Harry strijdt met zijn vriendjes en vriendinnetjes tegen het kwaad, zoiets?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja.
Moet je nog bijgepraat worden over het verhaal?
haar alle hoeken van de kamer laten zienquote:Op maandag 25 juli 2011 15:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Loop ik net de gang in, heeft ze het nog niet opgeruimd... Wat doe ik hier nu mee?
Helaas niets. Hoe meer je zeurt(hoe terecht ook) hoe meer het haar gaat tegenstaan iets op te ruimen.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Loop ik net de gang in, heeft ze het nog niet opgeruimd... Wat doe ik hier nu mee?
Ja weet je, dat zal vast maar dat hoeft ze niet op mij af te reageren.En het is niet alsof ik haar niet meer dan genoeg ruimte heb gegeven om er mee te dealen, er over te praten, het af te reageren wat dan ook. Maar ze zegt dat het goed gaat, en dat lijkt ook echt zo te zijnquote:Op maandag 25 juli 2011 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helaas niets. Hoe meer je zeurt(hoe terecht ook) hoe meer het haar gaat tegenstaan iets op te ruimen.
Het is ook niet niets om je kind weg te geven. Ik denk dat ze daarom zich zo gedraagt.
Solidquote:Op maandag 25 juli 2011 15:44 schreef MadMaster het volgende:
PS, kan je svp die zwerkbal-afbeelding uit de OP halen?
Anders staat 'ie er over tig jaar nog in...
Dank je!!
Zelf verdiendquote:
Apart dat je dan alsnog vrijstelling krijgt.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:50 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het gehaald, maar vraag niet hoe.Heb 120 gereden, terwijl ik er maar 50 mocht (had met m'n inhaalactie even het matrixbord gemist
Ik zat helemaal trots: wat heb ik goed ingehaald
toen hij opeens zei: 'hoe hard mag je hier?' Nou, daar zit je dan met je blije gevoel.
) en in een 30 zone had ik het bord gemist en heb ik de hele weg 50 gereden. Vervolgens kwam het bord: einde zone 30, dus toen dacht ik al: kut
![]()
Maar m'n instructeur zei dat ik een heel goede TTT had gereden en dat we echt de grootste &$* hadden getroffen van het cbr.Op de lijst stond eigenlijk iemand anders en hij had me net verteld dat dat zo'n leuk persoon was.
Z'n gezicht betrok ook toen hij zag wie de examinator was. Beetje een norse man waar ik nog zenuwachtiger van werd. Maargoed, vrijstelling.
Die jaquote:Op maandag 25 juli 2011 15:49 schreef MadMaster het volgende:
Gracias!!
Gaat het hier om de zwangere dame waarvan je die foto's met buik had geplaatst?
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat hele verhaal niet gevolgd heb (vond het allemaal wat opgeklopt met jou als 'ouder' en zo), maar de foto's waren opvallend genoeg om die niet te vergeten.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die ja
weet je, een heel slecht deel van mij vind het nu een heel klein stukje minder erg wat haar overkomen is. Als in, she had it coming.
Controle over het voertuig was prima, kijken en dergelijke ook. En er was in beide gevallen geen sprake van een gevaarlijke situatie. Die 30 zone leek ook meer op een 50 weg, geen zijstraten, super brede weg, asfalt, etc. Alleen tegen het eind een weg van rechts en toen heb ik ook keurig 25 gereden om te kunnen kijken.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:50 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Apart dat je dan alsnog vrijstelling krijgt.
Hoe dan ook, proficiat.
Ah, maar dat zou betekenen dat vrijstelling enkel en alleen met controle over het voertuig te maken heeft en niet met veiligheid op de weg. Wist niet dat het anders was dan bij een gewoon rij-examen.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Controle over het voertuig was prima, kijken en dergelijke ook. En er was in beide gevallen geen sprake van een gevaarlijke situatie. Die 30 zone leek ook meer op een 50 weg, geen zijstraten, super brede weg, asfalt, etc. Alleen tegen het eind een weg van rechts en toen heb ik ook keurig 25 gereden om te kunnen kijken.![]()
Niets is wat het lijkt...quote:Op maandag 25 juli 2011 15:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die 30 zone leek ook meer op een 50 weg, geen zijstraten, super brede weg, asfalt, etc.
Uh, ik denk dat je niet veel van de film gaat volgen.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Harry strijdt met zijn vriendjes en vriendinnetjes tegen het kwaad, zoiets?
Heb het in het vorige topic geprobeerd uit te leggen, maargoed,quote:Op maandag 25 juli 2011 15:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ah, maar dat zou betekenen dat vrijstelling enkel en alleen met controle over het voertuig te maken heeft en niet met veiligheid op de weg. Wist niet dat het anders was dan bij een gewoon rij-examen.
Dan heb ik daar niet goed gelezen, vrees ik. Heb zelf nooit zo'n TTT gehad, vandaar mijn onwetendheid.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb het in het vorige topic geprobeerd uit te leggen, maargoed,dat is niet goed gelukt dus. Ze kijken bij de TTT in elk geval ook naar de rest en als daar iets nog niet goed in gaat, dan geven ze dat aan als aandachtspunt. Anders had het ook net zo goed een examen kunnen zijn he.
Moeders, hou je dochters en zonen binnen!!!quote:Op maandag 25 juli 2011 16:00 schreef Soempie het volgende:
En pas op, want ik heb hormonen die ervoor zorgen dat ik denk:![]()
Ik heb veilig gereden.
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moeders, hou je dochters en zonen binnen!!!
ben er ook bang van jaquote:Op maandag 25 juli 2011 15:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Uh, ik denk dat je niet veel van de film gaat volgen.Maar zoiets inderdaad.
Ze was gister gewoon de hele dag nuchter, maar deed het gewoon nietquote:Op maandag 25 juli 2011 15:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Controle over het voertuig was prima, kijken en dergelijke ook. En er was in beide gevallen geen sprake van een gevaarlijke situatie. Die 30 zone leek ook meer op een 50 weg, geen zijstraten, super brede weg, asfalt, etc. Alleen tegen het eind een weg van rechts en toen heb ik ook keurig 25 gereden om te kunnen kijken.![]()
PS, als ze nuchter is zou ik later deze week een gesprek beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |