Tuurlijk veroordeelt iedereen zijn daden.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:45 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hij zegt het net alsof men hem niet serieus veroordeelt maar dat alleen voor de vorm.
Natuurlijk en begrijpelijk. Alleen doen deze mensen dat via Twitter of een congres. Niet via de loop van een pistoolquote:Op zondag 24 juli 2011 21:54 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Tuurlijk veroordeelt iedereen zijn daden.
Maar ik denk dat meer mensen dan jij denkt, zich ook erge zorgen maken over de opkomst van het multiculturalisme.
Verhagen: Multiculturele samenleving mislukt
Rutte: Multiculturele samenleving begraven experiment
Merkel: Multiculturele samenleving is volkomen mislukt
Leterme: "Merkel heeft gelijk over multiculturele samenleving"
Balkenende verzet zich tegen multiculturele samenleving
Donner: Afscheid van multiculturele samenleving Nederland
Kabinet neemt afstand van de multiculturele samenleving
In zijn ogen lukt het via "Twitter of een congres" vanwege het concept 'politieke correctheid' niet. Dus heeft hij ervoor gekozen op deze manier de aandacht te trekken. En hij schrijft ook dat mensen hem zullen haten, maar hij hoopt dat mensen er op termijn toch over gaan nadenken en hun ogen open doen.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk en begrijpelijk. Alleen doen deze mensen dat via Twitter of een congres. Niet via de loop van een pistool
Kom op iedereen weet dat het een farce is, ze kunnen er niks aan doen.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:54 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Maar ik denk dat meer mensen dan jij denkt, zich ook erge zorgen maken over de opkomst van het multiculturalisme.
Tuurlijk kán een regering in haar jurisdictie er wel wat aan doen, of ze het ook wíllen is iets anders.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:59 schreef revolutionarymen het volgende:
[..]
Kom op iedereen weet dat het een farce is, ze kunnen er niks aan doen.
Nou dat is toch een goede zaak dat men het erkent ? Nu nog wat ijveriger aan een oplossing van de problemen werken. Geweld is géén oplossing.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:54 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Wat kan de regering doen? Ik wil het graag van jou horenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:03 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Tuurlijk kán een regering in haar jurisdictie er wel wat aan doen, of ze het ook wíllen is iets anders.
Ja, ik snap het na het lezen van het manifest ook wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:58 schreef T.O.P het volgende:
[..]
In zijn ogen lukt het via "Twitter of een congres" vanwege het concept 'politieke correctheid' niet. Dus heeft hij ervoor gekozen op deze manier de aandacht te trekken. En hij schrijft ook dat mensen hem zullen haten, maar hij hoopt dat mensen er op termijn toch over gaan nadenken en hun ogen open doen.
Ik probeer zijn daden niet goed te praten, maar ik snap zijn gedachtegang volledig.
Véél strengere immigratiewetten dan nu, alleen immigranten toelaten die hier voor aankomst al een baan aangeboden hebben gekregen door een in Nederland gevestigd bedrijf, en het bedrijf moet aantonen dat dergelijk personeel in Nederland niet te vinden is.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef revolutionarymen het volgende:
[..]
Wat kan de regering doen? Ik wil het graag van jou horen
Klopt, ik ben dan ook geen type Anders Breivikquote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef revolutionarymen het volgende:
[..]
Edit: Inderdaad T.O.P ook jij bent politiek correct
Daar hebben we niks aan het is te laat. het probleem is de mensen die hier nu wonen.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:10 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Véél strengere immigratiewetten dan nu, alleen immigranten toelaten die hier voor aankomst al een baan aangeboden hebben gekregen door een in Nederland gevestigd bewijs, en het bedrijf moet aantonen dat dergelijk personeel in Nederland niet te vinden is.
Criminele allochtonen met dubbel paspoort eerst het Nederlandse paspoort afnemen, en vervolgens op het vliegtuig zetten naar het land waar ze nog wel een paspoort van hebben.
Procedure voor asielzoekers verkorten, en uitgeprocedeerde asielzoekers direct op het vliegtuig terug zetten.
En dan via de Europese Unie proberen alle landen deze regels door te laten voeren.
Het is inderdaad te laat, alleen zo voorkomen we in ieder geval dat het in snel tempo erger word.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:11 schreef revolutionarymen het volgende:
[..]
Daar hebben we niks aan het is te laat. het probleem is de mensen die hier nu wonen.
Ik wil een oplossing voor de multiculti die we nu hebben.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:12 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Het is inderdaad te laat, alleen zo voorkomen we in ieder geval dat het in snel tempo erger word.
Dat wordt het toch wel gezien de geboortecijfers. Al timmer je de grenzen potdicht (wat de EU nooit zal dulden) zal het niets uithalen. Hooguit iets langzamer gaan.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:12 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Het is inderdaad te laat, alleen zo voorkomen we in ieder geval dat het in snel tempo erger word.
Dan is de beste oplossing emigreren. En anders in Nederland op een plek gaan wonen waar je er zo min mogelijk last van hebt.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:13 schreef revolutionarymen het volgende:
[..]
Ik wil een oplossing voor de multiculti die we nu hebben.
Beter dan niks toch?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:14 schreef Gulo het volgende:
[..]
Dat wordt het toch wel gezien de geboortecijfers. Al timmer je de grenzen potdicht (wat de EU nooit zal dulden) zal het niets uithalen. Hooguit iets langzamer gaan.
precies. nu lijkt het mij niet verstandig om iedereen op Ameland dood te schieten en een kruistocht willen of wat dan ook. maar ik begrijp ook de onmacht die Anders voelt.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:14 schreef Gulo het volgende:
[..]
Dat wordt het toch wel gezien de geboortecijfers. Al timmer je de grenzen potdicht (wat de EU nooit zal dulden) zal het niets uithalen. Hooguit iets langzamer gaan.
Hoe doen landen als Japan, Zuid-Korea en China dit dan?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:14 schreef Gulo het volgende:
[..]
spijt me maar kan het niet laten. optie 3 probeert Anders ons duidelijk te makenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:17 schreef T.O.P het volgende:
We zijn het er hier volgens mij over eens dat multiculturalisme niet volledig meer te stoppen is.
Dan zijn er 2 dingen die je kan doen:
1: Je kan het tempo van multiculturalisering vertragen.
2: Je doet er niks tegen.
Dan kies ik toch voor optie 1.
China heeft zo zijn eigen multiculturele problemen hoor.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:17 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Hoe doen landen als Japan, Zuid-Korea en China dit dan?
Of de VS?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:17 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Hoe doen landen als Japan, Zuid-Korea en China dit dan?
Hij vergelijkt het met een kind die een corrigerende tik krijgt van zijn ouders. In eerste instantie is het kind boos op zijn ouders, maar als hij later ouder wordt begrijpt hij het en is hij zijn ouders dankbaar hiervoor.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:58 schreef T.O.P het volgende:
In zijn ogen lukt het via "Twitter of een congres" vanwege het concept 'politieke correctheid' niet. Dus heeft hij ervoor gekozen op deze manier de aandacht te trekken. En hij schrijft ook dat mensen hem zullen haten, maar hij hoopt dat mensen er op termijn toch over gaan nadenken en hun ogen open doen.
Ik probeer zijn daden niet goed te praten, maar ik snap zijn gedachtegang volledig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |