Hehe, zo zat ik er vrijdag bijquote:
En evt bepaalde statusupdates voor hem/haar verbergenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
hm, docent wil me ivm buitenland shizzle toevoegen op Facebook
Wil uiteraard dat wel toestaan, maar wel even in m'n achterhoofd houden.
Ja, ga met een vriendin volgend weekend. Antwerpen is een hele leuke stad.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Antwerpen. Wij gaan ook zeker nog eens terug binnenkort
.
Dan zijn er nog genoeg leuke andere dingen te doen hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
Een van de redenen waarom ik Antwerpen niet zo leuk vind!
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan zijn er nog genoeg leuke andere dingen te doen hoor
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
Een van de redenen waarom ik Antwerpen niet zo leuk vind!
Antwerpen is wel een mooie stad.quote:
*kuch* er is nog iets wat je een beetje zou kunnen proberen te veranderen *kuch*quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:51 schreef Perruche het volgende:
Ik wil trouwens oorbellen. En mn haar verven. Ik kan echt niet stilzitten. Als ik mn baan of locatie niet kan/wil veranderen, dan maar mezelf. Best vermoeiend!
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:53 schreef loveli het volgende:
[..]
*kuch* er is nog iets wat je een beetje zou kunnen proberen te veranderen *kuch*
Die landen staan zo ongeveer onderaan mijn lijstjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:52 schreef Ewelina het volgende:
Ik wil nog een keer naar Rusland en de Oekraïne. En Polen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:19 schreef Viking84 het volgende:
Wij willen begin volgend jaar graag een buiten-Europese reis maken(de eerste!).
lolquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, ik kon het niet laten
Dus dát doe jij daarbovenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, ik kon het niet laten
Iets met een contract voor 36 uur en er standaard 40 werken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik wou nog wat zeggen, maar je hebt me van m'n apropos gebracht. Oh ja, hoeveel vakantiedagen heeft HPKW eigenlijk? Ben ik ff benieuwd naar, aangezien zij veel reist.
Mja, maar ik ga over uurtje weer naar huis. Werk 50% he..quote:
Waarvoor eigenlijk?quote:
SPOILER: weer eens gezeur met de gemeente ivm huishoudelijke hulp, whats new..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je loveli aan het lachen maaktquote:
Ja, bij mij kan het op het moment helaas niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat je loveli aan het lachen maakt.
@ Ewelina: ah! Dat moet ook maar net kunnen op je werk. M doet dat ook en ik ben benieuwd of zoiets bij mij ook kan. Zou het niet altijd willen doen, maar as ik zo een paar extra dagen kan opsparen, zou het wel ideaal zijn.
Voor je waardevolle bijdrage. Ik heb mezelf even van de vloer op moeten rapen.quote:
Bij mij ook niet, vrees ik, want klein team en topdrukte. We zullen zienquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, bij mij kan het op het moment helaas niet.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is de langste glijbaan ter wereld? Ziet er tof uit!
^^quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja... Ik ga maar niks zeggen over vakantiedagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |