Goedzo meisje!quote:Op maandag 25 juli 2011 05:19 schreef monkyyy het volgende:
Hier staat nog een fles amaretto, te lui om glas en ijs te pakken, dan maar zo uit de fles.
Alcoholist.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:19 schreef monkyyy het volgende:
Hier staat nog een fles amaretto, te lui om glas en ijs te pakken, dan maar zo uit de fles.
Leven was vroeger sowieso ongecompliceerdquote:Op maandag 25 juli 2011 05:20 schreef Chloroform het volgende:
Was ik nog maar 19, toen ik dacht dat liefde moeilijk was terwijl het toen stiekem zo ontzettend ongecompliceerd was.
Ja, dus?quote:
En hoe is het dan op jouw leeftijd van ruim 4 jaar(?) ouder?quote:Op maandag 25 juli 2011 05:20 schreef Chloroform het volgende:
Was ik nog maar 19, toen ik dacht dat liefde moeilijk was terwijl het toen stiekem zo ontzettend ongecompliceerd was.
Dat sowieso mijn broeder. Dat sowieso.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:21 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Leven was vroeger sowieso ongecompliceerd
Gwn leven Huppelmutsstyle.quote:
Samenvatting van huppelmuts.quote:
het ontbijt van fokkers?quote:Op maandag 25 juli 2011 05:22 schreef the_legend_killer het volgende:
ik heb pizza en zo whisky erbij.
bier zuipen fokmeet tieten bloot zoon dumpen smeken om meubels op forum peuken en drank geen werkquote:
Hou op, schei uit man. Samengewoond alles. Dan komen er ineens dingen als 'kinderen krijgen' en 'trouwen' ter sprake.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:21 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
En hoe is het dan op jouw leeftijd van ruim 4 jaar(?) ouder?
Toen was ie gevlogen?quote:Op maandag 25 juli 2011 05:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou op, schei uit man. Samengewoond alles. Dan komen er ineens dingen als 'kinderen krijgen' en 'trouwen' ter sprake.Toen heb ik 'm maar even verteld dat de komende 10 jaar geen kind uit mijn vagina komt.
Zoveel lijk ik erop...quote:Op maandag 25 juli 2011 05:24 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
bier zuipen fokmeet tieten bloot zoon dumpen smeken om meubels op forum peuken en drank geen werk
Jeps.quote:
Ik heb insomnia dus ik zie dit als mijn avondetenquote:Op maandag 25 juli 2011 05:23 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
het ontbijt van fokkers?
Niet erg toch? Of wel? Ik bedoel, zo jong al aan shit als kinderen en trouwen beginnen is niets.quote:
Uiteraard.quote:
Ik lees peuken, maar ben gestopt met roken. Wat doe je me aanquote:Op maandag 25 juli 2011 05:24 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
bier zuipen fokmeet tieten bloot zoon dumpen smeken om meubels op forum peuken en drank geen werk
Ja ach dit dat, hij is 28 dus begrijp wel dat hij aan huisje boompje beestje denkt. Maar toch, wel hard als een lange relatie zo eindigt, ja toch.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:26 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Niet erg toch? Of wel? Ik bedoel, zo jong al aan shit als kinderen en trouwen beginnen is niets.
Snel aan andere dingen denken.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik lees peuken, maar ben gestopt met roken. Wat doe je me aan
Goede samenvatting. Bovendien is ze ontzettend lelijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:24 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
True zusterquote:Op maandag 25 juli 2011 05:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ach dit dat, hij is 28 dus begrijp wel dat hij aan huisje boompje beestje denkt. Maar toch, wel hard als een lange relatie zo eindigt, ja toch.
Deeltjesversnellersquote:Op maandag 25 juli 2011 05:28 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Snel aan andere dingen denken.
HUMBERTO TAN.
VAGINALE DOUCHE.
UITHUWELIJKING.
Mijn pizzaquote:Op maandag 25 juli 2011 05:28 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Snel aan andere dingen denken.
HUMBERTO TAN.
VAGINALE DOUCHE.
UITHUWELIJKING.
zoals je het hier doetquote:Op maandag 25 juli 2011 05:30 schreef monkyyy het volgende:
Nu we het over relaties hebben: Hoe vertel ik aan een 21 jarige jongen die studeert dat ik wil dat hij bij mij in komt wonen?
Ik begrijp het wel van hem dan, op die leeftijd. Maar snap nog meer dat jij de komende tijd geen baby uit hoeft te poepen. Zonde dat hij niet kon wachten dan. Maar ja. Wie heeft mannen nodig.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ach dit dat, hij is 28 dus begrijp wel dat hij aan huisje boompje beestje denkt. Maar toch, wel hard als een lange relatie zo eindigt, ja toch.
Hyvesquote:Op maandag 25 juli 2011 05:30 schreef monkyyy het volgende:
Nu we het over relaties hebben: Hoe vertel ik aan een 21 jarige jongen die studeert dat ik wil dat hij bij mij in komt wonen?
Jij toch?quote:Op maandag 25 juli 2011 05:30 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel van hem dan, op die leeftijd. Maar snap nog meer dat jij de komende tijd geen baby uit hoeft te poepen. Zonde dat hij niet kon wachten dan. Maar ja. Wie heeft mannen nodig.
Zeggen dat je wil dat hij bij jou komt wonen.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:30 schreef monkyyy het volgende:
Hoi, ik wil dat je bij mij in komt wonen. Hier heb je de sleutel.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:30 schreef monkyyy het volgende:
Preciesquote:Op maandag 25 juli 2011 05:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoi, ik wil dat je bij mij in komt wonen. Hier heb je de sleutel.
quote:
Ja, ik ben bang dat ik hem wegjaag uit mijn leven enzo.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:31 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Zeggen dat je wil dat hij bij jou komt wonen.
Precies. Wie heeft vrouwen nodig.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:30 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel van hem dan, op die leeftijd. Maar snap nog meer dat jij de komende tijd geen baby uit hoeft te poepen. Zonde dat hij niet kon wachten dan. Maar ja. Wie heeft mannen nodig.
Hoelang hebje wat met hem?quote:Op maandag 25 juli 2011 05:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ben bang dat ik hem wegjaag uit mijn leven enzo.![]()
3 maanden.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:32 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Hoelang hebje wat met hem?
Niet. Doen.quote:
Ja natuurlijk. Ik heb ook mannen nodig.quote:
Ja, ik wacht nog wel even. Maar ik vind het zo leuk als ik bij hem benquote:
Geef maar een gil tegen die tijd ja?quote:Op maandag 25 juli 2011 05:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik heb ook mannen nodig.
Smooth.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:34 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Geef maar een gil tegen die tijd ja?hahaha
Verstandig...stel dat het echt wat is, hebje toch tijd zatquote:Op maandag 25 juli 2011 05:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik wacht nog wel even. Maar ik vind het zo leuk als ik bij hem ben, maar ik ben wel geduldig dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |