abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99900202
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Tsja...ik moet er niet aan denken dat ik op een volledig blanke school zou hebben gezeten met allemaal kakkers bijvoorbeeld. Geef mij maar een goede mix van nationaliteiten. Vind ik persoonlijk veel interessanter. En ik heb wel problemen gehad met marrokkanen bijvoorbeeld (niet in Amsterdam), maar dat is het dan ook. Van de andere, wat is het, 149 nationaliteiten die in Nederland wonen heb ik nog nooit last gehad. Maargoed andere mensen denken er idd misschien anders over. Ik heb zelf nooit problemen met een metro vol allochtonen.
Oh, dus je hebt ook problemen gehad. Met "the usual suspects" uiteraard. Wie niet, vraag ik me dan af? Je moet wel echt in een hutje op de hei in Drente ofzo wonen om nog nooit problemen met die lui gehad te hebben. En dan vragen mensen zich af waarom er zoveel PVV gestemd wordt.

M'n ex was echt zo'n GL-wichtje. De mond vol van hoe geweldig het is in NL met al die kleurtjes. Maar zelf durft ze de metro niet eens in, bang als ze is voor al die boos kijkende allochtonen. Hypocriet tot op het bot, ben blij dat ik van haar af ben.
pi_99900240
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:55 schreef SnieSnaSnuifie het volgende:

M'n ex was echt zo'n GL-wichtje. De mond vol van hoe geweldig het is in NL met al die kleurtjes. Maar zelf durft ze de metro niet eens in, bang als ze is voor al die boos kijkende allochtonen. Hypocriet tot op het bot, ben blij dat ik van haar af ben.
:o
  zondag 24 juli 2011 @ 22:56:47 #203
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99900253
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:51 schreef Gulo het volgende:

[..]

Ik ben zelf een fel tegenstander van kolonisatie, dus juich medestanders in dezen in principe altijd toe, maar je hebt wel gelijk wanneer je de hypocrisie hier van aankaart. (als is kolonisatie en immigratie niet hetzelfde natuurlijk)

Dat is het zelfde soort mensen dat enorm tegen discriminatie is wanneer het zwarten treft, maar het geweldig vind wanneer het blanken treft (dan is het immers positieve discriminatie)
Het gaat mij inderdaad over het niet-consequent zijn. Dat vind ik ook getuigen van een weg-met-ons mentaliteit. Bovendien was er in vele gevallen niet echt sprake van een actieve kolonisatie maar gewoon van Nederlanders die daar al generaties woonden en ook vele goede dingen deden op het gebied van infra, gezondheidszorg, onderwijs et cetera.
The End Times are wild
  zondag 24 juli 2011 @ 22:58:11 #204
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_99900330
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:55 schreef SnieSnaSnuifie het volgende:

[..]

Oh, dus je hebt ook problemen gehad. Met "the usual suspects" uiteraard. Wie niet, vraag ik me dan af? Je moet wel echt in een hutje op de hei in Drente ofzo wonen om nog nooit problemen met die lui gehad te hebben. En dan vragen mensen zich af waarom er zoveel PVV gestemd wordt.

Tsja dat is haar probleem :') Ik ben volgens mij nog redelijk rechts ook. Maar echt, dat allochtonen gebeuren laat me verder vrij koud omdat ik het gewoonweg gewend ben. En dan niet de negatieve kanten, maar ik ben het gewoon gewend om te level tussen andere culturen. School, wonen, reizen. Als ik naar m'n vrienden groep kijk zie ik al 15 verschillende culturen. Maar idd dat is allemaal persoonlijk. Kan me ook voorstellen dat het voor andere mensen moeilijk is. Maar ik denk persoonlijk dat dat meer angst is voor het onbekende, of dat ze alleen negatieve ervaringen hebben meegemaakt. Dat kan natuurlijk ook.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_99900356
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:54 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Er is iemand die bijna 100 sociaal democraten neerknalt en jij gaat mee in de analyse dat die sociaal democraten landverraders zijn? |:(
Ja, ik vind sociaaldemocraten landverraders. En dat mag ik vinden, zoals anderen mij weer een racist of weet ik veel wat zullen vinden.

Ik ben het er absoluut niet mee eens dat deze mensen zijn neergeknald. Maar ik zou nooit op ze stemmen.
pi_99900372
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is wel kort door de bocht om het na-oorlogse koloniale beleid met een bezettingsmacht te vergelijken. Het waren geen militairen maar hoofdzakelijk burgers die daar woonden. Ze waren daar gewoon geboren. Ze waren gewoon een onderdeel van de maatschappij.
Uiteindelijk konden deze mensen kiezen tussen de koffer of de koffer (als in de doodskist of de emigratiekoffer). Lees daarover maar eens over de de-kolonisatie van Algerije.
(waar aan beide zijden natuurlijk van alles gebeurd is wat niet door de beugel kon)
Het wezenlijke verschil is dat wij in eerste instantie de immigranten zelf hebben gehaald en dat is in Afrika echt niet gebeurd....daar kwamen we met het zwaard langs en dus kun je het absoluut niet vergelijken.

Als de legers van Burundi en Mali hier ons land hadden binnen gevallen, dan had je een punt gehad...nu niet.
pi_99900394
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:56 schreef Gulo het volgende:

[..]

:o
Ze had trouwens zelf ook een kleurtje. Maar toch die metro niet in durven. En maar GL blijven stemmen. :r
pi_99900507
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:59 schreef SnieSnaSnuifie het volgende:

[..]

Ze had trouwens zelf ook een kleurtje. Maar toch die metro niet in durven. En maar GL blijven stemmen. :r
Je vind sociaal-democraten landverraders omdat ze vreemdelingen binnen laten, maar je zelf wel een relatie met een kleurling? Klinkt niet erg consequent, vind je wel?
  Moderator zondag 24 juli 2011 @ 23:01:36 #209
236264 crew  capricia
pi_99900513
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:58 schreef SnieSnaSnuifie het volgende:

[..]

Ja, ik vind sociaaldemocraten landverraders. En dat mag ik vinden, zoals anderen mij weer een racist of weet ik veel wat zullen vinden.

Ik ben het er absoluut niet mee eens dat deze mensen zijn neergeknald. Maar ik zou nooit op ze stemmen.
Leg me dat eens uit dan, waarom sociaaldemocraten landverraders zijn?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 24 juli 2011 @ 23:02:04 #210
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99900545
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:58 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Het wezenlijke verschil is dat wij in eerste instantie de immigranten zelf hebben gehaald en dat is in Afrika echt niet gebeurd....daar kwamen we met het zwaard langs en dus kun je het absoluut niet vergelijken.

Als de legers van Burundi en Mali hier ons land hadden binnen gevallen, dan had je een punt gehad...nu niet.
Het is altijd het standpunt geweest dat Nederland geen immigratieland is. Een klein aantal is -voor tijdelijk- inderdaad gehaald om te werken. Maar de rest is toch echt binnen zonder kloppen. Niet dat dit zoveel aan de situatie veranderd, maar toch.
The End Times are wild
pi_99900546
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:01 schreef Gulo het volgende:

[..]

Je vind sociaal-democraten landverraders omdat ze vreemdelingen binnen laten, maar je zelf wel een relatie met een kleurling? Klinkt niet erg consequent, vind je wel?
Je laat met deze post alleen maar blijken dat je er na al die jaren nog steeds geen ruk van begrijpt.
pi_99900584
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:02 schreef SnieSnaSnuifie het volgende:

[..]

Je laat met deze post alleen maar blijken dat je er na al die jaren nog steeds geen ruk van begrijpt.
Nee ik begrijp jouw denkbeelden echt niet inderdaad. Care to explain?

[ Bericht 0% gewijzigd door Gulo op 24-07-2011 23:08:00 ]
pi_99900713
Zitten de mensen met een ip ban van de Forum voor de Vrijheid opeens hier ofzo :?
Misselijkmakende reacties :r
pi_99900725
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:58 schreef SnieSnaSnuifie het volgende:

[..]

Ik stem er ook nooit op, maar landverraders? mijn hemel....in welk oorlogsgebied leef jij?
pi_99900733
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:02 schreef Gulo het volgende:

[..]

Nee ik begrijp jou denkbeelden echt niet inderdaad. Care to explain?
Je weet niet eens wat mijn denkbeelden zijn! Je legt me alleen maar zaken in de mond, zoals "Je vind sociaal-democraten landverraders omdat ze vreemdelingen binnen laten". Dat laatste heb ik nooit gezegd, maar dat maak jij ervan.

Waarom zou ik iemand die mijn woorden zo durft te verdraaien, daarmee mij als een simpele racist wegzettend, nog iets willen uitleggen?

Afijn, het is al 1000 keer uitgelegd door mensen als Fortuyn en vele anderen, ook op dit forum. Als je het nu nog niet snapt, dan is dat gewoon jammer voor je.
  zondag 24 juli 2011 @ 23:08:09 #216
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_99900845
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:36 schreef T.O.P het volgende:

[..]

De oplossing is heel simpel: bespreek de zorgen die AB heeft geuit middels zijn manifest in het publieke debat, en vooral politieke debat, zonder politiek correct gedoe.
Dan geef je hem

a) teveel eer.
b) precies wat hij wil.

Bovendien zou vanaf dat moment moord een legitieme manier zijn om je punten op de politieke agenda te krijgen.
Look behind you! It's your ass!
  Moderator zondag 24 juli 2011 @ 23:09:44 #217
236264 crew  capricia
pi_99900936
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:06 schreef SnieSnaSnuifie het volgende:

[..]

Je weet niet eens wat mijn denkbeelden zijn! Je legt me alleen maar zaken in de mond, zoals "Je vind sociaal-democraten landverraders omdat ze vreemdelingen binnen laten". Dat laatste heb ik nooit gezegd, maar dat maak jij ervan.

Waarom zou ik iemand die mijn woorden zo durft te verdraaien, daarmee mij als een simpele racist wegzettend, nog iets willen uitleggen?

Afijn, het is al 1000 keer uitgelegd door mensen als Fortuyn en vele anderen, ook op dit forum. Als je het nu nog niet snapt, dan is dat gewoon jammer voor je.
Nou, zolang is sniesnasnuffie nog niet geregistreerd op fok. Dus leg je denkbeelden over sociaaldemocraten zijn landverraders nog maar eens uit.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_99901016
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:06 schreef SnieSnaSnuifie het volgende:

Sorry, je hebt gelijk, dat was een aanname. Ik dacht dat de reden was dat je sociaal-democraten landverraders vindt, maar blijkbaar heb je hier andere motieven voor?
  zondag 24 juli 2011 @ 23:11:51 #219
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99901049
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:05 schreef Citrion het volgende:
Zitten de mensen met een ip ban van de Forum voor de Vrijheid opeens hier ofzo :?
Misselijkmakende reacties :r
Het valt me wel op dat er toch meer draagvlak is voor de denkbeelden van AV en dat mensen ook oprecht dit uiten dan ik verwacht had.
Eigenlijk had ik verwacht dat mensen zich een paar dagen onder de radar zouden houden en dat de discussies links-rechts, identiteit-multikul gewoon weer als vanouds zouden losbarsten.
The End Times are wild
pi_99901103
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is altijd het standpunt geweest dat Nederland geen immigratieland is. Een klein aantal is -voor tijdelijk- inderdaad gehaald om te werken. Maar de rest is toch echt binnen zonder kloppen. Niet dat dit zoveel aan de situatie veranderd, maar toch.
Ik heb sowieso een afwijkend standpunt (ons land kan m.i. max. 10 miljoen mensen herbergen om iedereen leuk te laten leven, dus we zouden emigratie en minder kind programma's moeten bevorderen), maar kolonisatie gelijk stellen aan immigratieproblematiek gaat volkomen scheef.

Er heeft hier nog nooit een leger uit Afrika voor de grens gestaan uit, terwijl dat andersom wel gebeurt is. Niet dat ik me daar verder schuldig over voel, maar een kansloze Ethiopiėr vergelijken met een bezettingsleger is ridicuul.
  zondag 24 juli 2011 @ 23:18:13 #221
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_99901366
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Dan geef je hem

a) teveel eer.
b) precies wat hij wil.

Bovendien zou vanaf dat moment moord een legitieme manier zijn om je punten op de politieke agenda te krijgen.
Mijn punt is juist dat door zijn achterliggende motieven te blijven negeren, je meer mensen zoals AB krijgt. Dit is toch wat je niet wil?
:-)
  zondag 24 juli 2011 @ 23:18:23 #222
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_99901371
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:13 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik heb sowieso een afwijkend standpunt (ons land kan m.i. max. 10 miljoen mensen herbergen om iedereen leuk te laten leven, dus we zouden emigratie en minder kind programma's moeten bevorderen), maar kolonisatie gelijk stellen aan immigratieproblematiek gaat volkomen scheef.

Er heeft hier nog nooit een leger uit Afrika voor de grens gestaan uit, terwijl dat andersom wel gebeurt is. Niet dat ik me daar verder schuldig over voel, maar een kansloze Ethiopiėr vergelijken met een bezettingsleger is ridicuul.
Nog minder kinderen? We krijgen al minder dan 2 kinderen per ouder, dus 'de nederlander' sterft min of meer uit.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 24 juli 2011 @ 23:18:25 #223
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99901373
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:13 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo. Ik heb ook altijd gezegd dat het de Nederlands zelf zijn geweest (of tenminste de Nederlandse staat) die de immigratie hebben toegelaten en dat dit nooit door een externe macht afgedwongen is . (Muv de laatste jaren wellicht de EU, soit)
The End Times are wild
pi_99901393
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:11 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het valt me wel op dat er toch meer draagvlak is voor de denkbeelden van AV en dat mensen ook oprecht dit uiten dan ik verwacht had.
Eigenlijk had ik verwacht dat mensen zich een paar dagen onder de radar zouden houden en dat de discussies links-rechts, identiteit-multikul gewoon weer als vanouds zouden losbarsten.
Nouja, ik ken al z'n denkbeelden niet, maar ik zal het vast lang niet met alles eens zijn. Dat kan ook niet, want ik ben het sowieso al helemaal niet met die moorden eens.

Maar van bepaalde zaken die hij aankaart, zoals het te grabbel gooien van onze cultuur en onze normen en waarden, door de linkse gevestigde orde met haar verwerpelijke weg-met-ons-mentaliteit, daar baal ik net zo hard van als hij.

Verder heb ik helemaal niks met dat christenfundamentalisme van die kerel. Wat mij betreft is dat even erg als die islamitische fundi's. Alleen hebben we van die tweede groep de laatste jaren meer last gehad, dan van die eerste.
  Moderator zondag 24 juli 2011 @ 23:18:56 #225
236264 crew  capricia
pi_99901398
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:18 schreef T.O.P het volgende:

[..]

Mijn punt is juist dat door zijn achterliggende motieven te blijven negeren, je meer mensen zoals AB krijgt. Dit is toch wat je niet wil?
Wat moeten we volgens jou dan doen?
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')