Die is cutequote:Op maandag 8 augustus 2011 02:26 schreef wc-eendjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Weegschaal gekocht bij de Action! Waren in meerdere kleuren geloof ik.
6 a 7 euro
Oh ok thanks, ik ga deze week weer eens kijken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:41 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Nee. een gipsen beeldje van een dame met een knot op haar hoofd in lotushouding...
Oh die mand is er ook in het zwart, ik ga kieken deze weekquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Flexibele mand gekocht, digitale weegschaal en Paas-M&M's
Zo, morgen maar weer op naar de action......quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schattig doosje om cadeau te doen (al zullen de geurtjes wel niks zijn).![]()
1.79ct
Het is wel voor mannen trouwens, mocht je er niet gelet op hebben, of juist welquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:29 schreef soapie het volgende:
[..]
Zo, morgen maar weer op naar de action......
Ik heb een lichtblauwe, ik moest natuurlijk weer de onderste van de stapelquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die mand is er ook in het zwart, ik ga kieken deze week
Had het gezien...... Altijd leuk als kadootje!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is wel voor mannen trouwens, mocht je er niet gelet op hebben, of juist wel
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een lichtblauwe, ik moest natuurlijk weer de onderste van de stapel![]()
Hij ruikt wel ehm bijzonder.
Ja ziet er erg leuk uit!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:43 schreef soapie het volgende:
[..]
Had het gezien...... Altijd leuk als kadootje!!!
Ik zag ze vandaag ook liggen. ze vielen me op omdat ze er ook waren met een fluo roze montuurquote:
Die zijn leuk zeg voor maar 1.98quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie nu net op de website bij de 100 nieuwste artikelen deze dvd's"
[ afbeelding ]
Die middelste gaat over serial killers lijkt me, die zou ik wel willen
Ben ik net naar de Action geweest, ben ik de hoofdlamp vergetenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie bij de Belgen deze hoofdlamp voor 1,79
Die komt dan vermoedelijk aankomende week bij ons in de aanbieding?
[ afbeelding ]
Hilarisch dingMaar lijkt me vet handig voor een donkere kast, kelder, zolder of berging
Heeft wel 7 led-lampjes nodig als ze op zijn (inbegrepen voor nu, staat er), geen idee wat die kosten...
Wel lekker op tijd, grijp je ook niet mis.quote:
Was het zo erg? Dat het verboden moest worden?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een action-verbod
De komende maand niks kopen daar
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:27 schreef rac het volgende:
[..]
Was het zo erg? Dat het verboden moest worden?
Ga je toch naar de Ikeaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tijdelijk he![]()
Mijn vriendje vond dat ik wel heel vaak naar de action ging en thuis kwam met te veel prutsels
Want als je ze nodig hebt, kun je ze nergens vindenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel lekker op tijd, grijp je ook niet mis.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |