Leg eens rationeel uit wat je denkt dat ik bedoel met: 'Do you feel blame? Are you mad? Uh, do you feel like wolf kabob Roth vantage? Gefrannis booj pooch boo jujube; bear-ramage. Jigiji geeji geeja geeble Google. Begep flagaggle vaggle veditch-waggle bagga?'quote:Op maandag 25 juli 2011 01:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Probeer jij hier te zeggen wat ik denk dat jij hier probeerd te zeggen?
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:10 schreef neilpatrick het volgende:
Wat is een jood achter een fornuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is een jood achter een fornuis?Wat slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is een jood achter een fornuis?Wat zijn twee joden achter een fornuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zijn twee joden achter een fornuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
Niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoe zou 'Sterren dansen op het ijs 1943' eruit hebben gezien?
Jawel hoor. Hoe is het met je poes?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met Cristiano als voornaam
Raichuquote:
Oke :S. Die slaapt nu.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel hoor. Hoe is het met je poes?
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:13 schreef Tronaldo het volgende:
Wat is het beste hotel ter wereld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga mijn best doen:quote:Op maandag 25 juli 2011 01:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Leg eens rationeel uit wat je denkt dat ik bedoel met: 'Do you feel blame? Are you mad? Uh, do you feel like wolf kabob Roth vantage? Gefrannis booj pooch boo jujube; bear-ramage. Jigiji geeji geeja geeble Google. Begep flagaggle vaggle veditch-waggle bagga?'
Shit guys Manson's batteries are dieing againquote:Op maandag 25 juli 2011 01:08 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Ik ken alles van Youtube man. Alles.
Lief.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |