Liever geen bier dan Heinekenquote:Op maandag 25 juli 2011 12:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is toch echt zoGisteren nog, bij de pizza
Jammer dat het Heineken was
Het ene is lokaal, het ander buitenlands, dus niet zo gek dat je het niet kentquote:Op maandag 25 juli 2011 12:57 schreef The_Dean het volgende:
Zegt me beide niks
Doe mij maar een Warsteiner of Hertog Jan
Al was dat Bokkenrijders Bier afgelopen zaterdag ook erg lekker
quote:Op maandag 25 juli 2011 13:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
De kans wordt wel steeds groter dat we nu eindelijk een keer een meet kunnen organiseren...!
Een meet met bier, woohooo, how jolly good!quote:
quote:
Ik heb dat altijd een voorwaarde gevonden, bier. en NU helemaal nu onze Piles ook biertjes drinkt! ;-)quote:Op maandag 25 juli 2011 13:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een meet met bier, woohooo, how jolly good!
Dat is best uniekquote:Op maandag 25 juli 2011 13:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een meet met bier, woohooo, how jolly good!
RETRO !!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:41 schreef Bravebart het volgende:
Net een Windows 98 bootfloppy gevondenMooi was die tijd
Iddquote:
Goed bruggetje!quote:Op maandag 25 juli 2011 19:22 schreef The_Dean het volgende:
Over oldskool computeren gesproken:
[TK] Artec optische muis, erg oldskool
Meer kip voor mij dus.quote:
quote:
Ja, we waren goed bezig toenquote:Op maandag 25 juli 2011 19:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]! We hadden toen wel mooi die bak geleegd
Of bijna in ieder geval
Indeedquote:
Ja misschien maar goed ook, dat kost klauwen met geld manquote:Op maandag 25 juli 2011 19:28 schreef The_Dean het volgende:
Jammer dat Tante Lien er niet bij was, had je om een tweede emmer gekund.
Ik was er ook niet, dus een derde emmerquote:Op maandag 25 juli 2011 19:28 schreef The_Dean het volgende:
Jammer dat Tante Lien er niet bij was, had je om een tweede emmer gekund.
Jaaa!quote:Op maandag 25 juli 2011 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was er ook niet, dus een derde emmer
Volgens mij was het een trioquote:Op maandag 25 juli 2011 19:40 schreef Piles het volgende:
Tss, Bart en ik deden tenminste samen met een emmer
quote:
ik ook.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:51 schreef PieterBas het volgende:
Ik rij elke dag langs de KFC... must resist
3.25 meer, maar ok, ze praatte voor 2quote:
Verdorie, had ik het toch goed gehoordquote:
Bij dezen.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Slaap ze, toedels!
Tevens hijack ik bij deze het topic:
[ afbeelding ]
Godsamme, ik zat nog te twijfelen.. Bij dezen klinkt inderdaad beter..quote:
JATOCH!quote:
Jawohl!quote:
quote:
Wat een kut plaats is dat he!quote:
Neuh, valt best meequote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat een kut plaats is dat he!1 van de buitendienst mensen komt daarvandaan. Als je daar woont en je gelooft niet in gad bega je volgens mij een doodzonde...
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:30 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Vanuit m'n (hopelijk) toekomstige appartement
Tussen Amsterdam en Amstelveen ergensquote:
Weet ik niet, ben er nog niet dichtbij durven komenquote:En wat zijn die groene dingen allemaal op de foto?
Jajaja, geef nou maar de straat/wijk gewoonquote:
Jaquote:[..]
Weet ik niet, ben er nog niet dichtbij durven komenZe zijn groot
Buitenveldert is hetquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:42 schreef Bravebart het volgende:
Jajaja, geef nou maar de straat/wijk gewoonIk zal je heus niet gaan stalken
Zal wel weer, wegbezuinigen die handelquote:JaZal het kunst zijn?
Ik zie zowiezo een hangplek voor de deur bij Piles!!! Wat een eng gebeuren daar!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Tussen Amsterdam en Amstelveen ergens
[..]
Weet ik niet, ben er nog niet dichtbij durven komenZe zijn groot
Oppassen dat je niet een besmetting oploopt als je daar 's nachts dronken de wip bestijgt!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zie zowiezo een hangplek voor de deur bij Piles!!! Wat een eng gebeuren daar!!!
Nog veel erger... Straks gaan er gewoon allemaal buitenlanders voor zn deur hangen, durft Piles de deur niet meer uit, komt er niets terecht van de opleiding... Wat komt er dan van die jongen terecht...!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet een besmetting oploopt als je daar 's nachts dronken de wip bestijgt!
jna woont toch heul niet in Amsterdam?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nog veel erger... Straks gaan er gewoon allemaal buitenlanders voor zn deur hangen, durft Piles de deur niet meer uit, komt er niets terecht van de opleiding... Wat komt er dan van die jongen terecht...!
Hij kan altijd nog professioneel vliegtuigspotter wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nog veel erger... Straks gaan er gewoon allemaal buitenlanders voor zn deur hangen, durft Piles de deur niet meer uit, komt er niets terecht van de opleiding... Wat komt er dan van die jongen terecht...!
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij kan altijd nog professioneel vliegtuigspotter worden
Ik heb maar 1 slaapkamerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:46 schreef jna het volgende:
Ga je nu ook kamers verhuren aan lekkere VU chickies?
Hoezo niet? je laat net een foto zien, dan is het voor ons al duidelijk. HUP regel dat appartmentje, dan zorgen wij wel dat er een Vu studente geplaatst word!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 slaapkamer
Hoewel, er staat een 2-persoonsbed
We lopen wel lekker op de zaken vooruit, het is nog niet eens zeker dat ik daar ga wonen
1 maarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hoezo niet? je laat net een foto zien, dan is het voor ons al duidelijk. HUP regel dat appartmentje, dan zorgen wij wel dat er een Vu studente geplaatst word!
Ook een UvA chickie. Wel 1 uit de provincie die geen idee heeft dat buitenveldert alsnog een tyfuseind ver weg is.quote:
Klinkt ook heel ver hè, buitenveldertquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:59 schreef jna het volgende:
[..]
Ook een UvA chickie. Wel 1 uit de provincie die geen idee heeft dat buitenveldert alsnog een tyfuseind ver weg is.
Nou als je in het centrum colleges hebt ben je volgens mij aardig lang onderwegquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klinkt ook heel ver hè, buitenveldert
Misschien moeten we een Zeeuwse UvA chick doen, dan voelt Pillie zich gelijk een beetje thuis
Mwa, hangt er vanaf hoe ver je van het OV af zitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:20 schreef jna het volgende:
[..]
Nou als je in het centrum colleges hebt ben je volgens mij aardig lang onderweg![]()
Wel een chickie met flinke Zeeuwse bolussen hoor
Ja, ze konden beter dat fakking lelijke gebouw aan de voorkant slopenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:56 schreef Bravebart het volgende:
WTF hebben ze met Den Haag Centraal gedaan joh, het hele dak ligt eraf
Nice.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:30 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad zegquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, ze konden beter dat fakking lelijke gebouw aan de voorkant slopen
Geen idee, het is elke week weer andersquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Inderdaad zegMaar ik was half de weg kwijt hierdoor
Hebben ze spoor uuhm, 3-4 verder doorgetrokken ofzo
In mijn herinnering hoefde ik vanaf 5 naar 1 helemaal niet zo enorm om die 2 sporen heen te lopen
Potentieel pedo-alertquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:30 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
dat dusquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Rare gedachtekronkel dat je het bedenkt![]()
Huh, hebben die groene dingen dáármee te maken?quote:
Eerder dat gele en rode dingetje met dat blauwe erboven.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, hebben die groene dingen dáármee te maken?
Jazeker kom ik uit Aaltenquote:
Pertinent onwaar..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat een kut plaats is dat he!1 van de buitendienst mensen komt daarvandaan. Als je daar woont en je gelooft niet in gad bega je volgens mij een doodzonde...
Ken je wat Te Brake's daar?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jazeker kom ik uit Aalten.. weldra zal ik Aalten overigens verruilen voor Nijmegen.
Net, na 8 weken natuurkundecursus 4/5 uur per dag buffelen, 6 uur opstaan elke dag om met de trein naar Utrecht te gaan, m'n natuurkunde examen in Utrecht gehad. Die 5.5 heb ik volgens mij wel!
Mmh ok.quote:
Ik was gewoon benieuwd. Klein dorp enzo.quote:
Oja, waar kom jij vandaan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd. Klein dorp enzo.
Delft.quote:
Maar ik heb m'n connecties in Aaltenquote:
Aha, vandaar..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar ik heb m'n connecties in Aalten
Ik was wel on fire ja. Hoezo?quote:
WTF is er toch mis met die mensen?quote:Intussen werden hulpverleners gehinderd door vier jongeren, die probeerden te verhinderen dat zij naar binnen gingen.
quote:
quote:Persoon in brand in Delft
Gepubliceerd op : dinsdag, 26 juli 2011 - 22:47
Laatste update: dinsdag, 26 juli 2011 - 22:51
DELFT- Aan de Händellaan in Delft heeft dinsdagavond een persoon in brand gestaan. Wat er precies is gebeurd, is nog onduidelijk.
De politie meldt dat het slachtoffer in brand stond en naar het ziekenhuis is gebracht. Het is niet bekend of het om een man of een vrouw gaat. Toen agenten de straat wilden vrijmaken voor onderzoek, ging het publiek zich ermee bemoeien. Hierop zijn drie aanhoudingen verricht.
Volgens buurtbewoners gaat het om eerwraak en is er ook een dode gevallen in een van de flatwoningen. De politie kon dit dinsdagavond nog niet bevestigen. Er zou veel gegil zijn gehoord vanuit de flat. De recherche onderzoekt de toedracht. Een politiehelikopter vloog boven Delft om overzichtsfoto's te maken.
Als je het zelf niet kunt redden zonder hulp dan ben je te zwak voor deze wereld. Darwin enzo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WTF is er toch mis met die mensen?Willen zij ook niet geholpen worden als hun wat overhomt ofzo
Ik voel me overbodigquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:13 schreef jna het volgende:
[..]
Als je het zelf niet kunt redden zonder hulp dan ben je te zwak voor deze wereld. Darwin enzo.
Juuuuuiiiiissssst! Voorheen was het de grootste koeienschuur van de Achterhoek.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:19 schreef jna het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je Aalten zo goed kent. Daar staat die schuur natuurlijk.
Stil nou..! Wat nou als mn ouders meelezen...! Straks mag ik niet meer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Stil nou..! Wat nou als mn ouders meelezen...! Straks mag ik niet meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Op www.regio15.nl staan er wat foto's.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Connexxion![]()
Eerder de-connexxion.
Misschien ook maar eens wat kunstmest kopen en langs gaan bij het hoofdkantoor.
Vis is ook een optie.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Connexxion![]()
Eerder de-connexxion.
Betaal jij de tunnel?quote:
Waar is je anti connexxion manifest...?!?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Connexxion![]()
Eerder de-connexxion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waar is je anti connexxion manifest...?!?Moet ik nog schrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik ben nog niet begonnen, en naar mijn weten is een manifest schrijven niet strafbaar.quote:
Ik wel hoorquote:
mooi!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wel hoor
Ik ben net onkruid, niet kapot te krijgen.
* Lithia niestquote:
gezondheid.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:17 schreef Lithia het volgende:
[..]
[me=Lithia] niest
[/me]
Hmm, gaat wel, hoe gaat het met jou?
quote:
quote:
Sorry, hoogstaande humor is hier niet te vindenquote:
En dat zeg je niet even 3 uur van te voren?quote:
Nee, nog niet joh, ben alleen nog maar gaan kijkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:01 schreef Bravebart het volgende:
Bericht aan Piles!
Wanneer weet je eigenlijk of je je woning hebt?
Jaja. Maar wanneer hoor je meer?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, nog niet joh, ben alleen nog maar gaan kijken
Kunnen we de housewarmingmeet gaan plannen, duhquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgende week denk ik. Maar hoezo, wat mot je van me?
Regel jij de VU chickies?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kunnen we de housewarmingmeet gaan plannen, duh
In dat geval duurt het nog wel een jaar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kunnen we de housewarmingmeet gaan plannen, duh
Al lang gedaan!quote:
Pffff, autistquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:34 schreef Piles het volgende:
[..]
In dat geval duurt het nog wel een jaar.
Wat denk je zelf gast, dat we helemaal naar Friesland gaan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Dean's housewarming is eerst nog aan de beurt toch?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:43 schreef Bravebart het volgende:
Als jij er zin in hebt natuurlijk, je huis openstellen voor allemaal Luctorende retards vergt nogal wat lef
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
mijn klacht van vandaag:
vrouwen met pittig kort kapsel.
Fakking geilquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
mijn klacht van vandaag:
vrouwen met pittig kort kapsel.
Stekeltjesquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie het geile er aan niet.
Prikt zo lekkerquote:
Jezelf bedoel je?quote:
We hebben het over vrouwen hoor!quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wist niet dat ik in de Gay SC beland was.
vrouwen.... Ik weet niet of ik ze daar onder zou willen laten vallen.quote:
Naast Luctor, wie wel dan?quote:
Op meet-gebied? Van iedereen die hier over is zo'n beetje iedereen behalve Bartquote:
Ohh, nu is het duidelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
We zijn weer lekker ouwe koeien aan het vissen
FMLquote:
De VU! Dan kan je bij Piles gaan wonen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
FMLIk stap maar over naar een andere denk ik.
Of bij m'n opa, hehehe!quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:54 schreef jna het volgende:
[..]
De VU! Dan kan je bij Piles gaan wonen!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:04 schreef jna het volgende:
Politie zoekt naar slang in Middelburg
LUCCIE!
HOU JE GULP DAN OOK DICHT!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:04 schreef jna het volgende:
Politie zoekt naar slang in Middelburg
LUCCIE!
HOU JE GULP DAN OOK DICHT!
Gisteren heb ik dat helemaal niet gemeld.quote:
Cool topicquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:19 schreef PieterBas het volgende:
LOL eerst hard roepen dat ze ruim 6000 flitsers op ruim 9000 auto's.. en dan mededelen dat ze alle boetes moeten schrappen omdat....
*tromroffel* *tromroffel*
ze vergeten van een verkeersbord met 30km na een zijweg te plaatsen
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:27 schreef The_Dean het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mascotte_gepwnd.html
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:52 schreef Isdatzo het volgende:
Ook in Oostenrijk hebben ze laserguns blijkbaar.. 20 te snel.. 25 euro. Bijna gratis! In Nederland had me dat 150 euro gekost ofzo.
[ afbeelding ]
Ja, klopt. Maar soms zijn ze wel erg duur, heb wilde verhalen gehoord. Daarom in de vakantie altijd netjes aan de snelheid gehouden daarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:52 schreef Isdatzo het volgende:
Ook in Oostenrijk hebben ze laserguns blijkbaar.. 20 te snel.. 25 euro. Bijna gratis! In Nederland had me dat 150 euro gekost ofzo.
[ afbeelding ]
Criminaliteit loont nooit.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar loont het dus om te snel te rijden.
Motherfuckers!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:02 schreef PieterBas het volgende:
uhm, vind net een diepe kras op mijn linkerachterportier...
Ik een boel krassen op m'n voorbumperquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:02 schreef PieterBas het volgende:
uhm, vind net een diepe kras op mijn linkerachterportier...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij sommige handel, heb ik af en toe mijn twijfels.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik een boel krassen op m'n voorbumperIk heb hier een daar ook wat krasjes en lakschadeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb hier een daar ook wat krasjes en lakschade
Maar wel veel, maak ik hier uit op...quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wel veel, maak ik hier uit op...
Weet niet wat ze gemiddeld per uur kosten daar...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben even mijn financiën aan het bijwerken na de vakantie. Maar nu heb ik mijn portemonnee nog een verschil van € 88,80En ik heb werkelijk geen idee, waar ik die aan uit heb gegeven.
hehe.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet niet wat ze gemiddeld per uur kosten daar...
FUCK YEAHquote:
Hou je dat allemaal bij?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben even mijn financiën aan het bijwerken na de vakantie. Maar nu heb ik mijn portemonnee nog een verschil van € 88,80En ik heb werkelijk geen idee, waar ik die aan uit heb gegeven.
Zelfs daar durf ik niet meer te kijken. En in vakantijdtijd helemaal nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Hou je dat allemaal bij?
Ik vind bank wel genoeg
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:21 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben vannacht geweigerd, in Rotjeknor nota beneHuil met mij!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:21 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben vannacht geweigerd, in Rotjeknor nota beneHuil met mij!
![]()
![]()
Ik had niet de goede schoenen aanquote:
de skihut?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had niet de goede schoenen aanIk had verdorie m'n suède all stars aan, bijna zonder vlekken, terwijl een vriend van mij z'n afgetrapte sneakers aan had, en daar zij die uitsmijter niks van
Toen ik vroeg wat er mis met mijn schoenen was kwam er ook alleen maar een herhaaldelijk "ja ze zijn gewoon niet goed" uit, dus die gast verveelde zich vast gewoon
Te groot dus, maar dat wilde hij niet zeggenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had niet de goede schoenen aanIk had verdorie m'n suède all stars aan, bijna zonder vlekken, terwijl een vriend van mij z'n afgetrapte sneakers aan had, en daar zij die uitsmijter niks van
Toen ik vroeg wat er mis met mijn schoenen was kwam er ook alleen maar een herhaaldelijk "ja ze zijn gewoon niet goed" uit, dus die gast verveelde zich vast gewoon
Ook wel eens gehad ja. Zo kansloos. Sowieso zijn die uitsmijters kansloos volk, denken ze dat ze 't mannetje zijn hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Club Rivaquote:
Idd, hij voelde zich vast geïntimideerd door mijn schoenmaat-lichaamsbreedte verhoudingquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Te groot dus, maar dat wilde hij niet zeggen
Hij weet natuurlijk dat schoenmaat en penismaat gerelateerd is.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, hij voelde zich vast geïntimideerd door mijn schoenmaat-lichaamsbreedte verhouding
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad ja. Zo kansloos. Sowieso zijn die uitsmijters kansloos volk, denken ze dat ze 't mannetje zijn hoor. Ik heb er een keer 1 pissed gekregen toen ik zei "oh wat zal jouw moeder trots zijn zeg"
.
alsof jij tegen iemand aan gaat lopen met je 2 meter 40 en 10 kiloquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Club RivaSkihut kwam ik daarna wel binnen
![]()
Maar had ik binnen 10 seconde al ruzie met een gast die, uiteraard, tegen mij aan liep
Topavond!
Ja, dat wordt gezegd!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij weet natuurlijk dat schoenmaat en penismaat gerelateerd is.
* Isdatzo heeft grote voeten.
Idd, ik kan gewoon door ze heen lopen zonder dat ze het merkenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alsof jij tegen iemand aan gaat lopen met je 2 meter 40 en 10 kilo
Wel knap van die gast, dat ie je kon raken!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Club RivaSkihut kwam ik daarna wel binnen
![]()
Maar had ik binnen 10 seconde al ruzie met een gast die, uiteraard, tegen mij aan liep
Topavond!
Jajajaja, oude grap Jan!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:34 schreef jna het volgende:
[..]
Wel knap van die gast, dat ie je kon raken!
Naar de bar lopen? Gast, ik kan altijd bij de bar, ongeacht waar ik staquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
als jij bier gaat halen kijk je de barman aan, ongeacht van waar je staat, en dan blaast je bro je zo naar de barzo van 'woesh'
Omdat ik best wel raakbaar benquote:
Bartquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat ik best wel raakbaar ben
HAHAHAHA, SNAP JE HEM![]()
![]()
DUBBELE BODEMGRAP!
![]()
![]()
quote:
Dat heb je als je overal uitgegooid wordt natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:39 schreef Bravebart het volgende:
Hé, allemaal geld in m'n zakHangover momentje
Idd, goedkoop avond je zoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb je als je overal uitgegooid wordt natuurlijk.
Laat me raden, €88,80?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:39 schreef Bravebart het volgende:
Hé, allemaal geld in m'n zakHangover momentje
Hoe weet jij datquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat ik best wel raakbaar ben
HAHAHAHA, SNAP JE HEM![]()
![]()
DUBBELE BODEMGRAP!
![]()
![]()
Sinds dit jaar probeer ik mijn kas ook bij te houden, maar nadeel is dat je meestal geen bonnetjes hebt van contante aankopenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Hou je dat allemaal bij?
Ik vind bank wel genoeg
Je kent me niet!quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:50 schreef jna het volgende:
[..]
Wel even bijhouden hoe lang je belt en tegen welk tarief he.
beltegoed, houd ik niet bij.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:50 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:50 schreef jna het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |