Het is sowieso al een mooierdquote:
het ruikt zeker ook niet lekker? Ik ben geen fan van kippensoep/kippenbouillonquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm. Gister kippenboullion gemaakt volgens dit recept, netjes ingekookt, Kaas had het geproefd en vond het goed. Ik heb het netjes gekoeld en verwerkt. Maar net proefde ik een beetje van die kippenboullion enomg. Dat doe ik NOOIT meer. Heel veel werk, en gewoon niet lekker
Zo zonde.
Iemand hier die zelf lekkere boullion gemaakt heeft?
Het smaakt nergens naarquote:
Het rook gister een stuk lekkerder dan dat het nu smaaktquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:54 schreef Bluezz het volgende:
het ruikt zeker ook niet lekker? Ik ben geen fan van kippensoep/kippenbouillon
Met soepkip? En inkoken? Wat jammer!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het smaakt nergens naarOk, komt omdat er geen zout in zit maar het smaakt gewoon nergens naar
Een flauwe klets zonder zout met in de verte een zurig smaakje en verder eigenlijk niets.
Ja. Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het smaakt nergens naarOk, komt omdat er geen zout in zit maar het smaakt gewoon nergens naar
Een flauwe klets zonder zout met in de verte een zurig smaakje en verder eigenlijk niets.
[..]
Het rook gister een stuk lekkerder dan dat het nu smaakt
Krijgt ze een andere functie of mag ze oprotten? Leuk bedrijf, je ex-werkgeverquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:58 schreef PdeHoog het volgende:
Krijg net bericht van een ex-collega / vriendin dat ze boventallig is verklaard en dat haar werk voortaan door mensen uit India gedaan gaat wordenBen wederom blij dat ik weg ben bij m'n vorige werkgever
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm. Gister kippenboullion gemaakt volgens dit recept, netjes ingekookt, Kaas had het geproefd en vond het goed. Ik heb het netjes gekoeld en verwerkt. Maar net proefde ik een beetje van die kippenboullion enomg. Dat doe ik NOOIT meer. Heel veel werk, en gewoon niet lekker
Zo zonde.
Iemand hier die zelf lekkere boullion gemaakt heeft?
Zoals ik het doorkrijg: oprottenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Krijgt ze een andere functie of mag ze oprotten? Leuk bedrijf
Daar gaan ze iets anders met medewerkers om jaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:01 schreef PdeHoog het volgende:
Zoals ik het doorkrijg: oprottenLang leve Amerika
Dat ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 1x zelf bouillon gemaakt en behalve dat het nodig zout kon gebruiken, vond ik de smaak wel lekkerVeel subtieler dan van blokjes. Maar het moet ook niet te subtiel worden hè
Ik hoop het ook niet, maar het is wel een van de redenen waarom ik bij een puur NL bedrijf ben gaan werken. Die grote bedrijven krijgen steeds meer te maken met amerikanen aan de top en die hebben maar 1 ding voor ogen: bezuinigen en dat kan alleen op hun manier want die is de beste........quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar gaan ze iets anders met medewerkers om jaPast helemaal niet bij ons land. En ik hoop niet dat dat wel de toekomst wordt.
Ik heb de kip eerst in de oven gedaan om te bruinen, daarna de kip met de groente en kruiden opgezet en de hele dag op laten staan. Gezeefd, gekoeld en ingevroren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:03 schreef krakkemieke het volgende:
Dat ja.
Hebben jullie het wel met koud water opgezet?
Heeft ze een vast dienstverband? Want dan kunnen ze je er toch niet zomaar uitwerken?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:01 schreef PdeHoog het volgende:
Zoals ik het doorkrijg: oprottenLang leve Amerika
Met koud water?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb de kip eerst in de oven gedaan om te bruinen, daarna de kip met de groente en kruiden opgezet en de hele dag op laten staan. Gezeefd, gekoeld en ingevroren.
Ik zet het op met koud water, op een sudderplaatje. Zo langzaam mogelijk warm laten worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, dus. Maar wel gelijk het vuur onder de pan aan.
Je moet eens wetenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heeft ze een vast dienstverband? Want dan kunnen ze je er toch niet zomaar uitwerken?
In het kader van een reorganisatie lukt dat wel hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heeft ze een vast dienstverband? Want dan kunnen ze je er toch niet zomaar uitwerken?
En aangezien ze alleen maar reorganiseren op dit moment........quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In het kader van een reorganisatie lukt dat wel hoor.
dat hoop ik idd voor haar en gauw een nieuwe baan bij een veel leuker bedrijfquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:21 schreef Isabeau het volgende:
Misschien krijgt ze idd een fraaie oprotpremie en is ze straks veel beter af, P
heb je een link?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Foto's zitten kijken van een aantal van de slachtoffers van vrijdagAllemaal nog zo jong.
lekker! wat ga je makenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:32 schreef golfer het volgende:
Zo. Scharrelkipjes-filet zwemt de komende uren even in een lekkere marinade.
lay's chips hebben ze ook in t buitenland he?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, inkopen gedaan. Op verzoek 3 zakken Lays paprikachips, 2 bakjes filet americain en een doos frikandellen om mee te nemen![]()
Heeft-ie nog genoeg Calve Pindakaas?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, inkopen gedaan. Op verzoek 3 zakken Lays paprikachips, 2 bakjes filet americain en een doos frikandellen om mee te nemen![]()
Vooral dat laatste is belangrijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Daar iig geen paprika blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lay's chips hebben ze ook in t buitenland he?nou ja, onder andere naam dan
Ik heb gevraag wat ze het meeste missen (de kinderen) en dat was Lays paprikachips. Dus blijkbaar is die smaak daar niet te krijgen (wat ik me ook wel kan herinneren van mijn bezoeken aan de UK)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lay's chips hebben ze ook in t buitenland he?nou ja, onder andere naam dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |