 2011 01:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mensen die geen stijl kunnen waarderen
8bit
JORDY HEB JE GELEZEN WAT SUUS MET ONS GAAT DOENquote:Op maandag 25 juli 2011 01:17 schreef jordyqwerty het volgende:
Minecraft is leuk hoor, gewoon een goed texture pack hebben
Ik heb het zelf ook niet, maar alsnog haten om graphics is alquote:
Schrale troost, dat deed ze niet bij mijquote:Op maandag 25 juli 2011 01:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
JORDY HEB JE GELEZEN WAT SUUS MET ONS GAAT DOEN
nee maar misschien deed ze dat omdat ze geen kikkers in dr boobies wil hebben.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Schrale troost, dat deed ze niet bij mij
Je wil wel.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik haat niet om de graphics. Gewoon het spel.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook niet, maar alsnog haten om graphics is al
Haten om creativiteit![]()
c.q. haten op kunst![]()
![]()
Die laptop is trouwens nog steeds niet op voorraadquote:Op maandag 25 juli 2011 01:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook niet, maar alsnog haten om graphics is al
Haten om creativiteit![]()
c.q. haten op kunst![]()
![]()
Sowiezo mensen die hatenquote:Op maandag 25 juli 2011 01:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik haat niet om de graphics. Gewoon het spel.
Ik typ dit op mijn Asus N53SV. Probleem?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die laptop is trouwens nog steeds niet op voorraad
Puur omdat het een hype is dus.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik haat niet om de graphics. Gewoon het spel.
Bedoel ik!quote:Op maandag 25 juli 2011 01:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien welAlleen maar om even te voelen
Duh bedoel ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
OMG ZO GROOT WIE WIL ZE NU NIET AANRAKEN
jaquote:Op maandag 25 juli 2011 01:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg ik heb mn broek al op knieeen, kom maar op
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik typ dit op mijn Asus N53SV. Probleem?
Binnenkort rijstenvlaai op mijn verjaardagquote:Op maandag 25 juli 2011 01:30 schreef Ezell het volgende:
Je hebt gelijk Etsiepetsie. Helpt het als ik zeg dat ik binnenkort kwarktaart ga maken?
omggg aardbeien he?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:30 schreef Ezell het volgende:
Je hebt gelijk Etsiepetsie. Helpt het als ik zeg dat ik binnenkort kwarktaart ga maken?
Rijstenvlaaiquote:Op maandag 25 juli 2011 01:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Binnenkort rijstenvlaai op mijn verjaardag
Nog nooit gegeten.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Binnenkort rijstenvlaai op mijn verjaardag
Tuurlijk.quote:
Jouw smaakpapillen zijn verpest. Mosselen lusten, geen kaasbroodjes lusten, geen rijstenvlaai lustenquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Jouw smaakpapillen zijn verpest. Mosselen lusten, geen kaasbroodjes lusten, geen rijstenvlaai lusten
MOSSELENquote:Op maandag 25 juli 2011 01:33 schreef Kaasrol het volgende:
Rijstenvlaai, kwark, echt wat eten jullie
Dat heb ik dan nog nooit geprobeerd... Is dat echt lekker?quote:
Ja, Luna achterlaten zeker.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:33 schreef Etsu het volgende:
Omg Ezell gaat aardbeienkwarktaart maken![]()
JORDY, 2 augustus gaan we naar waar zij woont, gaan we een stukje eten
als het mag
Ja, vind ik wel.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nog nooit geprobeerd... Is dat echt lekker?
Die mag toch ook wel een stukje?quote:
Hoe smaakt het dan? Ben nu toch vlakbij zee, hier moeten ze het wel in overvloed hebbenquote:
Zegmaar zeesmaak in de substantie van snot.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe smaakt het dan? Ben nu toch vlakbij zee, hier moeten ze het wel in overvloed hebben
Volgens iemand die het niet lust, smaken ze naar snot. Maar ik vind van niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe smaakt het dan? Ben nu toch vlakbij zee, hier moeten ze het wel in overvloed hebben
Ja. Tuurlijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Vind je Mosseljongen lekker?
Wie zegt dat we binnen gaan eten? Gewoon buiten joh.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Honden mogen van mijn ouders het huis niet eens in, laat staan onbekenden.
Mosseljongen? Ik ken alleen een Mosselman:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Picnik @ het treinstation.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie zegt dat we binnen gaan eten? Gewoon buiten joh.
JA MAAR HOE SMAKEN ZE DAN WELquote:Op maandag 25 juli 2011 01:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens iemand die het niet lust, smaken ze naar snot. Maar ik vind van niet.
Als jullie een kleedje meenemen kunnen we ook in het park zitten. Die ligt naast het station..quote:
En wie zorgt voor goed weer?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als jullie een kleedje meenemen kunnen we ook in het park zitten. Die ligt naast het station..
Terechte klacht.quote:
Impliceren dat jij dat erg vindt.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Alle Amerikanen over een kam scheren
Sowieso over een kam scheren, dan kom je er toch nooit goed bij!quote:Op maandag 25 juli 2011 01:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Alle Amerikanen over een kam scheren
ganz geilquote:Op maandag 25 juli 2011 01:42 schreef Heroinjunk het volgende:
M'n moeder heeft een of andere trimmer voor je wenkbrauwen gekocht
's Avonds in het park picknicken.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Spannend. Doen we.
We komen wel 's avonds hoor.
Teringquote:Op maandag 25 juli 2011 01:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Sowieso over een kam scheren, dan kom je er toch nooit goed bij!
Toch nog iemand die hem snaptequote:
Of suikerspin gekleurde lucht.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat praat jij nu weer.
[..]
Bij volle maan
Allemaal heel romantisch, wij tweetjesquote:
Als je over een kam heen scheert gaat er toch niets af...quote:
..quote:Op maandag 25 juli 2011 01:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als je over een kam heen scheert gaat er toch niets af...
Het is alleen jij en ik swa.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Allemaal heel romantisch, wij tweetjesJordy laat Luna vast wel uit, dus die heeft druk zat.
Godver, nu wordt ie niet leuk meer.quote:
Alsof Ezell komt opdagenquote:Op maandag 25 juli 2011 01:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat praat jij nu weer.
[..]
Bij volle maan
Impliceren dat dat grappig isquote:Op maandag 25 juli 2011 01:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Godver, nu wordt ie niet leuk meer.
BAARD WEGSCHEREN MET EEN SCHEERAPPARAAT JA! ALS JE DAT OVER EEN KAM DOET KRIJG JE TOCH NOOIT ALLES WEG!
Ha, nu is ie niet leuk meer. Moest je maar wat beter nadenken.
Vervolgens eet ik het op. Oemf, wat een mooi plan.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stukje voor stukje aardbeienkwark eten, ik stop een klein stukje in je mond
Realiteit ja.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
jullie kunnen goed dagdromen zeg! Petje af
Ja, dat doet ze. Iets op tegen?quote:
hjb kkzemmelquote:Op maandag 25 juli 2011 01:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
jullie kunnen goed dagdromen zeg! Petje af
JA NU NIET MEER NEEquote:Op maandag 25 juli 2011 01:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat dat grappig isImpliceren dat ik kan nadenken
Als straf omdat je mijn croissantjes zwart hebt gemaakt.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
JA NU NIET MEER NEE
Etsu de joke-killer
Ik heb een grap uitgelegd, nu ga ik regelrecht naar de hel
Moeten jullie wel pics makenquote:Op maandag 25 juli 2011 01:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat doet ze. Iets op tegen?
[..]
hjb kkzemmel [ afbeelding ]
Alsof ze nog zwarter konden.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als straf omdat je mijn croissantjes zwart hebt gemaakt.
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Alsof ze nog zwarter konden.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Alsof ze nog zwarter konden.
[ afbeelding ]
En Etsu ook al. Groepsfoto dit datquote:
Beter dan mijn hoofdquote:Op maandag 25 juli 2011 01:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn hoofd
Mijn krullen
Mijn wallen
Mijn glimlach
Gewoon nee.
Wat is er met jouw neus?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Beter dan mijn hoofd
Mijn bril
Mijn neus
Mijn rapeface
1 2 nou nee
motherfuckin hugequote:
Komt omdat ie van voren is gemaaktquote:Op maandag 25 juli 2011 01:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken naar de foto en mijn neus is veel groter
Dat kwam door de lichtinstelling, stond nog op zon bedenk ik netquote:
HAHAHAHAquote:Op maandag 25 juli 2011 01:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat kwam door de lichtinstelling, stond nog op zon bedenk ik net
De sluiterknop doet het soms niet goedquote:Op maandag 25 juli 2011 01:56 schreef Etsu het volgende:
hoe kwam het nou dat hij eerst de foto niet maakte?
het was wel een mooie cameraquote:Op maandag 25 juli 2011 01:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
De sluiterknop doet het soms niet goed
Armoedig ding, mijn volgende wordt gewoon een Leika spiegelreflex
Dat zeker, op zich is er ook niks mis mee maar de knoppen reageren soms niet.quote:
en hij maakte opeens een foto van alleen mijn face.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat zeker, op zich is er ook niks mis mee maar de knoppen reageren soms niet.
En zonder flits is alles gelijk wazig
Arme jij, dat moet zo ontzettend zwaar zijn geweestquote:Op maandag 25 juli 2011 02:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
en hij maakte opeens een foto van alleen mijn face.trauma'sssss
het ergste is nog dat ik erom moest lachenquote:Op maandag 25 juli 2011 02:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Arme jij, dat moet zo ontzettend zwaar zijn geweest
WIE LACHT ER DAAR NOU OMquote:Op maandag 25 juli 2011 02:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
het ergste is nog dat ik erom moest lachen![]()
Hij moest een foto maken van KB.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Kaasrol had gewoon zeer toevallig zijn camera bij zich?
Vroeg ik me ook net afquote:
KB zei dat ik een foto moest maken. Past gewoon in mijn broekzak hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 02:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Kaasrol had gewoon zeer toevallig zijn camera bij zich?
quote:
Godver stopquote:
Allemaal water, zó over mijn broek.quote:
Mijn mond ejaculeerde zo pardóes enkele milliliters waterquote:
Klaarkomen via je mondquote:Op maandag 25 juli 2011 02:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijn mond ejaculeerde zo pardóes enkele milliliters water![]()
quote:Op maandag 25 juli 2011 02:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijn mond ejaculeerde zo pardóes enkele milliliters water![]()
Niet gelijk zo haten, moet morgen om 10 uur alweer boodschappen doenquote:
quote:
Bohhhh is je broek wel goed nat hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 02:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Niet gelijk zo haten, moet morgen om 10 uur alweer boodschappen doen
Bovendien voel ik er niks voor om nog langer in een nat broekje te zitten
Kom hier dan!quote:
Rotterdam en omstrekenquote:
Er 2 maanden uitliggenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:42 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Nee, een beetje gaan betalen voor die online rotzooi
Alleen de Playstation controller alquote:
Playstation controllers'squote:Op maandag 25 juli 2011 13:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Alleen de Playstation controller al, geen standaard headset
Ja, ik heb ook een Playstation 3. Leuk detail: Dood. YLOD.
Tuurlijk joh.Een bedrijf haalt een netwerk offline maar jij hebt daar een 'trucje' voor, erg geloofwaardig ja.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:00 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Niet weten dat je daar een trucje voor had
Ehhh, nee, niet echt. Meer iets om in het beveiligde test netwerk te komen.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.Een bedrijf haalt een netwerk offline maar jij hebt daar een 'trucje' voor, erg geloofwaardig ja.
Niks is totaal beveiligd. Niks. En als dat, überhaupt, waar is, faalt Sony gewoon opnieuw want je hoort er niet eens in te komen.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:06 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Ehhh, nee, niet echt. Meer iets om in het beveiligde test netwerk te komen.
Nee, over een of ander irritant ding genaamd Playstation.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:08 schreef Etsu het volgende:
Een welles/nietes discussie over een of ander vreemd ding genaamd xbox.
Allemaal zelfde, beide hebben hetzelfde doel: gamen.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, over een of ander irritant ding genaamd Playstation.
Dit product is niet (meer) verkrijgbaar bij de bij Hardware.Info aangesloten shops.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:47 schreef jordyqwerty het volgende:
http://nl.hardware.info/p(...)6v#tab:specificaties
http://www.campusshop.nl/ProductDetails.aspx?en=80002583quote:Op maandag 25 juli 2011 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit product is niet (meer) verkrijgbaar bij de bij Hardware.Info aangesloten shops.
ga je muurkast opruimen snertjongquote:Op maandag 25 juli 2011 14:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://www.campusshop.nl/ProductDetails.aspx?en=80002583
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:16 schreef Etsu het volgende:
Zestienjarigen bang maken met 'snertjong' waardoor ze niet meer reageren
okeeeeequote:Op maandag 25 juli 2011 16:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En binnenkort ga ik aan mijn verhaal beginnen en dan mail ik het je.Nu geen kracht voor.
Luxeprobleem, hier is het baggerquote:Op maandag 25 juli 2011 16:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En dan neem je een koude douche, is dat water ook gewoon warm.
En flesjes water uit de vriezer, bevroren alles, smelten gewoon na 10 min. Bohhh.
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:59 schreef Etsu het volgende:
Ik heb even dozen opgeruimd enzo, wat ik allemaal niet tegenkwam
Decemberpostzegels uit 2008
Kerstkaarten van 2007__!
School CD'roms uit klas 1 en klas 2
Ik___!
Xbox afkraken om je zelf beter te voelen over je net gekochte PS3...quote:Op maandag 25 juli 2011 16:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Xbox's krijgen btw ook een RROD, jeej.
Het is niet mijn PS3, het is die van Mark. Verder is het gewoon de waarheid dat een XBOX ook een RROD kan krijgen, evenals een PS3 een YLOD.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:15 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Xbox afkraken om je zelf beter te voelen over je net gekochte PS3...
Eigen ervaring hé, hier zijn 2 xbox'en in huis, nooit problemen meegehad. Met die playstation constantquote:Op maandag 25 juli 2011 17:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is niet mijn PS3, het is die van Mark. Verder is het gewoon de waarheid dat een XBOX ook een RROD kan krijgen, evenals een PS3 een YLOD.
Hier 2 playstations in huis, nooit problemen mee gehad. Met de xbox ook niet, maar ik persoonlijk en Mark ook, vinden de playstation fijner spelen en ik vind dat er leukere playstation only games zijn dan xbox only.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Eigen ervaring hé, hier zijn 2 xbox'en in huis, nooit problemen meegehad. Met die playstation constanten nu dus ylod
Met beide nog nooit problemen gehad maar sinds ik de XBOX controllers fijner vind speel ik nauwelijks op de PS3.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Eigen ervaring hé, hier zijn 2 xbox'en in huis, nooit problemen meegehad. Met die playstation constanten nu dus ylod
Nietus.quote:
Fotocamera is toch mannelijk?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:40 schreef luukieboy2 het volgende:
Mijn Canon 350D is twee daagjes geleden stuk gegaanZe reageert nergens meer op. Nu waarschijnlijk weer een nieuwe body moeten kopen.
17'' laptopsquote:Op maandag 25 juli 2011 14:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://www.campusshop.nl/ProductDetails.aspx?en=80002583
Mijn racefiets is ook een "zij". En wat rijd ze toch lekker!quote:Op maandag 25 juli 2011 17:43 schreef Etsu het volgende:
Mensen die denken dat ze kunnen bepalen of een voorwerp mannelijk of vrouwelijk is.
quote:Op maandag 25 juli 2011 17:50 schreef Marurk het volgende:
[..]
Mijn racefiets is ook een "zij". En wat rijd ze toch lekker!
Je hechten aan elektronische apparatuurquote:Op maandag 25 juli 2011 17:46 schreef luukieboy2 het volgende:
(In plaats van een paar lieve troostende woordjes gaan ze een beetje om mijn grammatica zeuren)
Mij bashen omdat ik mijn iPhone aanbidquote:Op maandag 25 juli 2011 17:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je hechten aan elektronische apparatuur
Doen.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:06 schreef Marurk het volgende:
Ik zit er serieus over te denken om mijn nieuwe HTC Sensation om te ruilen voor een iPhone.
Boeie, heb je wel voorover toch?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:08 schreef Marurk het volgende:
[..]
Alleen k*t dat ik dus een toestelverzekering heb.
Welke?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Maar ik ga mijn dooie pc spelletje spelen.![]()
iPhone 5quote:Op maandag 25 juli 2011 18:26 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik ga eind dit jaar naar de VS, dan haal ik daar wel een kekke eyefoon.
Doe het, anders krijg je billenkoek en dat wil je niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:43 schreef Marurk het volgende:
Wie kan mij even motiveren om de laatste halve pagina van m'n verslag af te typen?
Eerst maar even Lasagne etenquote:Op maandag 25 juli 2011 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe het, anders krijg je billenkoek en dat wil je niet.
quote:Op maandag 25 juli 2011 18:49 schreef Marurk het volgende:
[..]
Eerst maar even Lasagne eten![]()
[ afbeelding ]
Wijf.quote:
Beter?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:00 schreef Etsu het volgende:
Joost, wat enthousiaster graag. Het is Sander jwz.
Omdat ik je heb gemist heb ik veel Kapsalons gegeten.quote:
Schoenen.quote:
waarom heb je me niet gevraagd?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een korte broek, een lange broek, een rokje en een chill vest (). Er was nog best veel sale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |