Dit is het originele Nijna.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef Nijna het volgende:
Die tekeningen, heeft iemand daar een blanco versie van voor mij of waar kan ik die vinden?
Wat een leuk en slim idee!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:10 schreef Ca.ra het volgende:
Ik heb een lading kleine karabijnhaakjes besteld, daaraan maak ik voor ieder kindje een naamlabel, om aan de jas te hangen. De juffies hebben al zo vaak gevraagd om de jasjes van de kinderen goed te merken, zodat het makkelijker is met naar buiten gaan. De musketonhaakjes kun je gewoon aan het jasje klikken bij het ophangen, of aan het kapstokje zelf.
Voor de lekker versieren we nog een treintjescake, dat was vorig jaar goed bevallen.
Hoe heb je je kindje in de tekening gekregenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:12 schreef Nijna het volgende:
[ afbeelding ]
Klaaaar
Helaas is de printer een beetje aan zn eind... dus de kleuren van Iris zijn niet helemaal waarheidsgetrouw.
De Hema heeft gluten-vrij snoepgoed. Die doosjes met snoepfruit bijvoorbeeld. Ik weet niet hoe oud de kindjes uit Amy's groep verder zijn maar ik zou zelf gaan voor zo'n doosje en iets kleins erbij, een stoepkrijt (zo'n dikke) of zo'n mini-boekje. En dat een beetje leuk aankleden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:23 schreef Solagratia het volgende:
Volgende week wordt Amy 1 jaar en mag dan trakteren op de opvang. Omdat ze op een dieet zit waarbij ze geen gluten en koemelk mag, kan zij nooit mee-eten met de traktaties. Dus voor haar traktatie wil ik iets wat zij ook mag. Maar wat is leuk om te trakteren en zonder koemelk en gluten? Of is het dan handiger om een speelgoedje te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |