het brand nu al onwijs.. hoelang moet ik wachten dan? ben dr al een beetje klaar mee .. was ok echt bam binnen.. drukt mijn kop naar beneden en begint te smeren.. ik had echt ff zo van.. wtfquote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het brand nu al onwijs.. hoelang moet ik wachten dan? ben dr al een beetje klaar mee .. was ok echt bam binnen.. drukt mijn kop naar beneden en begint te smeren.. ik had echt ff zo van.. wtf
Ik run deze shit - Zangeres Zonder Naam.quote:
quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik run deze shit - Zangeres Zonder Naam.
Ik zal het je uitleggen. De artiest is Juggernaut. Dat is een alias van Ruffneck. Met uiteraard de titel Ruffneck rules de 'artcore scene.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zal het je uitleggen. De artiest is Juggernaut. Dat is een alias van Ruffneck. Met uiteraard de titel Ruffneck rules de 'artcore scene.
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:59 schreef Samzz het volgende:
Outpost, geef eens wat duidelijkere hints...
Tip :quote:Op zondag 24 juli 2011 16:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja outpost.. valhallen is er niet bij, rob is er niet bij.... dus t mag duidelijker
iedereen heeft het koud.. niet ziek dusquote:Op zondag 24 juli 2011 17:00 schreef mr-green het volgende:
ben ik nou ziek aan het worden of is het gewoon echt koud?
OVER DE MUUR VAN KLEIN ORKEST.quote:
Oasis - Wonderwall?quote:
Gast, luister eens. Dit is waar jouw Scantraxx-muziek vandaan komt, zo ongeveer.quote:
brick in the wall.. pink floydquote:
Een van de beste Niederlandische liedjes ooit!quote:
Oldskool..quote:Op zondag 24 juli 2011 17:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gast, luister eens. Dit is waar jouw Scantraxx-muziek vandaan komt, zo ongeveer.
Ik dacht te kwalitatief.quote:
Heet die niet gewoon "Oost-Berlijn" of ben ik in de war met een ander nummer?quote:
Komt goed.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:00 schreef Watertornado het volgende:
Maar het hoort dus "Juggernaut" te zijn als artiest.
Nee, hij zingt wel Oost en West Berlijn, maar het heet echt over de muur.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heet die niet gewoon "Oost-Berlijn" of ben ik in de war met een ander nummer?
Bohhhhh die is zo mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |