En dan het nummer dat het daarvan heeft gewonnen: "Library Pictures"quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:22 schreef Arn0 het volgende:
Despair In The Departure Lounge
![]()
![]()
Bah. Ik dacht nog even dat het nummer het nog zou redden. Ach, toch nog lang volgehouden. De laatste non-album tracks die nog over waren, zijn er nu allemaal uit zie ik. Zonde
Vind ik misschien wel het beste AM-nummerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:41 schreef Bol_Wan het volgende:
Teddy Picker deruit. Voor Circus nog wel. Ik lijk wel de enige te zijn die echt niks met dat nummer heeft
* Aisumasen steekt hand opquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:41 schreef Bol_Wan het volgende:
Teddy Picker deruit. Voor Circus nog wel. Ik lijk wel de enige te zijn die echt niks met dat nummer heeft
Daarna ga ik altijd headbangen met mijn lange haren die ik niet hebquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:20 schreef AMDB het volgende:
This House is a Circus het slechtste nummer vinden![]()
Met een tekst als:
Forever unfulfilled,
and can't think why
like a search for murder clues
in dead man's eyes
Dan spoor je gewoon niet
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:30 schreef Aisumasen het volgende:
Vooral dat stuk met "Can you keep up?/Baby boy, make me lose my breath/Bring the noise, make me lose my breath/Hit me hard, make me lose my" bekoort mij altijd.
In die tijd heeft iemand daar al eens een balletje over opgegooid. Kan niet missen, als je kijkt naar de sfeer waar ze zich toen in verkeerde. Om nog maar te zwijgen over de sample uit een soundtrack van dezelfde Italiaanse filmcomponist, of het gebruik van "Servizio Fotografico" van een auteur in dezelfde stijl, etc.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:53 schreef hallo-daar het volgende:
Hebben The Last Shadow Puppets de riff van "Sequels" bewust uit dit nummer geplukt?
Voor de ongeduldigen: Ga naar 0:39
Maar wow, trouwens. Ik vind deze misschien nog wel mooier dan "Sequels" zelf.
Do Me A Favour is samen met *god, hoe heet dat rustige nummer nou ook alweer, Aisumasens fanclub enzo*, het enige dat ik door skip op FWN. Echt 1 van de minderen voor mij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:30 schreef Arn0 het volgende:
Geef mij de tekst maar van Do Me A Favour. Past qua context erg mooi in het rijtje Mardy Bum / Too Much To Ask / Do Me A Favour.
Vaag, is juist één van mijn all-time favo's van AM.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Do Me A Favour is samen met *god, hoe heet dat rustige nummer nou ook alweer, Aisumasens fanclub enzo*, het enige dat ik door skip op FWN. Echt 1 van de minderen voor mij.
ach, 90% van alle AM-songs heeft wel briljante zinnen. qua muziek vind ik het gewoon minder. Niet slecht, en zeker niet de slechste, dat heb je me niet horen/zien zeggen/typenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:20 schreef AMDB het volgende:
This House is a Circus het slechtste nummer vinden![]()
Met een tekst als:
Forever unfulfilled,
and can't think why
like a search for murder clues
in dead man's eyes
Dan spoor je gewoon niet
Ook dat, er zijn zo de mindere favorieten, maar echt slechte nummers kan ik op één hand tellen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ach, 90% van alle AM-songs heeft wel briljante zinnen. qua muziek vind ik het gewoon minder. Niet slecht, en zeker niet de slechste, dat heb je me niet horen/zien zeggen/typen
Eigenlijk niet, niemands favoriete nummer komt eruit. Wat wel vaststaat is dat de meeste mensen 'er mee kunnen leven'. Volgende keer zou ik wel eens willen proberen om iedereen een top 10/20 te laten maken. Ondanks de onmogelijkheid. Nadeel is dat er nu veel mensen meedoen die allemaal 'I bet...' kennen en die nog steeds als beste zien, terwijl de meeste fans er toch wel een beetje op uitgekeken zijn en weten dat er beter materiaal ligt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:18 schreef hallo-daar het volgende:
Wat dat betreft slaat zo'n toernooi helemaal nergens op.
Herkenbaarquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:12 schreef AMDB het volgende:
Ik kan er trouwens heel chagrijnig van worden dat als ik van treinstation naar mijn huis fiets, ik net geen twee AM nummers kan luisteren meestal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |