FOK!forum / Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs / Autoverzekering wil niet uitkeren
marbella-10maandag 25 juli 2011 @ 12:14
Twee week geleden heb ik een ongeluk gehad. Inmiddels is mijn auto en de auto van de tegenpartij total loss verklaard. Afgelopen week een brief ontvangen van <de verzekeraar> en daarbij zat een acceptgiro van de schadepenningen van de tegenpartij + een melding dat ik niet in aanmerking kom voor de casco schade van mijn auto (terwijl ik een all risk verzekering heb). De reden? Omdat ik mijn premie niet (tijdig) betaald zou hebben. Nu heb ik een printscreen toegestuurd van de betaling van de maand juni en reeds juli betaald. Er wordt erg moeilijk gedaan... a.s. woensdag neemt de expert contact met mij op omtrent de restwaarde.... Vind het onbegrijpelijk dat er zo mee wordt omgegaan... wat kan ik verder voor actie tegen deze verzekeraar ondernemen?

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 25-07-2011 12:55:39 ]
#ANONIEMmaandag 25 juli 2011 @ 12:14
Bellen, erachteraan blijven zitten. Dat is alles.
kLowJowmaandag 25 juli 2011 @ 12:17
<de verzekeraar> heeft wat financiële problemen geloof ik, zie ook deze mail:
quote:
Via Independer.nl heeft u een autoverzekering afgesloten voor uw (...). Als tussenpersoon voor deze verzekering houden wij u op de hoogte van belangrijke wijzigingen.

<de verzekeraar> heeft ons laten weten dat zij per 1 augustus a.s. de premies flink gaan verhogen om zo de vele schadeclaims te compenseren. Daarnaast verhogen zij ook het eigen risico. U merkt pas iets van deze verhoging bij uw eerstvolgende betaling. Als u per maand betaalt dan merkt u dit al heel snel. Betaalt u per jaar dan merkt u dit pas als u de verzekering verlengt.

Wat verandert er precies?
Uw premie gaat met 50% omhoog.
Heeft u een beperkt- of volledig casco verzekering? Dan wordt uw eigen risico ¤ 250,-.
<de verzekeraar> stuurt u begin volgende week zelf ook nog een brief over deze wijzigingen.


[ Bericht 3% gewijzigd door motorbloempje op 25-07-2011 12:56:06 ]
marbella-10maandag 25 juli 2011 @ 12:17
Ben ik druk mee bezig.. heb alle maanden geteld en alle maanden zijn betaald!!

Nu heb ik zojuist een mail van hun gekregen en daar staat het volgende in:

Uiteraard bent u geheel vrij om een juridische procedure op te starten. Als u onderstaande gedeelte uit de polisvoorwaarden leest, ziet u dat de dekking bij het uitblijven van de premie per premievervaldatum, ofwel in uw geval per 01-06-2011, is komen te vervallen.

Nu is het geval dat ik de premie in juni heb betaald en de schade in de maand juli is gereden! En deze maand ook gewoon netjes betaald is.
RemcoDelftmaandag 25 juli 2011 @ 12:17
Jouw printscreen zegt niet alles: de vraag is of de premie op tijd binnen was. Dat kan een dag schelen met een andere bank.
Oftewel: wanneer heb je precies betaald? En wat zeggen de polisvoorwaarden hierover?
Kapt-Ruigbaardmaandag 25 juli 2011 @ 12:17
Heb je je premies op tijd betaald?
Wat zeggen de voorwaarden?
kwiwimaandag 25 juli 2011 @ 12:17
quote:
De reden? Omdat ik mijn premie niet (tijdig) betaald zou hebben.
Had je die wel (op tijd) betaald?
Kapt-Ruigbaardmaandag 25 juli 2011 @ 12:18
Remco, blijf uit mijn hoofd :(
#ANONIEMmaandag 25 juli 2011 @ 12:19
Ah, dus het is de vraag of je op tijd de premie hebt overgeboekt. Est muy importante.
marbella-10maandag 25 juli 2011 @ 12:19
De premie was naar mijn mening op tijd binnen... En idd heb afgelopen week een mail ontvangen dat de premie met 50% verhoogd wordt. Te bizar voor worden... nu moet ik 3 week wachten omdat hun het gaan voorleggen bij de volmachtgever Delta Lloyd...
kwiwimaandag 25 juli 2011 @ 12:22
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:19 schreef marbella-10 het volgende:
De premie was naar mijn mening op tijd binnen... En idd heb afgelopen week een mail ontvangen dat de premie met 50% verhoogd wordt. Te bizar voor worden... nu moet ik 3 week wachten omdat hun het gaan voorleggen bij de volmachtgever Delta Lloyd...
'Naar jouw mening' zegt natuurlijk niks. Wanneer had de premie op hun rekening moeten staan, en wanneer heb jij het overgemaakt?
#ANONIEMmaandag 25 juli 2011 @ 12:22
Naar jouw mening telt niet :) Zeker weten moet je het.
RemcoDelftmaandag 25 juli 2011 @ 12:22
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Remco, blijf uit mijn hoofd :(
Beetje snel mijn berichtje samenvatten he >:)

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:19 schreef marbella-10 het volgende:
De premie was naar mijn mening op tijd binnen...
Uit het feit dat je weigert om exacte data te vermelden, zal ik maar afleiden dat het kantjeboord was en dus te laat binnenkwam.
Verzekeringen zijn gek op niet-betalen! Oftewel elk excuus grijpen ze aan. En zo te zien heb jij ze er een gegeven.
kwiwimaandag 25 juli 2011 @ 12:23
Gaan we nou de rest van het topic nog alle reacties in drievoud blijven plaatsen?
Kapt-Ruigbaardmaandag 25 juli 2011 @ 12:24
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:23 schreef kwiwi het volgende:
Gaan we nou de rest van het topic nog alle reacties in drievoud blijven plaatsen?
Had TS maar in drievoud zijn betaling op tijd gedaan.
Kapt-Ruigbaardmaandag 25 juli 2011 @ 12:24
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Had TS maar in drievoud zijn betaling op tijd gedaan.
Dan kon hij er mooi 2 storneren!
Sorry Sjeen
marbella-10maandag 25 juli 2011 @ 12:25
Je mag de datum weten hoor.... 29 juni heb ik betaald en op de acceptgiro stond dat het voor de 31 binnen zou moeten zijn... je kan het kantje boord noemen maar het is betaald! En daar gaat het om... Ze kunnen elke excuus wel kunnen aangrijpen maar ik ga hier bovenop zitten!
Kapt-Ruigbaardmaandag 25 juli 2011 @ 12:26
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:25 schreef marbella-10 het volgende:
Je mag de datum weten hoor.... 29 juni heb ik betaald en op de acceptgiro stond dat het voor de 31 binnen zou moeten zijn... je kan het kantje boord noemen maar het is betaald! En daar gaat het om... Ze kunnen elke excuus wel kunnen aangrijpen maar ik ga hier bovenop zitten!
Juni heeft geen 31 dagen :|W
En betaald is wanneer het bij diegene waarna je het overboekt op de rekening staat.
Niet wanneer jij opdracht geeft tot betalen.
RemcoDelftmaandag 25 juli 2011 @ 12:26
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:25 schreef marbella-10 het volgende:
Je mag de datum weten hoor.... 29 juni heb ik betaald en op de acceptgiro stond dat het voor de 31 binnen zou moeten zijn... je kan het kantje boord noemen maar het is betaald! En daar gaat het om... Ze kunnen elke excuus wel kunnen aangrijpen maar ik ga hier bovenop zitten!
Serieus voor de 31e juni?!
RemcoDelftmaandag 25 juli 2011 @ 12:27
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Juni heeft geen 31 dagen :|W
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Remco Ruigbaard, blijf uit mijn hoofd :(
marbella-10maandag 25 juli 2011 @ 12:27
Excuses... de 30e bedoel ik... en met spoedbetaling gedaan
Kapt-Ruigbaardmaandag 25 juli 2011 @ 12:27
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:27 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]


[..]

OMG.
Open jij een topic in BNW?
RemcoDelftmaandag 25 juli 2011 @ 12:28
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:27 schreef marbella-10 het volgende:
Excuses... de 30e bedoel ik... en met spoedbetaling gedaan
WAAROM zou je een spoedbetaling doen? Wist je al dat je te laat was? Of heb je gewoon geld te veel om de bank een paar euro extra te geven?
Wat je nu dus moet doen, is je bank vragen wanneer die betaling ontvangen is door de ontvanger.
Kapt-Ruigbaardmaandag 25 juli 2011 @ 12:28
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:27 schreef marbella-10 het volgende:
Excuses... de 30e bedoel ik... en met spoedbetaling gedaan
Zo zie je maar weer, haastige spoed...
kwiwimaandag 25 juli 2011 @ 12:29
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:27 schreef marbella-10 het volgende:
Excuses... de 30e bedoel ik... en met spoedbetaling gedaan
Hoe laat?
marbella-10maandag 25 juli 2011 @ 12:30
Ik heb de acceptgiro over het hoofd gezien dus heb het vervolgens met spoed gedaan!

Ik ga zo direct de bank bellen
Kapt-Ruigbaardmaandag 25 juli 2011 @ 12:31
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:30 schreef marbella-10 het volgende:
Ik heb de acceptgiro over het hoofd gezien dus heb het vervolgens met spoed gedaan!

Ik ga zo direct de bank bellen
Zoals kwiwi al vraagt, hoelaat?
Kan best dat die spoedbetaling pas de eerst volgende werkdag daarop is uitgevoerd.
kwiwimaandag 25 juli 2011 @ 12:31
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:28 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

WAAROM zou je een spoedbetaling doen? Wist je al dat je te laat was? Of heb je gewoon geld te veel om de bank een paar euro extra te geven?
Eigenlijk heb ik het idee dat TS dit er net bij heeft verzonnen omdat ze haar kant verhaal afgeschoten zag worden..
marbella-10maandag 25 juli 2011 @ 12:31
Omstreeks 14 uur s'middags
Kapt-Ruigbaardmaandag 25 juli 2011 @ 12:33
Vanaf welke bank?
RemcoDelftmaandag 25 juli 2011 @ 12:33
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Eigenlijk heb ik het idee dat TS dit er net bij heeft verzonnen omdat ze haar kant verhaal afgeschoten zag worden..
TS is vrouw? Dat verklaart wel die Marbella en 2 auto's TL...
Ik denk dat TS zijn/haar spaarpot kan gaan omkeren.
marbella-10maandag 25 juli 2011 @ 12:34
Rabobank... Spaarpot omkeren? ik wacht eerst wel even wat de restwaarde is... krijg woensdag bericht van de expert
kwiwimaandag 25 juli 2011 @ 12:36
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:33 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

TS is vrouw? Dat verklaart wel die Marbella en 2 auto's TL...

O geen idee eigenlijk. Daar ging ik gezien het verhaal en de reacties gemakshalve maar even vanuit.
Basp1maandag 25 juli 2011 @ 12:37
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:34 schreef marbella-10 het volgende:
Rabobank... Spaarpot omkeren? ik wacht eerst wel even wat de restwaarde is... krijg woensdag bericht van de expert
Dan ga je de restwaarde van de auto gebruiken om de schadepenningen van de tegenpartij af te lossen?
Kapt-Ruigbaardmaandag 25 juli 2011 @ 12:38
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:34 schreef marbella-10 het volgende:
Rabobank...
Als jij om 14:00 een spoedbetaling gedaan hebt dan zou het 1,5 laten bij hun op de rekening gestaan moeten hebben.

Heb je wel het juiste betalingskenmerk meegegeven?
marbella-10maandag 25 juli 2011 @ 12:38
Daar heb ik de restwaarde niet voor nodig....
marbella-10maandag 25 juli 2011 @ 12:39
Yep, heb ik allemaal gecontroleerd! Ik moet nu helaas weer aan het werk.. ik post vanavond wel even weer!
Kapt-Ruigbaardmaandag 25 juli 2011 @ 12:44
Je hebt de maand juni pas de 30ste betaald.
Betaal je bij verzekering niet vooraf ipv achteraf?
Dus het bedrag van juni moet voor juni binnen zijn.
RemcoDelftmaandag 25 juli 2011 @ 12:49
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je hebt de maand juni pas de 30ste betaald.
Betaal je bij verzekering niet vooraf ipv achteraf?
Dus het bedrag van juni moet voor juni binnen zijn.
Goed punt. Dat zou dan "voor 31 mei" zijn.
TronCartermaandag 25 juli 2011 @ 12:49
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je hebt de maand juni pas de 30ste betaald.
Betaal je bij verzekering niet vooraf ipv achteraf?
Dus het bedrag van juni moet voor juni binnen zijn.
volgens mij wel. En als de dekking per 01-06 opgeschort is, gaat het dus om de betaling die voor die tijd binnen had moeten zijn (uiterlijk de 31e mei?).
TronCartermaandag 25 juli 2011 @ 12:49
Remco! :(
kLowJowmaandag 25 juli 2011 @ 12:51
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:49 schreef TronCarter het volgende:

[..]

volgens mij wel. En als de dekking per 01-06 opgeschort is, gaat het dus om de betaling die voor die tijd binnen had moeten zijn (uiterlijk de 31e mei?).
Dan zou het natuurlijk helemaal absurd zijn wanneer ze hier nu pas op deze wijze van op de hoogte zou worden gesteld.
Kapt-Ruigbaardmaandag 25 juli 2011 @ 12:51
Tik je kenteken eens in bij het RDW TS, en kijk hoe je verzekering ervoor staat.
Kapt-Ruigbaardmaandag 25 juli 2011 @ 12:52
quote:
3s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dan zou het natuurlijk helemaal absurd zijn wanneer ze hier nu pas op deze wijze van op de hoogte zou worden gesteld.
Reactie van TS: "Ik heb nooit een brief gehad!" :')
TronCartermaandag 25 juli 2011 @ 12:52
quote:
3s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dan zou het natuurlijk helemaal absurd zijn wanneer ze hier nu pas op deze wijze van op de hoogte zou worden gesteld.
Tja, je blijft toch zelf wel verantwoordelijk voor je betalingen. Daarnaast staat ook dat de dekking opgeschort wordt bij niet, of te late betaling. TS zou dus gewoon beter moeten weten.
kwiwimaandag 25 juli 2011 @ 12:54
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je hebt de maand juni pas de 30ste betaald.
Betaal je bij verzekering niet vooraf ipv achteraf?
Dus het bedrag van juni moet voor juni binnen zijn.
Wat ben jij wakker vandaag zeg :D

quote:
3s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dan zou het natuurlijk helemaal absurd zijn wanneer ze hier nu pas op deze wijze van op de hoogte zou worden gesteld.
Dat hoor je toch ook gewoon zelf in de gaten te houden.
motorbloempjemaandag 25 juli 2011 @ 12:55
Even op slot, want namen zijn niet nodig.
motorbloempjemaandag 25 juli 2011 @ 12:57
En weer open.

TS: advies vragen en zulks is uiteraard prima, maar probeer het wat anoniem te houden ivm smaad en zulks!
kLowJowmaandag 25 juli 2011 @ 12:57
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:52 schreef TronCarter het volgende:

[..]

Tja, je blijft toch zelf wel verantwoordelijk voor je betalingen. Daarnaast staat ook dat de dekking opgeschort wordt bij niet, of te late betaling. TS zou dus gewoon beter moeten weten.
Als ze daar niet van op de hoogte is gesteld, en [verzekeraar] wel gewoon steeds het overgemaakte bedrag incasseert heeft het er toch echt alle schijn van dat ze zich er nu (achteraf) op een bijzonder lullige manier proberen af te maken. Het lijkt me sterk dat een rechter in een procedure hierin mee zou gaan.
Kapt-Ruigbaardmaandag 25 juli 2011 @ 12:57
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Wat ben jij wakker vandaag zeg :D
c_/
Basp1maandag 25 juli 2011 @ 12:58
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:52 schreef TronCarter het volgende:

[..]

Tja, je blijft toch zelf wel verantwoordelijk voor je betalingen. Daarnaast staat ook dat de dekking opgeschort wordt bij niet, of te late betaling. TS zou dus gewoon beter moeten weten.
Stel dan eens dat de betaling de 3e binnen is bij de verzekeraar, geldt dan weer een dekking vanaf de 3e of heb je dan gewoon de hele maand pech.
Kapt-Ruigbaardmaandag 25 juli 2011 @ 13:00
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:57 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Als ze daar niet van op de hoogte is gesteld, en [verzekeraar] wel gewoon steeds het overgemaakte bedrag incasseert heeft het er toch echt alle schijn van dat ze zich er nu (achteraf) op een bijzonder lullige manier proberen af te maken. Het lijkt me sterk dat een rechter in een procedure hierin mee zou gaan.
Betalingsherinneringen zijn wettig gezien niet noodzakelijk.
TronCartermaandag 25 juli 2011 @ 13:02
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:57 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Als ze daar niet van op de hoogte is gesteld, en [verzekeraar] wel gewoon steeds het overgemaakte bedrag incasseert heeft het er toch echt alle schijn van dat ze zich er nu (achteraf) op een bijzonder lullige manier proberen af te maken. Het lijkt me sterk dat een rechter in een procedure hierin mee zou gaan.
Aan de ene kant vind ik het lullig, maar als je als verzekeraar elke maand tig duizend brieven moet versturen voor mensen te laat betalen kan je wel bezig blijven. Daarom maak je ook de afspraak over tijdige betaling in de algemene voorwaarden; dit zou duidelijk genoeg moeten zijn.

Maar wat verzekeraars allemaal niet uitvreten is denk ik een topic op zichzelf waard ;)

Los daarvan hebben we natuurlijk gewoon helemaal geen duidelijkheid van TS, dus we wachten af op de volgende post :P
TronCartermaandag 25 juli 2011 @ 13:03
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Stel dan eens dat de betaling de 3e binnen is bij de verzekeraar, geldt dan weer een dekking vanaf de 3e of heb je dan gewoon de hele maand pech.
Ik zou als je weet dat je te laat betaald even de verzekeraar bellen om na te vragen of en wanneer je dekking volledig is.
#ANONIEMmaandag 25 juli 2011 @ 13:05
TS is gone.
Kapt-Ruigbaardmaandag 25 juli 2011 @ 13:07
Voor mensen zoals TS hebben ze trouwens automatische incasso uitgevonden.
Maanvismaandag 25 juli 2011 @ 13:08
Welke verzekeraar heeft deze problemen?
Kapt-Ruigbaardmaandag 25 juli 2011 @ 13:09
Een of ander tussenpersoon waarvan de naam niet gepost mag worden van muurbloempje
Maanvismaandag 25 juli 2011 @ 13:11
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Een of ander tussenpersoon waarvan de naam niet gepost mag worden van muurbloempje
normaal (bij kleine bedrijfjes) begrijp ik dat wel. verzekeraars vallen daar niet onder.
motorbloempjemaandag 25 juli 2011 @ 13:11
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:08 schreef Maanvis het volgende:
Welke verzekeraar heeft deze problemen?
Dat is niet voor niets weggehaald.
TronCartermaandag 25 juli 2011 @ 13:11
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:08 schreef Maanvis het volgende:
Welke verzekeraar heeft deze problemen?
Een verzekeraar die klanten heeft die op tijd betalen niet snappen.
Klanten, wie wil ze in deze tijd nog!
klusfoobjemaandag 25 juli 2011 @ 14:30
Een spoedbetaling om 14:00 is weinig effectief hoor. Die dingen bklijven dan liggen tot de volgende dag... 12:00 is het omslagpunt que verwerking van die dingen.

Wat dekkingen betreft; zover ik weet is het zo dat als je als verzekerde word geroyeerd ivm wanbetaling, dan is de verzekeraar nog tot 1 maand na dat royement verplicht het goed te dekken.

Ruigbaard springt er wel op als het niet zo is ~O> ;)


maar in ieder geval en dus en hoe het ook zijn moge... een verzekering moet je ALTIJD doen met auto incasso en iid zorgen voro centjes op de bank. Je hebt ze idd een stok gegeven om te slaan nu jij in de veronderstelling bent dat ze moeten dokken.
Kapt-Ruigbaardmaandag 25 juli 2011 @ 14:31
SPRING

Voor 16:30 op een werkdag ingediend dezelfde werkdag verwerkt.
Daarna gaan de banken lekker onderling centjes schuiven en balans e.d. opmaken
klusfoobjemaandag 25 juli 2011 @ 14:48
voor 16:30 ? mmmm, ik zit bij de abn en daar kan ik het om 16:00 echt schudden hoor. Ik krijg er zelfs een melding van.

maar hoe dan ook, premie van een verzekering niet op tijd betalen is echt OLIEDOM! Je moet toch betalen dus laat dat gewoon via een incasso lopen en bij voorkeur gewoon per jaar.
Kapt-Ruigbaardmaandag 25 juli 2011 @ 14:52
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 14:48 schreef klusfoobje het volgende:
voor 16:30 ? mmmm, ik zit bij de abn en daar kan ik het om 16:00 echt schudden hoor. Ik krijg er zelfs een melding van.

Klacht indienen dan bij die dikke de Jager

quote:
Als u de opdracht vóór 16.30 uur bij ons aanlevert en u voldoende saldo op uw rekening hebt, is een binnenlandse betaling binnen maximaal 1,5 uur overgemaakt. Tussen 16.30 en 17.00 worden aangeleverde opdrachten op basis van 'best effort' uitgevoerd. Dit betekent dat wij proberen deze opdrachten nog dezelfde dag te verwerken. Lukt het niet, dan wordt de spoedoverboeking de volgende werkdag vóór 8.00 uur verwerkt. Spoedbetalingen naar andere banken die in het weekend worden ingevoerd en geagendeerd, worden door ons op maandag vóór 08.00 uitgevoerd
.

Bron
klusfoobjemaandag 25 juli 2011 @ 14:59
Apart, toch nog maar es goed naar kijken dan. Nu gebruik ik het zelden maar goed.

Overigens lijkt het me een geautomatiseerd systeem dus warom niet gewoon 24/7 direct verwerken.

Ik kan me niet voorstellen dat er op maandag ochtend iemand ruimschoots voor 8 uur achter zijn desk kruipt om dat spul te verwerken namelijk.
Kapt-Ruigbaardmaandag 25 juli 2011 @ 15:03
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 14:59 schreef klusfoobje het volgende:
Apart, toch nog maar es goed naar kijken dan. Nu gebruik ik het zelden maar goed.

Overigens lijkt het me een geautomatiseerd systeem dus warom niet gewoon 24/7 direct verwerken.

Omdat banken voornamelijk nog met batches werken.
Maargoed, we dwalen af...
Inlognaammaandag 25 juli 2011 @ 15:19
Op welke datum heb je schade gereden?
Kapt-Ruigbaarddinsdag 26 juli 2011 @ 08:27
Update TS?
jochem8dinsdag 26 juli 2011 @ 09:34
TS is gearresteerd en zit inmiddels op Guantanamo Bay :)
Catch_medinsdag 26 juli 2011 @ 12:28
ts has left the building
Ivo1985dinsdag 26 juli 2011 @ 21:35
Nee, de deurwaarder is alvast bij TS langs geweest om het huis leeg te halen omdat TS de rekening niet betaald. Dus TS heeft nu ook geen computer meer.
diedrickzondag 31 juli 2011 @ 16:57
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Betalingsherinneringen zijn wettig gezien niet noodzakelijk.
Normaal gezien niet, maar bij verzekeringen is daar een gerechtelijke uitspraak aan te pas gekomen. Pas na een schriftelijke aanmaning waarin duidelijk gewaarschuwd wordt voor verval van rechten uit de polis kan de maatschappij de dekking van de polis laten vervallen bij non/wanbetaling.
Halconzondag 31 juli 2011 @ 17:49
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:17 schreef marbella-10 het volgende:
Ben ik druk mee bezig.. heb alle maanden geteld en alle maanden zijn betaald!!

Nu heb ik zojuist een mail van hun gekregen en daar staat het volgende in:

Uiteraard bent u geheel vrij om een juridische procedure op te starten. Als u onderstaande gedeelte uit de polisvoorwaarden leest, ziet u dat de dekking bij het uitblijven van de premie per premievervaldatum, ofwel in uw geval per 01-06-2011, is komen te vervallen.

Nu is het geval dat ik de premie in juni heb betaald en de schade in de maand juli is gereden! En deze maand ook gewoon netjes betaald is.
Wat was de premievervaldatum en wanneer heb je betaald?