Ik denk dat een Sgt1 niet zo snel tot regimentscommandant wordt gemaaktquote:Op zondag 24 juli 2011 19:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Echter embleem lijkt erg veel op dat wat ik dacht dat het was
De wereld zijn de wonderen nog niet uitquote:Op zondag 24 juli 2011 20:07 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik denk dat een Sgt1 niet zo snel tot regimentscommandant wordt gemaakt
Niet weg moeten doen? Als functionaris zat ik altijd met mijn neus op alles wat door defensie weg werd gedaan, denk dan aan alles wat overtijd is: medicijnen, verband etc, ik nam dat allemaal mee naar huis, maar de noodrantsoenen hebben we allemaal opgegeten.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Had je niet weg moeten doen, nu kan je daar aardig wat geld voor krijgen
Dus je weet ook dat die "uiterste houdsbaarheids datum" héél ruim genomen kan wordenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:11 schreef Clan het volgende:
[..]
Niet weg moeten doen? Als functionaris zat ik altijd met mijn neus op alles wat door defensie weg werd gedaan, denk dan aan alles wat overtijd is: medicijnen, verband etc, ik nam dat allemaal mee naar huis, maar de noodrantsoenen hebben we allemaal opgegeten.
Jazeker, zolang ze in blik zitten kan je ze wel 100 jaar bewaren.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus je weet ook dat die "uiterste houdsbaarheids datum" héél ruim genomen kan worden
En warm bier.quote:
Ook weer wakker!quote:
En dat allemaal dankzij een Franse legerkok...quote:Op zondag 24 juli 2011 20:14 schreef Clan het volgende:
[..]
Jazeker, zolang ze in blik zitten kan je ze wel 100 jaar bewaren.
Deels. En nu is het tijd voor een double whopper.quote:
Wij hebben ouderwetsch chinees gehaaldquote:Op zondag 24 juli 2011 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deels. En nu is het tijd voor een double whopper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |