Ja natuurlijk vind je het leuk en natuurlijk neuken jullie als konijnen en natuurlijk is het allemaal leuk en lief en aardig. Geniet ervan.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik wacht nog wel even. Maar ik vind het zo leuk als ik bij hem ben, maar ik ben wel geduldig dan maar.
ja is goed hoor haha ja haha want ja haha jij bent een man he haha en ik een vrouw ja haha nou oke gr grquote:Op maandag 25 juli 2011 05:34 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Geef maar een gil tegen die tijd ja?hahaha
Ga door Chloortjequote:Op maandag 25 juli 2011 05:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja natuurlijk vind je het leuk en natuurlijk neuken jullie als konijnen en natuurlijk is het allemaal leuk en lief en aardig. Geniet ervan.
Ruw.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ja is goed hoor haha ja haha want ja haha jij bent een man he haha en ik een vrouw ja haha nou oke gr gr
Zo simpel is het toch. En ik hoef geen kindjes voorlopigquote:Op maandag 25 juli 2011 05:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ja is goed hoor haha ja haha want ja haha jij bent een man he haha en ik een vrouw ja haha nou oke gr gr
Gladste speler van het spel.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:37 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Zo simpel is het toch. En ik hoef geen kindjes voorlopig
Emotionele muur opbouwen alles. Juist jij zou me moeten begrijpen in dit soort dingen.quote:
Ik begrijp het. Hard en koud doen, maar puur verdriet wat daarachter schuilgaat.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Emotionele muur opbouwen alles. Juist jij zou me moeten begrijpen in dit soort dingen.
Haha ja toch, gewoon no string attached enzo haha ja toch simpel.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:37 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Zo simpel is het toch. En ik hoef geen kindjes voorlopig
Tsss, niet alleen neuken hoor.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja natuurlijk vind je het leuk en natuurlijk neuken jullie als konijnen en natuurlijk is het allemaal leuk en lief en aardig. Geniet ervan.
Wij snappen elkaar wel geloof ikquote:Op maandag 25 juli 2011 05:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja toch, gewoon no string attached enzo haha ja toch simpel.
Ja ja, been there, seen it, done that, bought the t-shirt, written the book, made the movie.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tsss, niet alleen neuken hoor.![]()
Zie het zo: Neem jezelf eens in gedachte en kloon jezelf. Je kloon denkt hetzelfde, heeft dezelfde intresses, levensvisie, manier van leven, dromen, ambities als jezelf natuurlijk.
Verander je kloon nu van geslacht.
Gladste pion van het schaakbord.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:39 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Wij snappen elkaar wel geloof ik
Puur verdriet is overdreven, maar zoiets ja.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:38 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Hard en koud doen, maar puur verdriet wat daarachter schuilgaat.
Haha ja toch beter msn uitwisselen facebook dit dat alles, lekker pingen enzo.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:39 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Wij snappen elkaar wel geloof ik
Als je hulp nodig hebt enzo geef maar een gil tegen die tijd ja?quote:Op maandag 25 juli 2011 05:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Puur verdriet is overdreven, maar zoiets ja.
Oh zo modern ben ik niet hoor, Ben nog van de oude school he...datje echt met elkaar praat ook enzo....quote:Op maandag 25 juli 2011 05:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja toch beter msn uitwisselen facebook dit dat alles, lekker pingen enzo.
quote:Op maandag 25 juli 2011 05:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ja, been there, seen it, done that, bought the t-shirt, written the book, made the movie.
The queen want die kan alle kanten opquote:Op maandag 25 juli 2011 05:39 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Gladste pion van het schaakbord.
über-gaylordquote:Op maandag 25 juli 2011 05:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
één Elvis met cape voor je weerzinwekkende post.![]()
Gladste gans van het ganzenbord.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:41 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Oh zo modern ben ik niet hoor, Ben nog van de oude school he...datje echt met elkaar praat ook enzo....
Haha ja toch gewoon simpel jij een man ik een vrouw wat wil je nog meer haha ja tochquote:Op maandag 25 juli 2011 05:40 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt enzo geef maar een gil tegen die tijd ja?hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |