Ziet er goed uit, gaat de goede kant opquote:Op zondag 31 juli 2011 14:06 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nice fit Bobr
Pics 4mnd Edwin ED-67 Grey Selvedge![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nehh..quote:Op zondag 31 juli 2011 20:27 schreef bokkepoot het volgende:
www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=291073
Leuk dealtje..
Edit: foutje wilde m'n post bewerken maar toen quote ik mezelf. Sorry.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:08 schreef Atta-boy het volgende:
Cool ali.
Zit er ook aan te denken een leren paar schoenen te halen voor de winter.
Of ik wil een keer voor een paar timberlands gaan. Vind ik ook heel cool, alleen staat dat echt lame met een petit standard erbij![]()
Ik heb die Timberland Earthkeepers, maar die zool slijt als je heeeeel veel loopt.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:08 schreef Atta-boy het volgende:
Cool ali.
Zit er ook aan te denken een leren paar schoenen te halen voor de winter.
Of ik wil een keer voor een paar timberlands gaan. Vind ik ook heel cool, alleen staat dat echt lame met een petit standard erbij
Alle Levi's spijkerbroeken denk ik. Zie het niet echt gebeuren dat vrijwel ieder merk direct en masse aan de selvage gaat...quote:Op zondag 31 juli 2011 09:14 schreef infp2009 het volgende:
Nieuwtje (?): meisje van de Levi's winkel zei dat vanaf 2012 alle mannenbroeken selvage zullen zijn.
foto's volgen
Aparte kleur idd, Cola brown is het volgens Clarksquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:19 schreef T_Fuff het volgende:
Ben niet zo'n fan van die Clarks kleur, verder wel tof schoentje.
Heb je die Apeldoorn Red Wings al verkocht ?
Die apeldoorn redwingsquote:
Ja duhquote:Op zondag 31 juli 2011 23:15 schreef M1stral het volgende:
[..]
Alle Levi's spijkerbroeken denk ik. Zie het niet echt gebeuren dat vrijwel ieder merk direct en masse aan de selvage gaat...enkt terug aan Zeeman Jeans*
Lijkt me vrij sterk. Ik denk eerder alleen LVC (of is dat standaard selvage?)quote:Op zondag 31 juli 2011 23:15 schreef M1stral het volgende:
[..]
Alle Levi's spijkerbroeken denk ik. Zie het niet echt gebeuren dat vrijwel ieder merk direct en masse aan de selvage gaat...enkt terug aan Zeeman Jeans*
LVC is altijd selvage. En volgens mij altijd al zo geweest.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Lijkt me vrij sterk. Ik denk eerder alleen LVC (of is dat standaard selvage?)
De mijne is strakkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:12 schreef T_Fuff het volgende:
M1stral, dacht even dat iemand mijn momo op de foto had gezegdZiet er goed uit
Ik niet. Heb de organic selvage lab AJ op eBay gewonnen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:13 schreef M1stral het volgende:
Soms kan het voor mijn gevoel niet snel genoeg gaan... Zucht.
Over Momo gesproken. Als mijn budget het toelaat volgende maand, dan koop ik nog een 701. Staat toch wel op mijn wishlist
net te strakquote:Op zondag 31 juli 2011 20:27 schreef bokkepoot het volgende:
www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=291073
Leuk dealtje..
Ali kan Sams voor je regelenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:28 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
net te strak
Zat laatst ook wat Studio d'A te bekijken. Ook mooi spul
Wanneer krijgt DC4 nou die samurai's?
Tab and Arcs is wel een must iddquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:44 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ali kan Sams voor je regelenDan heb je tenminste the whole package, dus inclusief tab en arcs.
Dat van die straight klinkt wel logisch ja. Hoe regel jij die Sam's dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:20 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Tab and Arcs is wel een must idd
@O_c je kan toch zelf al je spelden of vouw in de broekspijp zetten en opsturen.
Wijdte is bij een straight toch dan hetzelfde ? Bij een taper kan het wat anders zijn![]()
Japanse site/auction en sharpservicequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat van die straight klinkt wel logisch ja. Hoe regel jij die Sam's dan?
Ja zkr mooie denimquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:47 schreef One_conundrum het volgende:
Dat RedCloud heeft wel mooie denim ja.
Auction? Als in ebay?
Serieusquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik niet. Heb de organic selvage lab AJ op eBay gewonnen.
En hij bevalt zo goed dat ik waarschijnlijk een s0500xx ga halen van de contest van Superfuturequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ja zkr mooie denimmisschien wel nice voor nieuw buy ooit. Eerst maar wat indo-denimmaker scoren
Yahoo Auction soort van japanse ebaydaarvan had ik ook mijn 2 Samurai's Wind en Water element. Waarvan Bok er 1 heeft overgenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |