Kan misschien nog wel eel weller stationnetje regelen die ok ook heb, ff bellen morgen, pm maar ff voor de vriendenprijs. Heb mijn oude ook nog wel, zo een direct aan de stekker, maar is verre van ideaal, maar ik ben daarin dan ook wat verwendquote:
Krijg nou wat, ik kan die zin terugnemen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:18 schreef Iemand91 het volgende:
Eerst volgende veiling duurt weer maanden (als die er al komt)...
Staat wel een leuk versterkertje bij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Krijg nou wat, ik kan die zin terugnemen!
Alleen nog 10 hele lange dagen![]()
Dean, ga jij daarmee akkoord of zeg jij, nee geef beter wat meer uit..quote:
goed bezig!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:00 schreef Scary_Hairy het volgende:
Heb zelf een LC Spitfire MKII Candy Apple Red gescoord voor 171,21 inclusief bezorgen en verzekering.
Tra la la la la.
Dat is wel een bout met alleen een stekker. Werk er al jaren meequote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:02 schreef LeNick het volgende:
[..]
Dean, ga jij daarmee akkoord of zeg jij, nee geef beter wat meer uit..
Ben namelijk ook op zoek!
Je moet ook geen wijf zoenen die al bezet is, ouwe gekquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze wilt me nooit meer zien waarschijnlijk, en onze vriendschap was zo hecht!
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:50 schreef Cynic het volgende:
Hopelijk dit weekend (eindelijk) beginnen met gitaar opnemen voor mijn "eigen" bandje
Frank had een gerucht verspreid over een vriendin van me, was niet echt heel fijn, maar het is een hele aardige gozer verder, hij speelt ook gitaar, en we hebben even kort wat gespeelt, heb met hem over gister gepraat, luchtte echt heel erg op.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:09 schreef LeNick het volgende:
Vier dagen terug nog dit......twitter:Bradjarre twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 20:16:27@frankie_94 WAT BEN JIJ VOOR EEN MONGOOOL?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!??! EEN GERUCHT VERSPREIDEN OMDAT JE HET LEUK VIND?! reageer retweet
En nu is die 'muziek maken' en op een 'positieve manier over gisteren praten' met die gozer![]()
Vertel dan eens wat er (volgens jou) precies gebeurd is? Ben wel benieuwd hoe zich dit allemaal afspeelt in jouw hoofdquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze wilt me nooit meer zien waarschijnlijk, en onze vriendschap was zo hecht!
Vet man, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:50 schreef Cynic het volgende:
Hopelijk dit weekend (eindelijk) beginnen met gitaar opnemen voor mijn "eigen" bandje
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Vertel dan eens wat er (volgens jou) precies gebeurd is? Ben wel benieuwd hoe zich dit allemaal afspeelt in jouw hoofd![]()
quote:Bradley Van Dijk
Even om iets recht te zetten, ja ik heb inderdaad gezoent met @lisaboshuisje heb er enorm veel spijt van, ik ben degene die gezoend heeft, niet Lisa, ik daagde haar feitelijk uit.... het was niet mijn intentie, maar het gebeurde gewoon heb net met @lars_larf gepraat die vond het ook niet kunnen maar toonde nog ergens begrip... even serieus, dit is het slechtste wat ik ooit heb gedaan, ik heb er extreem veel spijt van, zou het cht nooit meer willen doen, en ben er kapot van dat er een vriendschap naar de klote is, want dit verdienen we allebij niet natuurlijk!, het ging hartstikke goed, en nu is het opeens weg... ergens hoop ik dat je nog met me wilt praten over een tijdje, en dat we weer gewoon door 1 deur kunnen.... want geloof me, je kan me met alles vertrouwen, dat weetje zelf ook, dit was gewoon echt fucking stom van me, en ik heb al 10000x m`n excuses aangeboden maar het lijkt niet geaccepteerd te worden, vind ik heel jammer, alsjeblieft laat iets horen.
Long post from Deck.ly Justnow View on Twitter
We waren bij mij thuis, ze ging Kofta koken, prima, op een gegeven moment wilde ze tequila, dus ik gaf dat aan haar, ze ging out, heb d`r 2 uur lang verzorgt, ben bij d`r gebleven, heb haar na die 2 uur toen het al ietsjes beter ging, naar buiten gedragen, ben met haar naar huis gelopen, op een gegeven moment moest ze plassen, en ik moest haar naar die plek brengen, dat deed ik... toen zei ze, ja Brad ik hou van je, ik zou je wel kunnen zoenen, en ik zei, ja doe dan... en DAT is de stomste fout ooit, want toen zoende ik haar.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Vertel dan eens wat er (volgens jou) precies gebeurd is? Ben wel benieuwd hoe zich dit allemaal afspeelt in jouw hoofd![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
We waren bij mij thuis, ze ging Kofta koken, prima, op een gegeven moment wilde ze tequila, dus ik gaf dat aan haar, ze ging out, heb d`r 2 uur lang verzorgt, ben bij d`r gebleven, heb haar na die 2 uur toen het al ietsjes beter ging, naar buiten gedragen, ben met haar naar huis gelopen, op een gegeven moment moest ze plassen, en ik moest haar naar die plek brengen, dat deed ik... toen zei ze, ja Brad ik hou van je, ik zou je wel kunnen zoenen, en ik zei, ja doe dan... en DAT is de stomste fout ooit, want toen zoende ik haar.
Wordt vooral een kwestie van de boel een beetje in een geisoleerde ruimte plaatsen zodat ik wat volume kan maken, maar dan zonder al te veel overlast te veroorzaken. Het voorlopige plan is om mijn kast tussen 2 flightcases te zetten en dan en microfoon ervoor en een hele zwik dekens erover.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |