LA Noire ruilen tegen Mortal Kombat?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:07 schreef Laser. het volgende:
Ook niet de games die ik zou willen spelen. Ik heb je topic ook gezien.
Dat ben ik ook helemaal met je eens!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Allright nvm then. Ik ga niet meer dan 50% van de huidige nieuwwaarde betalen voor spellen waarvoor over een maand of 2-3 opvolgers voor uitkomen.
succes met de verkoop iig
Sure, bron: Budgetgamingquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:14 schreef Laser. het volgende:
[..]
Dat ben ik ook helemaal met je eens!Heb je een bron voor me waar je kijkt? Misschien dat ik dan nog op je bod terug kom, als je natuurlijk nog interesse hebt.
Thanks!
PM gestuurd!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:31 schreef Laser. het volgende:
Alright, thanks! Voor 25 incl mag je beide overnemen. Stuur maar een PM bij interesse!
En imiddels ontvangen! Cheers!quote:
Ja het is de Game of the Year edition, platinum. LA Noire is op dit moment nog niet vrij. Alice kun je ook overnemen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:29 schreef Uchiha1911 het volgende:
Indien The Elder Scrolls de GOTY editie is wil ik 'm wel hebben!
Edit: Als L.A. Noire nog vrij komt wil ik L.A. Noire en Alice ook wel hebben <3
Alright, ik stuur je een PM.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:59 schreef Illusionati het volgende:
20,- Incl. geboden voor Assasins Creed 2 en Brotherhood!
Yup! Graag PM terug zodra het geld is overgemaakt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:20 schreef knight18 het volgende:
je rekeningnummer zit in de pm? dan maak ik vanavond het geld voor la noire over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |