Gelukkig zijn er ook mensen die het wel leuk vinden.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:03 schreef DeeBee het volgende:
Al die babies altijd tegenwoordig bij huldigingen en sportwedstrijden, wat een stomme 'hype'...
no offense, maar alleen vrouwen vinden het leuk en schattigquote:Op zondag 24 juli 2011 18:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook mensen die het wel leuk vinden.
Dus?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
no offense, maar alleen vrouwen vinden het leuk en schattig
Ja het zijn soms wazige beslissingen bij de NOS. Meestal draaien ze gewoon weg tijdens de ceremonie. Bij Breukink in 1990 zelfs midden in de podium ceremonie.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:04 schreef Maver24 het volgende:
Valt me trouwens op dat de NOS deze huldigingen allemaal laat zien, vorig jaar gingen ze er nogal snel uit, uitzending duurt tot half7
Je weet het natuurlijk nooit, maar Evans is aan de oude kant, en ik denk dat de Schlecks het niet meer op de tijdrit aan laten komen. Al weet je het met hun nooitquote:
Tijdrijden kan je een beetje leren maar die Schlecks zullen nooit echt goede tijdrijders worden. In ieder geval niet zonder hulpmiddelen.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:06 schreef Sautor het volgende:
[..]
Je weet het natuurlijk nooit, maar Evans is aan de oude kant, en ik denk dat de Schlecks het niet meer op de tijdrit aan laten komen. Al weet je het met hun nooit
De nieuwe Zoetemelk, Ullrichquote:Op zondag 24 juli 2011 18:01 schreef Ericr het volgende:
Ja Andy, zo zal je de komende jaren iedere keer op het podium staan. Volgend jaar is Contador je weer de baas.
Hoe lang trainen ze nu al met Julich en op tijdrijden? Als ze slim zijn pakken ze gewoon in de bergen een minuutje of 2-3, ben je ook meteen van dat tijdrit gezeik afquote:Op zondag 24 juli 2011 18:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tijdrijden kan je een beetje leren maar die Schlecks zullen nooit echt goede tijdrijders worden. In ieder geval niet zonder hulpmiddelen.
Volgend jaar zal Contador zich wel volledig op de Tour richten, dus dan zijn de Schlecks ook sowieso kansloos.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tijdrijden kan je een beetje leren maar die Schlecks zullen nooit echt goede tijdrijders worden. In ieder geval niet zonder hulpmiddelen.
Sporza wel ja, Eurosport ookquote:Op zondag 24 juli 2011 18:09 schreef Maver24 het volgende:
Nou , ik heb nu al zin in de Vuelta. Hoop dat Sporza deze ook gaat uitzenden,
Precies. Tijdrit winnen lukt ze toch niet. Als ze in de tijdritten in totaal een minuut of twee verliezen, moeten ze gewoon zorgen dat ze er in de bergen drie pakken.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:08 schreef Sautor het volgende:
[..]
Hoe lang trainen ze nu al met Julich en op tijdrijden? Als ze slim zijn pakken ze gewoon in de bergen een minuutje of 2-3, ben je ook meteen van dat tijdrit gezeik af
Niet in Parijs, wel in een andere koers (weet niet welke). Was toen een omloop van 20 km oid.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:09 schreef Saninl het volgende:
Ik vroeg net aan ons pap (liefhebber) of er al wel eens iemand een rondje voorsprong had gehad daar bij dat rondjes rijden op het laatst.
![]()
Dat zou toch super vet zijn, dat er iemand in het peloton meefietst die al een rondje meer heeft gemaakt.![]()
![]()
Ons pap haalde mij toen uit mijn droom en zei dat het nog nooit was gebeurd, omdat men niet meer echt hard rijdt op de laatste dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |