Iranquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wil volgens jaar naar Belgrado, Egypte, Iran en China.![]()
Eens kijken hoe de feestdagen volgend jaar vallen.
Owja, en dit jaar nog naar Londen (2x) en Colombia. En nog een weekendje kamperen.
Een van mijn collega's is net terug van vakantie en heeft flink veel gesurft. Dus ik herinnerde mijn surfles in Australie. En dat was van een onwijs lekker ding. Dus ik die gast googlen.
Heeft hij zijn website in comic sans.
Nu vind ik 'm niet meer leuk.
Dat idd. Als er een goed, ingeburgerd Nederlands equivalent voor is, zou ik dat kiezen. Hangt vh woord af dusquote:
Maar is het taaltechnisch fout? Bijvoorbeeld, quid pro quo gebruiken i.p.v. voor wat hoort wat?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd. Als er een goed, ingeburgerd Nederlands equivalent voor is, zou ik dat kiezen. Hangt vh woord af dus.
Ik kan er heel veel bijkopen met mijn flexibele budget. Dus dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:31 schreef Perruche het volgende:
HPKW hoeveel vrije dagen per jaar had je ook al weer?
Ik heb er nu nog 15 over. Voor 2011. Ik denk dat ik er wat opneem in December (4 of 5) en een stuk of 7 in November en dan de rest mee naar volgend jaar.
Weet ik wel. Mijn pakken staan ook sexy (of eigenlijk elegant en zakelijk)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat massieve ligt ook aan het pak zelf, denk ik. Er zijn echt heel sexy pakken-met-broek te krijgenidem dito pumps eronder, haar mooi opsteken en Damn, wat ziet dat er streng, sexy, zakelijk, profi en mooi tegelijk uit
![]()
Overigens zou ik in jouw geval voor de rok kiezen, want in jouw posts
komt een sterke voorkeur voor de rok naar voren
Nee hoor, genoeg mensen die interessant willen doen die dat doenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar is het taaltechnisch fout? Bijvoorbeeld, quid pro quo gebruiken i.p.v. voor wat hoort wat?
Coco: 't was gisteren roze maandag
Onder een broek kun je wel hogere hakken dragen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet ik wel. Mijn pakken staan ook sexy (of eigenlijk elegant en zakelijk)
Ohh... Dat is volledig langs me heen gegaanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar is het taaltechnisch fout? Bijvoorbeeld, quid pro quo gebruiken i.p.v. voor wat hoort wat?
Coco: 't was gisteren roze maandag
Er staat een vrouw met hoofddoekje op het plaatje. Niet heel bijzonder, gewoon grappig om te zienquote:
Silence of the lambs, the hangover, Austin Powers en the lion king...quote:
Roze navigatiesysteemquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Op een roze momentsleutel zou ik ook wel een maand extra wachten. Sterker nog, ik heb maanden gezicht naar een betaalbare aanbieding voor een roze navigatiesysteem. Maar een krultang is van zichzelf al behoorlijk girly. *twijfel*
(hij is er ook in zebra)
Oja! Was me niet opgevallen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Er staat een vrouw met hoofddoekje op het plaatje. Niet heel bijzonder, gewoon grappig om te zien.
*rilquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Roze navigatiesysteemWin!
Mijn headset en muis zijn roze <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |