ik vind het een goed topicquote:
Je kunt altijd nog je Marokkaanse gerechten delen in een ander topic!quote:
Hmm niet dus, hij is gesloten. Erg jammer. Ik dacht dat ik in het ONZIN gedeelte zat. Helaas heeft een overijverige Fok! moderator een stok in zijn/haar reet zitten. What else is new.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:15 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog je Marokkaanse gerechten delen in een ander topic!
Niet mijn broertje, iemands anders zusje. Ik dacht dat we hier zusjes postten.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:18 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je broertje heeft een sexchange gedaan?
dus dat ben jij?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet mijn broertje, iemands anders zusje. Ik dacht dat we hier zusjes postten.
je bent een beetje te jong voor mij maar wel een leuk koppie, klop over 5 jaar nog maar eens aan..quote:
Wat voor gevoel geeft dat nou dat je het gemiddelde IQ van de menselijke soort omlaag brengt met je unter-genen?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:24 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je bent een beetje te jong voor mij maar wel een leuk koppie, klop over 5 jaar nog maar eens aan..
nogmaals, over 5 jaar, please.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat voor gevoel geeft dat nou dat je het gemiddelde IQ van de menselijke soort omlaag brengt met je unter-genen?
too much kfc huh?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik en m'n zusje kickin' in the back seat.
[ afbeelding ]
Geilquote:
Het is 'mijn zusje en ik'quote:Op zondag 24 juli 2011 21:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik en m'n zusje kickin' in the back seat.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |