Oh? Die hoorde ik niet genoemd worden tijdens de aftiteling..quote:
http://www.bbc.co.uk/programmes/b006mj59/broadcasts/upcomingquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
Oh? Die hoorde ik niet genoemd worden tijdens de aftiteling..
Vandaag al USA road trip, 19.50 BBC 2 (east coast trip met de Mercedes SLS, Porsche 911 en de Ferrari 458)! Gevolgd door de Manlab Christmas Specialquote:
Goed om te weten!quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/programmes/b006mj59/broadcasts/upcoming
Cool!quote:Op zondag 18 december 2011 02:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Vandaag al USA road trip, 19.50 BBC 2 (east coast trip met de Mercedes SLS, Porsche 911 en de Ferrari 458)! Gevolgd door de Manlab Christmas Special
Da's de nieuwequote:
De Top Gear band!quote:
Dat is een oude? Ik las 28 december een kerstspecial.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:15 schreef qu63 het volgende:
Vanavond is trouwens de Vietnam special weer op tv
BBC2, 20:00!
Weet je het zeker? Je kijkt analoog dus neem ik aan? Dan moet je even gaan zoeken, BBCII zit er nog in, het zit alleen op een andere frequentie.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:59 schreef Quisho het volgende:
Hmm Ziggo heeft BBC2 uit het basispakket gehaald, is nu EuronewsMorgen maar downloaden dan.
BBC2 staat niet meer tussen het lijstje met analoge TV zenders in mijn regio en heb de zender ook niet kunnen vinden met automatisch zoekenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:38 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Je kijkt analoog dus neem ik aan? Dan moet je even gaan zoeken, BBCII zit er nog in, het zit alleen op een andere frequentie.
Zou het kabelabo gelijk opzeggen als ze de BBC er uit halen.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:44 schreef Tankiej het volgende:
[..]
BBC2 staat niet meer tussen het lijstje met analoge TV zenders in mijn regio en heb de zender ook niet kunnen vinden met automatisch zoeken
Gelukkig hebben m'n ouders wel digitale TV + extra zenderpakket
Gast, is dit de eerste keer dat je het programma ziet ofzo?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:31 schreef Sirolf het volgende:
Dat banners ophangen gaat té goed... moet zo vast fout gaan.
[edit]
Zie je wel...
Nee, het is juist zo héérlijk voorspelbaar... maar soms ook weer totaal niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Gast, is dit de eerste keer dat je het programma ziet ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |