quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:39 schreef DO2 het volgende:
Dit topic kan wel wat liefde gebruiken.
Bij deze.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 05:31 schreef Ringo het volgende:
Er is veel kanker in Amerika. Dat komt door al die cafetaria's.
Jouw intellectuele superioriteit? Ik denk dat je vereerd mag zijn dat ik op je reageer. Doorgaans ben jij het plankton waar ik gedachteloos doorheen hap.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:05 schreef Mainport het volgende:
Voordat ik naar de club ga wil ik altijd even mijn intellectuele superioriteit tonen boven een stel ouwe zakken...
Vreemd, ik heb geen friend request ontvangen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:31 schreef Mainport het volgende:
Al die praatjes zouden heel wat beter overkomen van iemand die z'n vriendin niet op een internetforum versierd heeft... al moet ik toegeven dat je lastig te peilen bent; en een van de weinige lpt'ers die ik niet op Facebook gevonden heb
In mijn vriendenlijst zoeken naar iemand die op René Mioch lijkt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:31 schreef Mainport het volgende:
Al die praatjes zouden heel wat beter overkomen van iemand die z'n vriendin niet op een internetforum versierd heeft... al moet ik toegeven dat je lastig te peilen bent; en een van de weinige lpt'ers die ik niet op Facebook gevonden heb
Ik heb je voor the time being geblokkeerd, Clauwie.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In mijn vriendenlijst zoeken naar iemand die op René Mioch lijkt.
Er is niks mis met je vriendin versieren op een internetforum. Ook dat zal jij met de jaren leren. Nu ben je nog dronken van je tienerillusies.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:31 schreef Mainport het volgende:
Jij hebt haar versierd? Weet je het zeker?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:11 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Er is niks mis met je vriendin versieren op een internetforum. Ook dat zal jij met de jaren leren. Nu ben je nog dronken van je tienerillusies.
Je hoort gewoon niet bij het LPTTTKmeubilair.quote:Op zondag 31 juli 2011 10:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb geen friend request ontvangen.
Nog harder proberen dus!quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:46 schreef Z het volgende:
[..]
Je hoort gewoon niet bij het LPTTTKmeubilair.
Ik zie de toegevoegde waarde van Facebook ook niet echt, eigenlijk. Vrienden en familie spreek ik sowieso al via andere kanalen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:40 schreef Frollo het volgende:
OMG zit iedereen ineens op facebook? Toch maar eens kijken dan.
Dat bedoel ik niet, ik zit juist al wel een tijdje op facebook, ik had alleen niet verwacht dat er nog meer LPT'ers te vinden zouden zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie de toegevoegde waarde van Facebook ook niet echt, eigenlijk. Vrienden en familie spreek ik sowieso al via andere kanalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |