Die van Onyx? Zijn in de aanbieding deze week, zal ze es proberen dan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, die zijn prima. Ik heb die losse zakjes.
Zo ziet het er ook uit ja.....quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het ook niks. Alsof het al 4 maanden in de winkel op je ligt te wachten.
Nou moet ik alsnog naar de action, voor restpootjes, een springvorm en bakpapierquote:
ook weer eens inslaan, is vet handig met die scouting kampenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie bij de Belgen deze hoofdlamp voor 1,79
Die komt dan vermoedelijk aankomende week bij ons in de aanbieding?
[ afbeelding ]
Hilarisch dingMaar lijkt me vet handig voor een donkere kast, kelder, zolder of berging
Heeft wel 7 led-lampjes nodig als ze op zijn (inbegrepen voor nu, staat er), geen idee wat die kosten...
Was jij niet bij de World Jamboree?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ook weer eens inslaan, is vet handig met die scouting kampen
Best te doen hoor.quote:
quote:
I wish, maar over 4 jaar er wel bij in japan! tenminste daar heb ik mijn zinnen op gezet..quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:03 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Was jij niet bij de World Jamboree?
Die bevalt me ook wel, binnenkort eens kijkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:26 schreef wc-eendjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Weegschaal gekocht bij de Action! Waren in meerdere kleuren geloof ik.
6 a 7 euro
Nee. een gipsen beeldje van een dame met een knot op haar hoofd in lotushouding...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee zo'n dikke "Boeddha"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |