abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99912776

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Regels
• Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
• Dit is een SC.
• Dit is date-topic

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
pi_99912781
FiPo!
pi_99912796
-O-
Kiek um goan!!!!!!!!!!
  maandag 25 juli 2011 @ 10:01:18 #4
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_99912870
Nou, niet echt :P. Ik ben klaarmaken en weg :W.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_99912890
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
Fijne dag toegewenst :)
  maandag 25 juli 2011 @ 10:03:18 #6
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99912912
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
Ja, daarna ben ik OOK niet meer geil :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_99912944
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, daarna ben ik OOK niet meer geil :').
en ook weg :7
pi_99913011
HW, je wijnhuis punt maakte ik van het weekend op fb. Ik was zo verbaasd dat iedereen bezig was met die dooie junk ipv een lul in Noorwegen.

Overigens, wat me wel opviel op de fp. Is het een moslim, dan is het de hele islam, is het een extreem rechtse, dan is het een eenling... opvallend...
pi_99913056
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:07 schreef stbabylon het volgende:
HW, je wijnhuis punt maakte ik van het weekend op fb. Ik was zo verbaasd dat iedereen bezig was met die dooie junk ipv een lul in Noorwegen.

Overigens, wat me wel opviel op de fp. Is het een moslim, dan is het de hele islam, is het een extreem rechtse, dan is het een eenling... opvallend...
Is het een extreem linkse (volkert) dan is het ook een eenling.
En in het geval de moordernaar van Theo van Gogh trouwens ook.

Dus je punt is nog niet heel sterk.
  maandag 25 juli 2011 @ 10:14:33 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99913178
Zat vrijdagavond nog naast de eigenaar van mijn stamkroeg, die heeft familie in Noorwegen, vlak bij dat eiland. Op dat moment hadden ze het nog over 4-5 doden, en toen maakte hij zich al zorgen. HIj ging maar naar huis om TV te kijken, die zal er niet geruster bij hebben gezeten :X.
Get woke, go broke!
pi_99913254
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Zat vrijdagavond nog naast de eigenaar van mijn stamkroeg, die heeft familie in Noorwegen, vlak bij dat eiland. Op dat moment hadden ze het nog over 4-5 doden, en toen maakte hij zich al zorgen. HIj ging maar naar huis om TV te kijken, die zal er niet geruster bij hebben gezeten :X.
Zo geschift en geweldadig kom je ze zelden tegen. Zo lang koelbloedig rondlopen en ook niet eens zelfmoord plegen wat je natuurlijk vaak ziet.
pi_99913345
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:17 schreef Godtje het volgende:

[..]

Zo geschift en geweldadig kom je ze zelden tegen. Zo lang koelbloedig rondlopen en ook niet eens zelfmoord plegen wat je natuurlijk vaak ziet.
Ze plegen vaak zelfmoord zodat ze niet tot verantwoording geroepen kunnen worden. Dat die gast dat niet heeft gedaan is inderdaad apart.

[ Bericht 0% gewijzigd door muhahaha op 25-07-2011 10:27:57 ]
  maandag 25 juli 2011 @ 10:24:33 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99913418
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:17 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ja, het is duidelijk iemand die er heel kil en zakelijk over heeft nagedacht. En dat soort types zijn meestal veel gevaarlijker dan wat gekken die met wat "mazzel" mensen ombrengen zoals die Tristan, die deed maar wat...
Get woke, go broke!
  maandag 25 juli 2011 @ 10:25:19 #14
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_99913440
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:21 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ze plegen vaak zelfmoord zodat ze niet tot verantwoording geroepen kunnen worden. Dat die gast dat niet heeft gedaan is inderdaan apart.
Die gast wilde een podium en dat krijgt hij. De hele wereld kijkt en luistert mee naar wat hij te zeggen heeft. Beter had hij het niet kunnen aanpakken.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_99913512
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, het is duidelijk iemand die er heel kil en zakelijk over heeft nagedacht. En dat soort types zijn meestal veel gevaarlijker dan wat gekken die met wat "mazzel" mensen ombrengen zoals die Tristan, die deed maar wat...
Tristan was inderdaad ook gek maar ook dat was naar het lijkt geen opwelling maar redelijk goed gepland.

Alleen deze man is nog veel en veel extremer. Zoals nog nooit eerder gezien denk ik.
pi_99913528
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tristan was zo schizofreen als iets, deze kerel lijkt mij vrij goed bij zijn hoofd vergeleken met de gemiddelde killing-spree-psycho.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_99913562
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:28 schreef Godtje het volgende:

[..]

Tristan was inderdaad ook gek maar ook dat was naar het lijkt geen opwelling maar redelijk goed gepland.

Alleen deze man is nog veel en veel extremer. Zoals nog nooit eerder gezien denk ik.
Misschien niet qua aantal slachtoffers, ik denk dat de unabomber wel evenredig gestoord is.

Kijk dat je ergens niet mee eens bent ok, maar waarom moeten de onschuldige hiervoor gedood worden.
  maandag 25 juli 2011 @ 10:31:15 #18
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99913584
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:30 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Misschien niet qua aantal slachtoffers, ik denk dat de unabomber wel evenredig gestoord is.

Kijk dat je ergens niet mee eens bent ok, maar waarom moeten de onschuldige hiervoor gedood worden.
Omdat je alleen met burgers echt aandacht krijgt, pak je politieagenten of weet ik het hebben veel mensen "sja, dat is het risico van het vak" Nu kan het iedereen, overal, overkomen...
Get woke, go broke!
pi_99913653
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:30 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik denk gestoorder. Deze man heeft een zeer lange tijd rond gelopen en zijn slachtoffers in de ogen gekeken. Ze echt koelbloedig afgemaakt. Volgens de verhalen zelfs mensen terug gelokt.

Dat is echt heel kil en koud.

De unabomber liet een bom af gaan. Redelijk veilig op afstand van je slachtoffers,
Flink gestoord begrijp me niet verkeerd maar wat betreft contact en duur zo anders.
pi_99913716
Doet me ook denken aan Karsten in 2009. Ik begreep dat de jongeren bij een bepaalde partij hoorde.
  maandag 25 juli 2011 @ 10:36:07 #21
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99913722
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:33 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik denk gestoorder. Deze man heeft een zeer lange tijd rond gelopen en zijn slachtoffers in de ogen gekeken. Ze echt koelbloedig afgemaakt. Volgens de verhalen zelfs mensen terug gelokt.

Dat is echt heel kil en koud.

De unabomber liet een bom af gaan. Redelijk veilig op afstand van je slachtoffers,
Flink gestoord begrijp me niet verkeerd maar wat betreft contact en duur zo anders.
Idd, dit is veel zieker. Hij heeft mensen eerst geroepen, kom hierheen, hier ben je veilig, en toen issie gaan knallen....

Mensen die nog leefden hij is afgemaakt etc....
Get woke, go broke!
pi_99913785
Ik moet hem nageven.... hij heeft zijn locatie vrij sterk gekozen.
Voor de politie je kan pakken ben je een tijd verder. Ik moet hem ook nageven dat hij kenneklijk geen inzinking heeft gehad en sterk is door gegaan met zijn plan. Dat maakt het eigenlijk nog veel enger.

Ik geloof er alleen niet zo in dat je en een bom af kan laten gaan en daarna kan gaan knallen met zoveel afstand er tussen als 'amateur'
Maar misschien onderschat ik hem dan nog te veel.
  maandag 25 juli 2011 @ 10:40:10 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99913810
Sja, dat soort plekken heb je overal, dat is zijn punt ook denk ik. Je bent nergens veilig.
Get woke, go broke!
pi_99913825
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Sja, dat soort plekken heb je overal, dat is zijn punt ook denk ik. Je bent nergens veilig.
Kan overal waar het druk is gebeuren. Helaas :(
  maandag 25 juli 2011 @ 10:41:45 #25
141482 Q.
JurassiQ
pi_99913839
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:38 schreef Godtje het volgende:
Ik moet hem nageven.... hij heeft zijn locatie vrij sterk gekozen.
Voor de politie je kan pakken ben je een tijd verder. Ik moet hem ook nageven dat hij kenneklijk geen inzinking heeft gehad en sterk is door gegaan met zijn plan. Dat maakt het eigenlijk nog veel enger.

Ik geloof er alleen niet zo in dat je en een bom af kan laten gaan en daarna kan gaan knallen met zoveel afstand er tussen als 'amateur'
Maar misschien onderschat ik hem dan nog te veel.
De locatie was echt heel goed gekozen inderdaad, geisoleerd en het eiland is zo klein dat ze zich nergens konden verstoppen. En met de aanslag in Oslo als afleiding waardoor iedereen compleet afgeleid was....
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')