NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op zondag 24 juli 2011 18:09 schreef ValHallen het volgende:
JONGENS BREAKING NEWS
Michael Jackson is dood
Ha! Je hebt het zeker nog niet gehoord? Adolf Hitler heeft zich door z'n kop geschoten.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:09 schreef ValHallen het volgende:
JONGENS BREAKING NEWS
Michael Jackson is dood
Zeg, ga jezelf eens een ban aanpraten en laat mij met rustquote:Op zondag 24 juli 2011 18:10 schreef mr-green het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
Citroenthee?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit vol
Ik heb het nu wel warmEn ik heb een pot thee gezet
The Jacobites – So Longquote:
Nee dutch blend nuquote:
quote:
Ik wil voor altijd blijven leven, tot nu toe zit ik goed op schema!quote:
Eindbaas die het was, gewoon weer opstaanquote:Op zondag 24 juli 2011 18:11 schreef Fokker89 het volgende:
Jezus christus van nazareth is ook overleden helaas
Daar zijn de meningen over verdeeld...quote:Op zondag 24 juli 2011 18:11 schreef Fokker89 het volgende:
Jezus christus van nazareth is ook overleden helaas
Ik wil het gewoon kwijt.... nuquote:
HOAX!quote:
shit:(quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, ga jezelf eens een ban aanpraten en laat mij met rust.
En dat vinden we allemaal jammerquote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil voor altijd blijven leven, tot nu toe zit ik goed op schema!
There Will be only onequote:Op zondag 24 juli 2011 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil voor altijd blijven leven, tot nu toe zit ik goed op schema!
Nouja, alle thee is wel okquote:
En jij herkent geen grapje. Weet niet wat erger isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop