Vertelquote:Op maandag 25 juli 2011 00:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik weet nog wel een leuke (matige) grap voor op een rommelmarkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Oke, omdat de 1e 4 reacties geen grap opleveren zal ik jullie maar even moeten inspireren.
Waarom kon Einstein geen huis bouwen?Waarom moest ik nou weer lachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Oke, omdat de 1e 4 reacties geen grap opleveren zal ik jullie maar even moeten inspireren.
Waarom kon Einstein geen huis bouwen?grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Mijn oprechte excusesquote:Op maandag 25 juli 2011 00:53 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Omdat TS geen topic's kan aanmaken.
Je loopt naar een kleedje toe en koopt bijvoorbeeld een beeldje voor 1 euro.quote:
Te laatquote:Op maandag 25 juli 2011 00:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Je loopt naar een kleedje toe en koopt bijvoorbeeld een beeldje voor 1 euro.
Dan leg je hem op de grond en begint er keihard op te stampen.
Verkoper gelijk van MIJN BEELDJE WAT DOE JE?
Jij dan zo van "maar ik heb hem toch gekocht?"
Aanvaard schat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
Sorry man, je grapje verpest met die gifquote:Op maandag 25 juli 2011 00:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Eipet.quote:
Kan gebeurenquote:Op maandag 25 juli 2011 00:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Sorry man, je grapje verpest met die gif
Ga ik een keer doen!quote:Op maandag 25 juli 2011 00:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is kaal en 3 meter ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dat überhaupt nog bestaatquote:Op maandag 25 juli 2011 00:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Cu2 is overigens nog wel actief:
De laatste 24 uur zijn er 2 foto's toegevoegd, 2 mailtjes verstuurd en 10 karma uitgedeeld.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:57 schreef neilpatrick het volgende:
het is kaal en 8 meter lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is kaal en 3 meter ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ik in huilen uitbarst, alleen al bij het idee dat beeldje op de grond te gaan gooien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:58 schreef LudoSanders het volgende:
Weet je hoe hoog het hondje van Hitler sprong?Snap m nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
Weet je hoe hoog het hondje van Hitler sprong?HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:59 schreef Beach het volgende:
Waarom deden de Joden niet mee aan WO2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je hoe hoog het hondje van Hitler sprong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met Cristiano als voornaam
Weet je hoe hoog het hondje van Hitler sprong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Weet je hoe hoog het hondje van Hitler sprong?In real life was die toch leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr
Tsja, dat zal ze later die avond wel gedaan hebben.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:59 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
En ik maar wachten tot ze die top omlaag trekt om die mannen af te leiden.
Doe jij dat ook wel eens?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tsja, dat zal ze later die avond wel gedaan hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met Cristiano als voornaam
OOOH ZO! nu begrijp ik m!quote:Op maandag 25 juli 2011 01:02 schreef Chloroform het volgende:
De tering, DOE EENS DE HITLERGROET JONGENS. Nou zo hoog sprong die hond dus.
James Hond?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
Weet je hoe de hond van James Bond heet?
James hond?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
Dat zou alleen zo zijn als iedereen de hitlergroet even hoog zou doen, iets wat nooit het geval zal zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:02 schreef Chloroform het volgende:
De tering, DOE EENS DE HITLERGROET JONGENS. Nou zo hoog sprong die hond dus.
Hij had geen hond.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Paul Mc-kaartnie.quote:
Pftoe!quote:Op maandag 25 juli 2011 01:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat zou alleen zo zijn als iedereen de hitlergroet even hoog zou doen, iets wat nooit het geval zal zijn.
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:03 schreef neilpatrick het volgende:
Waarom moet je een turk niet langer dan 3 minuten in een kliko houden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:03 schreef Chloroform het volgende:
Hoe haal je een neger uit een boom?RACISTISCHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WEGHALEN DEZE MOP
WEGHALEN DEZE GOOGLEken alle leters uit mijn hoofd doe ook feesten en partijen bel maar
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:04 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
RACISTISCH
WEGHALEN DEZE MOP
WEGHALEN DEZE GOOGLE
Rustig maar, vriend.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:04 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
RACISTISCH
WEGHALEN DEZE MOP
WEGHALEN DEZE GOOGLE
Hij was toch leuk?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
Zullen we de grappen een beetje leuk houden.
Moppen zijn nooit leuk, man.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
Mag ik er nog 1tje doen?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
Daarom ook "een beetje".quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat is het verschil tussen een neger en een emmer met stront?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft nietquote:Op maandag 25 juli 2011 01:05 schreef Chloroform het volgende:
Ik weet alleen maar racistische grappen.
Naar mens.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:05 schreef Chloroform het volgende:
Ik weet alleen maar racistische grappen.
Niet zo doen eh. Ik ben vandaag trouwens door je hometown gereden. Leuk he.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:06 schreef neilpatrick het volgende:
Wat krijg je als je een octopus met een negert kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrtelquote:Op maandag 25 juli 2011 01:06 schreef LudoSanders het volgende:
Weten jullie wat het lievelingseten van Dutroux was!!?!?!
Macaroni.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:06 schreef LudoSanders het volgende:
Sorryquote:Op maandag 25 juli 2011 01:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Snap je deze grap nu ook al niet?
quote:
Annekoeken en Wenteleefjes.quote:
Wentelteefjes.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:06 schreef LudoSanders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met Cristiano als voornaam
Graag.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zal ik hem nog voor je uitleggen?
Had getoeterd. ps ik ben die boy uit die ripvideo nietquote:Op maandag 25 juli 2011 01:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet zo doen eh. Ik ben vandaag trouwens door je hometown gereden. Leuk he.
Do you feel blame? Are you mad? Uh, do you feel like wolf kabob Roth vantage? Gefrannis booj pooch boo jujube; bear-ramage. Jigiji geeji geeja geeble Google. Begep flagaggle vaggle veditch-waggle bagga?quote:
Graag.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zal ik hem nog voor je uitleggen?
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Do you feel blame? Are you mad? Uh, do you feel like wolf kabob Roth vantage? Gefrannis booj pooch boo jujube; bear-ramage. Jigiji geeji geeja geeble Google. Begep flagaggle vaggle veditch-waggle bagga?
Probeer jij hier te zeggen wat ik denk dat jij hier probeerd te zeggen?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Do you feel blame? Are you mad? Uh, do you feel like wolf kabob Roth vantage? Gefrannis booj pooch boo jujube; bear-ramage. Jigiji geeji geeja geeble Google. Begep flagaggle vaggle veditch-waggle bagga?
Negers komen niet bij de kassaquote:
Weten we toch.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:08 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Had getoeterd. ps ik ben die boy uit die ripvideo nietmensen die dat denken en ja ik lees alles mannetjes overal gr
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:09 schreef neilpatrick het volgende:
Wat is het rijkste land ter wereld?Rwanda is op dit moment 1 van de welvarendste landen van Midden-Afrika. (zonder oorlog dus) In de jaren 90 klopte hij nog wel, maar pas je mop voortaan aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr
Maar nog lang niet het rijkst van de wereldquote:Op maandag 25 juli 2011 01:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Rwanda is op dit moment 1 van de welvarendste landen van Midden-Afrika. In de jaren 90 klopte hij nog wel, maar pas je mop voortaan aan.
Leg eens rationeel uit wat je denkt dat ik bedoel met: 'Do you feel blame? Are you mad? Uh, do you feel like wolf kabob Roth vantage? Gefrannis booj pooch boo jujube; bear-ramage. Jigiji geeji geeja geeble Google. Begep flagaggle vaggle veditch-waggle bagga?'quote:Op maandag 25 juli 2011 01:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Probeer jij hier te zeggen wat ik denk dat jij hier probeerd te zeggen?
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:10 schreef neilpatrick het volgende:
Wat is een jood achter een fornuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is een jood achter een fornuis?Wat slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is een jood achter een fornuis?Wat zijn twee joden achter een fornuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zijn twee joden achter een fornuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoe zou 'Sterren dansen op het ijs 1943' eruit hebben gezien?
Jawel hoor. Hoe is het met je poes?quote:
Raichuquote:
Oke :S. Die slaapt nu.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel hoor. Hoe is het met je poes?
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:13 schreef Tronaldo het volgende:
Wat is het beste hotel ter wereld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga mijn best doen:quote:Op maandag 25 juli 2011 01:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Leg eens rationeel uit wat je denkt dat ik bedoel met: 'Do you feel blame? Are you mad? Uh, do you feel like wolf kabob Roth vantage? Gefrannis booj pooch boo jujube; bear-ramage. Jigiji geeji geeja geeble Google. Begep flagaggle vaggle veditch-waggle bagga?'
Shit guys Manson's batteries are dieing againquote:Op maandag 25 juli 2011 01:08 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Ik ken alles van Youtube man. Alles.
Lief.quote:
Ikquote:Op maandag 25 juli 2011 01:14 schreef Chloroform het volgende:
Hey trouwens, ik heb naaktpics van LudoSanders. Wie wilt?
Tot hij opeens je vloerkleed onderkotst.quote:
Heeft ie ook zo'n lichaam als in die pic in het vorige topic?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:14 schreef Chloroform het volgende:
Hard, stuur mij.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:14 schreef Chloroform het volgende:
Ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:14 schreef Chloroform het volgende:
Onjuist.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Het is trouwens wie wil niet wie wilt
Nee.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Nee.quote:
Ik geloof niet dat hij een vagina heeft! Pic van zijn vagina met mijn username erop!quote:
Blue eyes white dragonquote:Op maandag 25 juli 2011 01:17 schreef aight1 het volgende:
Mensen die beweren dat Yu-Gi-Oh net zoveel jeugdsentiment is als Pokémon.
onzichtbaarquote:Op maandag 25 juli 2011 01:17 schreef napoleonfour het volgende:
Wat is een neger in een donkere kamer?
Ik heb ooit een usernote dankzij jou gehad.quote:
vliegend kunstgebit man.quote:
Wat dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:18 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ik heb ooit een usernote dankzij jou gehad.![]()
Nikkers zeggen in plaats van roetmoppen.quote:
Ik noemde jou ooit 'kanker' neger. en daar kreeg ik een note voor.quote:
Je zou het deels goed kunnen maken met pics van al die natte t-shirtjesquote:Op maandag 25 juli 2011 01:19 schreef Chloroform het volgende:
Nee, even serieus jongens. Ik heb helemaal geen pics van Ludo.
Zucht. Nee. Echt niet. Wie wil is spreektaal en informeel. Wie wilt is formeel.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:20 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Nikkers zeggen in plaats van roetmoppen.
wie wilt is voor debielenquote:Op maandag 25 juli 2011 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zucht. Nee. Echt niet. Wie wil is spreektaal en informeel. Wie wilt is formeel.
Waarom doe je dat dan ook.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:20 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ik noemde jou ooit 'kanker' neger. en daar kreeg ik een note voor.
En debielen lezen geen boeken, wat is je punt?quote:
Neger, neger, schoorsteenveger!quote:Op maandag 25 juli 2011 01:20 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Nikkers zeggen in plaats van roetmoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Geen idee. Er is iets mis met mijn hersenen. Ik heb het discrimineer ziekte.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Neger, neger, schoorsteenveger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Dat het stom klinktquote:Op maandag 25 juli 2011 01:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En debielen lezen geen boeken, wat is je punt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Zou kunnen. Maar nee.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je zou het deels goed kunnen maken met pics van al die natte t-shirtjes
Dat is geen ziekte hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 01:21 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Geen idee. Er is iets mis met mijn hersenen. Ik heb het discrimineer ziekte.
Karma.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:21 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Geen idee. Er is iets mis met mijn hersenen. Ik heb het discrimineer ziekte.
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat dat wederzijds is.quote:
Sluit maar aan in de rij.quote:
Dude, heb je serieus CU2?quote:
Dudeeee, jij dus ookquote:Op maandag 25 juli 2011 01:24 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Dude, heb je serieus CU2?__________________!
I put mah balls in yo mouth?quote:
Nu op ComedyCentral, geniale aflevering van SPquote:
Ik niet nee.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dudeeee, jij dus ook______________!
Oh weenie nooit CU2 gehad.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Op CU2 zijn in de afgelopen 24 uur 10 karma's uitgedeeld! BOTS!
Dubstep!quote:Op maandag 25 juli 2011 01:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Laatste nachtje dat ik alleen thuis ben.
Catatonic Overload vol door mijn speakers.
Why?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:26 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb ooit eens een ban op CU2 gehad.
Jong, vuillak!quote:
Wat dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:26 schreef LudoSanders het volgende:
Had je de vragenlijst verkeeerd ingevuld?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:26 schreef LudoSanders het volgende:
Dit ga ik even in mijn dagboek schrijven, brb.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit ga ik even in mijn dagboek schrijven, brb.
Gekke plaatjes. Maar die periode ligt ver achter mij, dat was de 'dark side'.quote:
Hoe noem je al die plaatjes die je me loopt te pm'en dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gekke plaatjes. Maar die periode ligt ver achter mij, dat was de 'dark side'.
Omdat het nog maar half twee isquote:
Wat? Ik was serieus. Mijlpaal in mijn leven dit moment, wat ga je haten.quote:
Maar dat dubstep klinkt soms wel ok, maar je kan er echt helemaal niks mee. WTF moet je ermee doen als je op een feest bent?quote:
Sorry.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat? Ik was serieus. Mijlpaal in mijn leven dit moment, wat ga je haten.
Ondeugend?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe noem je al die plaatjes die je me loopt te pm'en dan?
Oke even noteren in Chloroform.txt dit.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit ga ik even in mijn dagboek schrijven, brb.
Voor jou heb ik tot nu toe nog geen care.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:28 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Sorry.Ik vind je ook wel lief hoor.
pitten.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maar dat dubstep klinkt soms wel ok, maar je kan er echt helemaal niks mee. WTF moet je ermee doen als je op een feest bent?
Als je die leuke foto's post krijg je meerdere mijlpalen figuurlijk en deels letterlijkquote:Op maandag 25 juli 2011 01:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat? Ik was serieus. Mijlpaal in mijn leven dit moment, wat ga je haten.
Ik heb geen ballen.quote:
Ik luister alleen dubstep achter mn pcquote:Op maandag 25 juli 2011 01:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maar dat dubstep klinkt soms wel ok, maar je kan er echt helemaal niks mee. WTF moet je ermee doen als je op een feest bent?
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:29 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Oke even noteren in Chloroform.txt dit.
Dubstep feestjes zijn anders altijd heel vet hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 01:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dubstep feestjes zijn anders altijd heel vet hoor
hoe is het flippert?quote:
Ik voel mij gepasseerd.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:30 schreef aight1 het volgende:
Chloroform was mijn nr1 fokvriendje deze week.
Awesome. Eindelijk iemands vriendje.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:30 schreef aight1 het volgende:
Chloroform was mijn nr1 fokvriendje deze week.
Ik zal dat wel nooit begrijpen.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dubstep feestjes zijn anders altijd heel vet hoor
Bff.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Awesome. Eindelijk iemands vriendje.
bagger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |