Mag ik er nog 1tje doen?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
Zullen we de grappen een beetje leuk houden.
Daarom ook "een beetje".quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat is het verschil tussen een neger en een emmer met stront?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
Geeft nietquote:Op maandag 25 juli 2011 01:05 schreef Chloroform het volgende:
Ik weet alleen maar racistische grappen.
Naar mens.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:05 schreef Chloroform het volgende:
Ik weet alleen maar racistische grappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo doen eh. Ik ben vandaag trouwens door je hometown gereden. Leuk he.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:06 schreef neilpatrick het volgende:
Wat krijg je als je een octopus met een negert kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
Vrtelquote:Op maandag 25 juli 2011 01:06 schreef LudoSanders het volgende:
Weten jullie wat het lievelingseten van Dutroux was!!?!?!
Macaroni.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:06 schreef LudoSanders het volgende:
Sorryquote:Op maandag 25 juli 2011 01:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Snap je deze grap nu ook al niet?
quote:
Annekoeken en Wenteleefjes.quote:
Wentelteefjes.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:06 schreef LudoSanders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met Cristiano als voornaam
Graag.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zal ik hem nog voor je uitleggen?
Had getoeterd. ps ik ben die boy uit die ripvideo nietquote:Op maandag 25 juli 2011 01:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet zo doen eh. Ik ben vandaag trouwens door je hometown gereden. Leuk he.
Do you feel blame? Are you mad? Uh, do you feel like wolf kabob Roth vantage? Gefrannis booj pooch boo jujube; bear-ramage. Jigiji geeji geeja geeble Google. Begep flagaggle vaggle veditch-waggle bagga?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zal ik hem nog voor je uitleggen?
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Do you feel blame? Are you mad? Uh, do you feel like wolf kabob Roth vantage? Gefrannis booj pooch boo jujube; bear-ramage. Jigiji geeji geeja geeble Google. Begep flagaggle vaggle veditch-waggle bagga?
Probeer jij hier te zeggen wat ik denk dat jij hier probeerd te zeggen?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Do you feel blame? Are you mad? Uh, do you feel like wolf kabob Roth vantage? Gefrannis booj pooch boo jujube; bear-ramage. Jigiji geeji geeja geeble Google. Begep flagaggle vaggle veditch-waggle bagga?
Negers komen niet bij de kassaquote:
Weten we toch.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:08 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Had getoeterd. ps ik ben die boy uit die ripvideo nietmensen die dat denken en ja ik lees alles mannetjes overal gr
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:09 schreef neilpatrick het volgende:
Wat is het rijkste land ter wereld?Rwanda is op dit moment 1 van de welvarendste landen van Midden-Afrika. (zonder oorlog dus) In de jaren 90 klopte hij nog wel, maar pas je mop voortaan aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr
Maar nog lang niet het rijkst van de wereldquote:Op maandag 25 juli 2011 01:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Rwanda is op dit moment 1 van de welvarendste landen van Midden-Afrika. In de jaren 90 klopte hij nog wel, maar pas je mop voortaan aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |