DFRNT jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 04:34 schreef TripleP het volgende:
DEZE TOPICREEKS
Ik hoef alleen maar 10 topics door te scrollen (terwijl mijn laptop sterft en alles dus jaren duurt (WHO GIVES A SHIT ABOUT SLEEPING)) om de naam te vinden waarnaar ik opzoek was.
DFRNT
De stereoinstallatie die op mijn laptop viel waardoor de hardeschijf vervangen moest worden en ik nog steeds opzoek ben naar sommige muziek
Móet in de OP.quote:Dubstep - The curse that makes speakers want to commit suicide.
There have been reports of around 10 million speakers who have commited suicide.
Some jumped of the balcony of their own homes.
Some filled their bathtub with water and drowned themselves.
Eyewitnesses say they heard almost every speaker shout "This music is killing me, end it now"
before they plunged to their death.
Guiltyquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:00 schreef TripleP het volgende:
http://thebigupmagazine.c(...)h-mix-and-interview/
Omdat we allemaal stiekem een beetje verliefd op die fella zijn.
Wow, ik zie al meteen een aantal van m'n favorieten staan... Thanks, meteen aan't downloaden. Heerlijk dit!quote:
Zo'n zieke remix, nice!quote:
Ligt het nou aan mij of aan mijn geluidsinstallatie, dat ik deze track zwaar kut vind?quote:
Nee, ik denk toch dat m'n speakers zijn, ik zat net met FL Studio en Massive te prutsen en ik kon niet eens een fatsoenlijke sub-bass d'r uit krijgen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:46 schreef TripleP het volgende:
En anders mag je het gerust ruk vinden.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:01 schreef Moos. het volgende:
[..]
Nee, ik denk toch dat m'n speakers zijn, ik zat net met FL Studio en Massive te prutsen en ik kon niet eens een fatsoenlijke sub-bass d'r uit krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |