Ik vraag me af of de mensen die dit gaan doen wel echt in zijn plaatje van * ridder * gaan passen. Heb zo'n vermoeden dat er zeer onriddelijke figuren tussen zijn volgelingen gaan zitten.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:21 schreef eight het volgende:
[..]
Het gevaarlijkste is dat zijn gedachtegang te begrijpen is ook al ben je het niet met hem eens.
Dat betekend dat de mensen die het wel met hem eens zijn nu eerder tot actie overgaan en zijn voorbeeld volgen.
Ik heb totaal niet de zelfde politieke idealen. Mijn moeder was een hippie en is nu een feminist ze is directrice bij een grote hotel en restaurant firma met een omzet van 1,4 miljard en ik ben trots op haar, ik heb niks tegen homo's. En ik heb ook geen problemen met andere culturen mits het niet botstquote:Op zondag 24 juli 2011 22:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat is wat Links je wil laten geloven (met de hoop dat je ook links wordt). Je hebt misschien dezelfde politieke idealen als hem maar zult nooit kinderen neerschieten. Dus ben je totaal anders.
Zonder politiek correct gedoe de zorgen van AB uiten, wordt het een verhaal van: Wij willen alle linksen dood/het land uit en geen niet-blanken meer in onze leefomgeving....dan ben je snel uitgepraat.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:36 schreef T.O.P het volgende:
[..]
De oplossing is heel simpel: bespreek de zorgen die AB heeft geuit middels zijn manifest in het publieke debat, en vooral politieke debat, zonder politiek correct gedoe.
Spijker op z'n kop!quote:Op zondag 24 juli 2011 22:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik vind het best triest dat mensen daarover klagen. Volgens mij is het ook gewoon een soort angst. Ik woon zelf in de Indische buurt van Amsterdam en heb op een school gezeten met 80% buitenlanders van ongeveer 100 nationaliteiten. Ik kan me geen leukere middelbare schoolperiode indenken. Heb in deze buurt ook echt nooit last terwijl ook hier 70% allochtoon is. Het is volgens mij maar net hoe jij zelf tegenover andere mensen staat met een andere cultuur.
Ok, maar los van dat: al zou je zijn denkbeelden op politiek vlak delen, dan maakt je dat nog geen schutter. Dat bedoelde ik.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:38 schreef revolutionarymen het volgende:
[..]
ik heb totaal niet de zelfde politieke idealen, mijn moeder was een hippie en is nu een feminist ze is directrice bij een grote hotel en restaurant firma met een omzet van 1,4 miljard en ik ben trots op haar, ik heb niks tegen homo's. En ik heb ook geen problemen met andere culturen mits het botst, Verder ik distantieer me 12 duizend km van hem over zijn werk wijze.
Dat zeker. Het alleen al kopiëren is moeilijk genoeg (gelukkig maar). Toch is het dankzij dit manuscript laagdrempelig geworden. Bedenkt dat mensen met mindere capaciteiten ook kleinere aanslagen kunnen plegen met zijn manuscript als leidraad.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:31 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen niet over de discipline, toewijding en capaciteiten beschikken om hem na te doen. Misschien dat er de komende dagen iemand in wilde paniek om zich heen schietend een winkelcentrum inloopt, maar dan hebben we het wel gehad.
owh... okquote:Op zondag 24 juli 2011 22:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok, maar los van dat: al zou je zijn denkbeelden op politiek vlak delen, dan maakt je dat nog geen schutter. Dat bedoelde ik.
De dingen die jij noemt zijn niet zijn zorgen, dat is zijn oplossing.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zonder politiek correct gedoe de zorgen van AB uiten, wordt het een verhaal van: Wij willen alle linksen dood/het land uit en geen niet-blanken meer in onze leefomgeving....dan ben je snel uitgepraat.
Jij mag dat triest vinden.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik vind het best triest dat mensen daarover klagen. Volgens mij is het ook gewoon een soort angst. Ik woon zelf in de Indische buurt van Amsterdam en heb op een school gezeten met 80% buitenlanders van ongeveer 100 nationaliteiten. Ik kan me geen leukere middelbare schoolperiode indenken. Heb in deze buurt ook echt nooit last terwijl ook hier 70% allochtoon is. Het is volgens mij maar net hoe jij zelf tegenover andere mensen staat met een andere cultuur.
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:38 schreef revolutionarymen het volgende:
En ik heb ook geen problemen met andere culturen mits het botst
Oh god, krijgen we weer zo'n verhaaltje. "Ze zijn allemaal zo lief! En als ze niet lief tegen je zijn, ligt het allemaal aan jezelf!" Dat mensen dit hun strot nog uitkrijgen.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zijn het de mensen die nu zo pro-multikul zijn dezelfden die in de periode van de de-kolonisatie het hardste riepen dat Europeanen niet in die landen hoorden. En dan had je het dus over mensen die al 5, 6 generaties daar woonden en het land zijn naam gegeven hadden en opgebouwd hadden! Maar die moesten allemaal weg, die hoorden daar niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:42 schreef Gulo het volgende:
[..]
Jij mag dat triest vinden.
Veel mensen vinden het niet prettig om als minderheid in eigen land te fungeren. Zo vreemd vind ik dat niet. Lijkt me sociologisch gezien goed te verklaren.
Is overigens niet iets Europees want, zoals hier al aangegeven geldt dat in Oost-Azië nog veel sterker.
Daarnaast zie je hier bijvoorbeeld ook dat Turken graag met Turken omgaan, Marokkanen met Marokkanen etc.
Ook al zijn ze afdoende geïntegreerd en sociaalvaardig genoeg, zie je dat ze zich toch vaak graag in eigen kringen begeven.
Heel logisch ook vind ik. Waarom vind je het dan triest als een blanke Nederland het niet prettig vind als hij als enige blanke in een metro in zijn eigen land zit?
Zijn zorg is juist dat er teveel sociaal democraten zijn (wat? dat ze er überhaupt zijn!). Wil jij daar een publiek debat over hebben, zonder politiek correct gedoe?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:41 schreef T.O.P het volgende:
[..]
De dingen die jij noemt zijn niet zijn zorgen, dat is zijn oplossing.
Er leiden meerdere wegen naar Rome.
Wat dat betreft klopt die betiteling als "landverraders" door AB natuurlijk volkomen. Dat zijn het gewoon. Je kunt er wel over twisten hoe erg je dat vindt, of dat je zelfs in dat verraad meegaat.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zijn het de mensen die nu zo pro-multikul zijn dezelfden die in de periode van de de-kolonisatie het hardste riepen dat Europeanen niet in die landen hoorden. En dan had je het dus over mensen die al 5, 6 generaties daar woonden en het land zijn naam gegeven hadden en opgebouwd hadden! Maar die moesten allemaal weg, die hoorden daar niet.
van integratie is in Amerika ook geen sprake van. Werkelijk alles is daar in hokjes ingedeeld. Voor mijn gevoel is het daar ook beter geregeld als hier, maar waarschijnlijk klopt dat niet. Niet alleen wat moorden betreft is Amerika koploper maar het heeft ook het hoogste percentage in aantal gevangenen.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het me ook af. Waarom het daar kennelijk beter lukt dan hier... (los van die moorden dan, daar zijn ook andere theorieën over te bedenken).
Zelf denk ik dat van een gelukte inburgering kunt spreken als:
- mensen de taal spreken
- weinig overlast veroorzaken (ook hun kinderen niet)
- hun eigen broek kunnen ophouden
Zeg maar (even voor het gemak) zoals de chinezen in ons land.
Maar multiculti is dat inderdaad niet.
Een bezettingsmacht is iets anders dan immigratie.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zijn het de mensen die nu zo pro-multikul zijn dezelfden die in de periode van de de-kolonisatie het hardste riepen dat Europeanen niet in die landen hoorden. En dan had je het dus over mensen die al 5, 6 generaties daar woonden en het land zijn naam gegeven hadden en opgebouwd hadden! Maar die moesten allemaal weg, die hoorden daar niet.
doet me denken aan hitlerquote:Op zondag 24 juli 2011 22:46 schreef capricia het volgende:
Wat ik ook opmerkelijk vond aan zijn verhaal: Moslims worden gedwongen het land te verlaten, maar mensen met een ander (links) gedachtegoed staan op de dodenlijst of moeten in kampen.
Tsja...ik moet er niet aan denken dat ik op een volledig blanke school zou hebben gezeten met allemaal kakkers bijvoorbeeld. Geef mij maar een goede mix van nationaliteiten. Vind ik persoonlijk veel interessanter. En ik heb wel problemen gehad met marrokkanen bijvoorbeeld (niet in Amsterdam), maar dat is het dan ook. Van de andere, wat is het, 149 nationaliteiten die in Nederland wonen heb ik nog nooit last gehad. Wat mij betreft is er weinig mis met de multi-culti samenleving als geheel maar zijn er zeker wel problemen met bepaalde groepen zoals bijvoorbeeld marrokkanen en antilianen. Maargoed andere mensen denken er idd misschien anders over. Ik heb zelf nooit problemen met een metro vol allochtonen.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:44 schreef SnieSnaSnuifie het volgende:
[..]
Oh god, krijgen we weer zo'n verhaaltje. "Ze zijn allemaal zo lief! En als ze niet lief tegen je zijn, ligt het allemaal aan jezelf!" Dat mensen dit hun strot nog uitkrijgen.
Ik ben zelf een fel tegenstander van kolonisatie, dus juich medestanders in dezen in principe altijd toe, maar je hebt wel gelijk wanneer je de hypocrisie hier van aankaart. (als is kolonisatie en immigratie niet hetzelfde natuurlijk)quote:Op zondag 24 juli 2011 22:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wbt het aantal moorden en gevangenen, daar kun je ook andere theorieen dan etniciteit alleen op los laten.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:48 schreef eight het volgende:
[..]
van integratie is in Amerika ook geen sprake van. Werkelijk alles is daar in hokjes ingedeeld. Voor mijn gevoel is het daar ook beter geregeld als hier, maar waarschijnlijk klopt dat niet. Niet alleen wat moorden betreft is Amerika koploper maar het heeft ook het hoogste percentage in aantal gevangenen.
Er is iemand die bijna 100 sociaal democraten neerknalt en jij gaat mee in de analyse dat die sociaal democraten landverraders zijn?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:48 schreef SnieSnaSnuifie het volgende:
[..]
Wat dat betreft klopt die betiteling als "landverraders" door AB natuurlijk volkomen. Dat zijn het gewoon. Je kunt er wel over twisten hoe erg je dat vindt, of dat je zelfs in dat verraad meegaat.
Het is wel kort door de bocht om het na-oorlogse koloniale beleid met een bezettingsmacht te vergelijken. Het waren geen militairen maar hoofdzakelijk burgers die daar woonden. Ze waren daar gewoon geboren. Ze waren gewoon een onderdeel van de maatschappij.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een bezettingsmacht is iets anders dan immigratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |