Boekenquote:Op maandag 25 juli 2011 00:35 schreef Chloroform het volgende:
Als jullie kansloze idioten nog op zoek zijn naar een leuk, vermakelijk boek moeten jullie Everything Is Illuminated van Jonathan Safran Foer lezen.
gr gr
Ja toch. ELaIC ook gelezen?quote:
Achterlijke cultuurhatende presidenten.quote:
quote:
quote:
Behalve de koran natuurlijkquote:Op maandag 25 juli 2011 00:37 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Achterlijke cultuurhatende presidenten.
Ik ben geen kansloze idioot.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:35 schreef Chloroform het volgende:
Als jullie kansloze idioten nog op zoek zijn naar een leuk, vermakelijk boek moeten jullie Everything Is Illuminated van Jonathan Safran Foer lezen.
gr gr
Maar wel op zoek naar een leuk, vermakelijk boek? Want ook dan moet je die lezen.quote:
nop, wel Alles is verlicht en Dieren eten.quote:
Neequote:Op maandag 25 juli 2011 00:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ben ik nu dom omdat ik nooit boeken lees?
Nee hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 00:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Als je daarmee doelt op studieboeken wel ja.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ja alleen dat wordt ook steeds minderquote:Op maandag 25 juli 2011 00:39 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Als je daarmee doelt op studieboeken wel ja.
Als het om literatuur gaat is mijn antwoord nee.
JSF in het Nederlands lezen.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nop, wel Alles is verlicht en Dieren eten.
Ik heb hier nog een hele hoop boeken om te lezen. Ben ik nog wel even zoet mee, denk ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar wel op zoek naar een leuk, vermakelijk boek? Want ook dan moet je die lezen.
Shift + enter toch?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:40 schreef monkyyy het volgende:
Kut facebook, met hun enter = bericht posten. Ik erger me bont en blauw aan dat gebeuren, waarom ben ik eraan begonnen.
Ik ben ook sinds kort begonnen en dat is mij ook al eens overkomen.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:40 schreef monkyyy het volgende:
Kut facebook, met hun enter = bericht posten. Ik erger me bont en blauw aan dat gebeuren, waarom ben ik eraan begonnen.
Kom op Twitter.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:40 schreef monkyyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |