Onder de beklimmingen zijn de Estacion de Montaña Manzaneda, La Farrapona, Sierra Nevada, La Covatilla, l’Angliru, de San Lorenzo del Escorial, de Valdepeñas de Jaen en de Peña Cabarga.quote:1e rit (zaterdag 20 augustus): Benidorm - Benidorm (ploegentijdrit 16 km)
2e rit (zondag 21): La Nucia - Playas de Orihuela (171,5 km)
3e rit (maandag 22): Petrer - Totana (164,0 km)
4e rit (dinsdag 23): Baza - Sierra Nevada (172,0 km)
5e rit (woensdag 24): Sierra Nevada - Valdepeñas de Jaén (200 km)
6e rit (donderdag 25): Ubeda - Cordoba (185,7 km)
7e rit (vrijdag 26): Almaden - Talavera de la Reina (185 km)
8e rit (zaterdag 27): Talavera de la Reina - San Lorenzo de El Escorial (182 km)
9e rit (zondag 28): Villacastin - Sierra de Bejar/La Covatilla (179,5 km)
10e rit (maandag 29): Salamanca - Salamanca (ind. tijdrit, 40 km)
Rustdag (dinsdag 30)
11e rit (woensdag 31): Verin - Estación de Manzaneda (171 km)
12e rit (donderdag 1 september): Ponteareas - Pontevedra (160 km)
13e rit (vrijdag 2): Sarria - Ponferrada (150 km)
14e rit (zaterdag 3): Astorga - La Farrapona/Lagos de Somiedo (173,2 km)
15e rit (zondag 4): Avilés - Alto de l'Angliru (144 km)
Rustdag (maandag 5)
16e rit (dinsdag 6): Villa Romana La Olmeda - Haro (180 km)
17e rit (woensdag 7): Faustino V - Peña Cabarga (212,5 km)
18e rit (donderdag 8): Solares - Noja (169,7 km)
19e rit (vrijdag 9): Noja - Bilbao (157,9 km)
20e rit (zaterdag 10): Bilbao - Vitoria (187 km)
21e rit (zondag 11): Circuit du Jarama - Madrid (94 km
Totale afstand: 3295 km
Eensquote:Op maandag 25 juli 2011 15:04 schreef DeeBee het volgende:
Angliru!
En een grote ronde gewoon in SPT ipv midden in die idioterie van dat TDF-subforum...
Voor zover het een klassementsrijder is, Brajkovic ging, dacht ik, ook meedoen.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:21 schreef Sdivad het volgende:
Zijn er al wat namen bekend van klassementsrenners die deelnemen? Rodriguez, Nibali, Anton, Vandenbroeck en Wiggins dacht ik sowieso. Al meer, of niet? Normaal volg ik de Vuelta niet zo, maar na dit jaar voor het eerst de Giro echt gevolgd te hebben ben ik ook van plan de Vuelta dagelijks te kijken.
Menchov zal ook wel starten.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:21 schreef Sdivad het volgende:
Zijn er al wat namen bekend van klassementsrenners die deelnemen? Rodriguez, Nibali, Anton, Vandenbroeck en Wiggins dacht ik sowieso. Al meer, of niet? Normaal volg ik de Vuelta niet zo, maar na dit jaar voor het eerst de Giro echt gevolgd te hebben ben ik ook van plan de Vuelta dagelijks te kijken.
Daar zat ik van de week ook al aan te denken, die werd vorig jaar toch 2e, en het was laatst bekend dat het onderzoek gestart was. Had ergens gelezen dat zolang er nog geen uitspraak was, ze hem niet op zouden stellen. Maar die begint ook al aardig oud te worden (36 ofzo), en het lijkt me dan ook dat ze hem bij VAC toch nog een paar keer willen laten racen.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:20 schreef Szura het volgende:
Is er nog enige kans dat Mosquera hieraan deel kan nemen?
Op wat voor termijn is die zaak van hem gepland? VAC houdt hem zelf uit competitie, in tegenstelling tot wat Saxo Bank bij Contador deed. Zou raar zijn als ze hem nu opeens wel weer opstellen. Lijkt me dat ze die zaak gaan afwachten.
Goede vraag, ik wil nu naast de Tour de Vuelta ook wel eens zien.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:44 schreef thamior het volgende:
Enig idee waar het uitgezonden wordt en of het live uitgezonden wordt ?
Breschel zal ook wel starten en dan heb je ook nog Wynants die nog geen grote ronde gereden heeft. Dat lijken me toch ook zekerheidjes naast de 4 Spanjaarden en Kruijswijk. Eigenlijk hoop ik dat ze Martens niet meenemen naar de Vuelta en hem de koersen in Canada laat rijden. Dat zijn koersen die hem perfect moeten liggen. Maar volgens mij wil Martens zelf graag een grote ronde rijden dit jaar.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:39 schreef Pedroso het volgende:
Zou ook mooi zijn als Boom meegaat. Voor de ploegentijdrit kun je hem er best bij hebben en kan ook voor een ritzege gaan. Maar is voorlopig nog geen sprake van dat ie meegaat.
Zal de volgende equipe wel gaan worden : LL Sanches, Baredo, Garate, Freire, Martens, Kruiswijk, Weening, Slagter en misschien Mollema.
NOS alleen de weekend ritten dacht ik, waarschijnlijk wel een stream elke dag zoals vorig jaar.quote:
NOS zendt normaal gesproken alleen in het weekend uit ja, behalve toen Gesink podium leek te rijden, toen gingen ze ook een donderdag en vrijdag etappe uitzenden (maar toen was Gesink weer net hard gevallen en kon hij dus niet mee in de bergetappe over de Navacerrada)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:25 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
NOS alleen de weekend ritten dacht ik, waarschijnlijk wel een stream elke dag zoals vorig jaar.
wel:quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:41 schreef Doff het volgende:
Deelnemers (onder voorbehoud/naar alle waarschijnlijkheid)
Wel
Igor Anton
Vicenzo Nibali
Jurgen van den Broeck
Joaquin Rodriquez
Steven Kruijswijk
Jose Rujano
Tom Boonen
Wout Poels
Kevin de Weert
Niet
Samuel Sanchez
Cadel Evans
Alberto Contador
Andy Schleck
Fränk Schleck
Robert Gesink
Philippe Gilbert
Voorlopig zoiets?
twitter:riccardo_ricco twitterde op maandag 25-07-2011 om 16:23:00preparando la vuelta espana reageer retweet
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:50 schreef wimderon het volgende:
Riccò schijnbaar ook.twitter:riccardo_ricco twitterde op maandag 25-07-2011 om 16:23:00preparando la vuelta espana reageer retweet
Ligt eraan wat je wilt weten natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:18 schreef erikevenblij het volgende:
wel gaaf dat de vuelta alweer bijna begint, net heerlijk genoten van de tour, ik kan alleen nog maar weinig over de vuelta vinden op google wat tikken jullie in bij google als je wat wilt weten?
http://tinyurl.com/3hfdmn8quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:18 schreef erikevenblij het volgende:
wel gaaf dat de vuelta alweer bijna begint, net heerlijk genoten van de tour, ik kan alleen nog maar weinig over de vuelta vinden op google wat tikken jullie in bij google als je wat wilt weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |