quote:Op zondag 24 juli 2011 19:00 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Geweldige aanbieding die meteen overal uitverkocht zal zijn gezien het prachtige weer nu en de komende dagen.
Nice! Ik speel het niet echt vaak meer maar voor dat geld ga ik ze wel aanschaffen.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:04 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Misschien staat het al ergens in dit topic maar ze hebben diverse uitbreidingen voor catan. Staan op de site onder 100 nieuwste artikelen.
Ik heb ze zaterdag aangeschaft!quote:Op maandag 25 juli 2011 12:04 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Misschien staat het al ergens in dit topic maar ze hebben diverse uitbreidingen voor catan. Staan op de site onder 100 nieuwste artikelen.
Ik zag hetquote:Op maandag 25 juli 2011 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ze zaterdag aangeschaft!6 Stuks voor minder dan 20 euro
quote:Op maandag 25 juli 2011 13:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zag het
OT: verkoopt de Action ook MP3-spelers?
Dankquote:Op maandag 25 juli 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel radiootjes, MP3 spelers weet ik niet eigenlijkZal vanmiddag eens voor je kijken
Ik heb ze aan mijn laptop hangen en ik vind dat er goed geluid uit komt.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:24 schreef eenleukenaam het volgende:
Die rubberen boxjes voor mp3spelers die een tijdje terug in de aanbieding waren, zijn die nou wel wat of niet? Ik wil een beetje fatsoenlijk muziek kunnen spelen op m'n vakantie en dit leek me wel een uitkomst, mits er redelijk geluid uitkomt (ik bedoel, ze zijn wel 7 euro, dat is véél naar Action maatstaf)
Goede zaak.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:50 schreef Syrena het volgende:
De restpootjes staan bij de 100 nieuwste artikelen
Ik ga er niet mee op expeditie naar de Everest, en met ¤30,- had ik nog over de goedkoopste daar. Voor dat zelfde geld kun je er ook meerder kopen bij de Action kopen, wat ik ook ga doen. Als het snel slijt heb ik tenminste nog nieuwe.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:18 schreef GimmeGore het volgende:
Maar ja, is het dan ook van dezelfde kwaliteit als bij de Bever?
Niemand?
weet iemand welke oordopjes van de action beetje goeie kwaliteit zijn?
Ik heb nu die van 1,70, maar daar komt me een klote geluid uit
het is alleen om te sporten, verder heb ik een koptelefoon van Sennheiser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |