SPOILER: De Radio49 DJ's (in willekeurige volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)
Beter onethisch dan oneetbaar
Oh, toe danquote:Op zondag 24 juli 2011 17:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Muziek afkraken in not done![]()
, als het je niet bevalt zeg dan niets ipv te gaan zeiken. Daar hebben DJ's niets aan. Veel DJ's zijn bij onz radio gestopt vanwege zulke gezeik. Dus kappen
Nopequote:
Ik heb gewoon een lijst met mp3 in winamp gegooit en ja ik kan evt een nummer skippen maar dat wil ik niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:28 schreef WickedTunes het volgende:
maar draai wel radio-edits of start je nummer later in, je kan toch in winamp op play/stop klikke en track skippen?
Ik zal het nog eens quoten.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:30 schreef Viro het volgende:
Muziek afkraken is not done![]()
, als het je niet bevalt zeg dan niets ipv te gaan zeiken. Daar hebben DJ's niets aan. Veel DJ's zijn bij onz radio gestopt vanwege zulke gezeik. Dus kappen.
Waarschijnlijk omdat ergens anders naar luistert?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:28 schreef iBenny het volgende:
Waarom hoorde ik Linda, roos en Jessica? :")
Ik vind dat zo'n zeik opmerking. Je hoeft toch niet alleen maar veren in iemand zijn reet te steken? Ik vind dat je het best mag zeggen als je een nummer niet mooi vindt.quote:
Die zijn zo goed.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 17:31 schreef WickedTunes het volgende:
Viro... sorry hoor, maar Hardstyle long-edits draaien, (extended versies), daar zit niemand op te wachten toch? Geen gezeik hoor, meer een tip...
als je dat wilt posten moet je het duidelijk posten ipv te posten dat het poep is. Dat is lekker duidelijkquote:Op zondag 24 juli 2011 17:31 schreef WickedTunes het volgende:
Viro... sorry hoor, maar Hardstyle long-edits draaien, (extended versies), daar zit niemand op te wachten toch? Geen gezeik hoor, meer een tip...
Gezellie!quote:Op zondag 24 juli 2011 17:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ook weer ns.
Wat is er vanavond dan tornado?
Mee eens, maar dat was ik niet he?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:32 schreef Viro het volgende:
[..]
als je dat wilt posten moet je het duidelijk posten ipv te posten dat het poep is. Dat is lekker duidelijk
Ik zei dat het poep wasquote:Op zondag 24 juli 2011 17:32 schreef Viro het volgende:
[..]
als je dat wilt posten moet je het duidelijk posten ipv te posten dat het poep is. Dat is lekker duidelijk
Ja, zal eens kijken of ik er meer kan vinden.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
'Die'? nieuwe soort meme?
Volgens mij mama-appelsapjes, morgen gaan ik trouwen en vrijdag jij natuurlijk!quote:Op zondag 24 juli 2011 17:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ook weer ns.
Wat is er vanavond dan tornado?
Plug it in and turn me on, maar is dat een liedjequote:
Zoals eerder gepost, wees duidelijk/specifiek wat je wilt vertellen ipv draai dan nieuwe hardcore want dat is lekker duidelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo is dat.
quote:Op zondag 24 juli 2011 17:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Plug it in and turn me on, maar is dat een liedje
quote:Op zondag 24 juli 2011 17:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier hadden we het nog over - Krezip.
Topquote:Op zondag 24 juli 2011 17:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, zal eens kijken of ik er meer kan vinden.
Ikrquote:Op zondag 24 juli 2011 17:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Zoals eerder gepost, wees duidelijk/specifiek wat je wilt vertellen ipv draai dan nieuwe hardcore want dat is lekker duidelijk![]()
val gewoon in herhaling
Houd gewoon op te zeiken. Er was en is niks aan de hand.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Zoals eerder gepost, wees duidelijk/specifiek wat je wilt vertellen ipv draai dan nieuwe hardcore want dat is lekker duidelijk![]()
val gewoon in herhaling
Over 2 weken pas.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe zit dit snachts? Was dit weekend de 24/7 showmeet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |