Fijne dag toegewenstquote:Op maandag 25 juli 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
Nou, niet echt. Ik ben klaarmaken en weg
.
Ja, daarna ben ik OOK niet meer geilquote:Op maandag 25 juli 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
Nou, niet echt. Ik ben klaarmaken en weg
.
en ook wegquote:Op maandag 25 juli 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarna ben ik OOK niet meer geil.
Is het een extreem linkse (volkert) dan is het ook een eenling.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:07 schreef stbabylon het volgende:
HW, je wijnhuis punt maakte ik van het weekend op fb. Ik was zo verbaasd dat iedereen bezig was met die dooie junk ipv een lul in Noorwegen.
Overigens, wat me wel opviel op de fp. Is het een moslim, dan is het de hele islam, is het een extreem rechtse, dan is het een eenling... opvallend...
Zo geschift en geweldadig kom je ze zelden tegen. Zo lang koelbloedig rondlopen en ook niet eens zelfmoord plegen wat je natuurlijk vaak ziet.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Zat vrijdagavond nog naast de eigenaar van mijn stamkroeg, die heeft familie in Noorwegen, vlak bij dat eiland. Op dat moment hadden ze het nog over 4-5 doden, en toen maakte hij zich al zorgen. HIj ging maar naar huis om TV te kijken, die zal er niet geruster bij hebben gezeten.
Ze plegen vaak zelfmoord zodat ze niet tot verantwoording geroepen kunnen worden. Dat die gast dat niet heeft gedaan is inderdaad apart.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo geschift en geweldadig kom je ze zelden tegen. Zo lang koelbloedig rondlopen en ook niet eens zelfmoord plegen wat je natuurlijk vaak ziet.
Ja, het is duidelijk iemand die er heel kil en zakelijk over heeft nagedacht. En dat soort types zijn meestal veel gevaarlijker dan wat gekken die met wat "mazzel" mensen ombrengen zoals die Tristan, die deed maar wat...quote:Op maandag 25 juli 2011 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo geschift en geweldadig kom je ze zelden tegen. Zo lang koelbloedig rondlopen en ook niet eens zelfmoord plegen wat je natuurlijk vaak ziet.
Die gast wilde een podium en dat krijgt hij. De hele wereld kijkt en luistert mee naar wat hij te zeggen heeft. Beter had hij het niet kunnen aanpakken.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze plegen vaak zelfmoord zodat ze niet tot verantwoording geroepen kunnen worden. Dat die gast dat niet heeft gedaan is inderdaan apart.
Tristan was inderdaad ook gek maar ook dat was naar het lijkt geen opwelling maar redelijk goed gepland.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is duidelijk iemand die er heel kil en zakelijk over heeft nagedacht. En dat soort types zijn meestal veel gevaarlijker dan wat gekken die met wat "mazzel" mensen ombrengen zoals die Tristan, die deed maar wat...
Tristan was zo schizofreen als iets, deze kerel lijkt mij vrij goed bij zijn hoofd vergeleken met de gemiddelde killing-spree-psycho.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is duidelijk iemand die er heel kil en zakelijk over heeft nagedacht. En dat soort types zijn meestal veel gevaarlijker dan wat gekken die met wat "mazzel" mensen ombrengen zoals die Tristan, die deed maar wat...
Misschien niet qua aantal slachtoffers, ik denk dat de unabomber wel evenredig gestoord is.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tristan was inderdaad ook gek maar ook dat was naar het lijkt geen opwelling maar redelijk goed gepland.
Alleen deze man is nog veel en veel extremer. Zoals nog nooit eerder gezien denk ik.
Omdat je alleen met burgers echt aandacht krijgt, pak je politieagenten of weet ik het hebben veel mensen "sja, dat is het risico van het vak" Nu kan het iedereen, overal, overkomen...quote:Op maandag 25 juli 2011 10:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien niet qua aantal slachtoffers, ik denk dat de unabomber wel evenredig gestoord is.
Kijk dat je ergens niet mee eens bent ok, maar waarom moeten de onschuldige hiervoor gedood worden.
Ik denk gestoorder. Deze man heeft een zeer lange tijd rond gelopen en zijn slachtoffers in de ogen gekeken. Ze echt koelbloedig afgemaakt. Volgens de verhalen zelfs mensen terug gelokt.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien niet qua aantal slachtoffers, ik denk dat de unabomber wel evenredig gestoord is.
Kijk dat je ergens niet mee eens bent ok, maar waarom moeten de onschuldige hiervoor gedood worden.
Idd, dit is veel zieker. Hij heeft mensen eerst geroepen, kom hierheen, hier ben je veilig, en toen issie gaan knallen....quote:Op maandag 25 juli 2011 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk gestoorder. Deze man heeft een zeer lange tijd rond gelopen en zijn slachtoffers in de ogen gekeken. Ze echt koelbloedig afgemaakt. Volgens de verhalen zelfs mensen terug gelokt.
Dat is echt heel kil en koud.
De unabomber liet een bom af gaan. Redelijk veilig op afstand van je slachtoffers,
Flink gestoord begrijp me niet verkeerd maar wat betreft contact en duur zo anders.
Kan overal waar het druk is gebeuren. Helaasquote:Op maandag 25 juli 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Sja, dat soort plekken heb je overal, dat is zijn punt ook denk ik. Je bent nergens veilig.
De locatie was echt heel goed gekozen inderdaad, geisoleerd en het eiland is zo klein dat ze zich nergens konden verstoppen. En met de aanslag in Oslo als afleiding waardoor iedereen compleet afgeleid was....quote:Op maandag 25 juli 2011 10:38 schreef Godtje het volgende:
Ik moet hem nageven.... hij heeft zijn locatie vrij sterk gekozen.
Voor de politie je kan pakken ben je een tijd verder. Ik moet hem ook nageven dat hij kenneklijk geen inzinking heeft gehad en sterk is door gegaan met zijn plan. Dat maakt het eigenlijk nog veel enger.
Ik geloof er alleen niet zo in dat je en een bom af kan laten gaan en daarna kan gaan knallen met zoveel afstand er tussen als 'amateur'
Maar misschien onderschat ik hem dan nog te veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |